Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
W212 zei:Eens hoor Barri, maar ik doelde nu vooral op de afhandeling van de trilling in de auto. Kosten noch moeite gespaard om een relatief klein probleem op te lossen. Ik denk dat je daar wel degelijk verschillen tussen merken (of importeurs) kunt zien.
Moderator
Ja zoiets past lastig in het verdienmodel. Dus bewonderingswaardig dat het zo uitgebreid onderzocht is en is opgelost.W212 zei:Eens hoor Barri, maar ik doelde nu vooral op de afhandeling van de trilling in de auto. Kosten noch moeite gespaard om een relatief klein probleem op te lossen. Ik denk dat je daar wel degelijk verschillen tussen merken (of importeurs) kunt zien.
Volgende week een rondje Eifel. Het verbruik zal ook iets met 6,1 zijn.500 E zei:Zo, weer terug uit Frankrijk. Heen en terug met een gemiddelde van 6,1 liter op 100 kilometer gereden, dus totale brandstofkosten op 2.700 km amper 180,-
Onvoorstelbaar knap van zo'n E 250 CDI W212.
Flieger zei:![]()
Inderdaad. Rare designtrend.
Roy R zei:Walgelijk inderdaad. Baal er stevig van dat Audi deze ongein ook omarmt heeft. Net als zoveel merken. Een ware doorn in mijn oog
BENZine zei:Bij Mercedes zijn het tenminste nog kokers rondom de uiteinden van de uitlaatpijpen, en geen chroom-omrande dichte stukken zwart plastic.
funf zei:Bij de E38 en E39 was de uitlaat gewoon netjes uit het zicht. Vond ik best mooi toen. Dat gepruts hierboven (en inderdaad, de G31 heeft het ook) vind ik maaar niks.
ENTE zei:...vooruit, ook een foto van de bijbehorende voiture.
https://oi67.tinypic.com/znaq6g.jpg
Mieters van een fijne machine met een verslavend rijgedrag.
Daarnaast in mijn ogen de mooiste M van dit moment. Herinneringen aan de aloude 2002 turbo, vleugje E30, snufje E36 en een behoorlijke dosis stijlelementen van de M3 E46.
BENZine zei:Bij Mercedes zijn het tenminste nog kokers rondom de uiteinden van de uitlaatpijpen, en geen chroom-omrande dichte stukken zwart plastic.
Wanderer200 zei:Het is een overgangsfase om ons te laten wennen aan auto's zonder uitlaten![]()
HarmenA zei:Gaaf hoor, dat lijkt me ook oprecht een leuke wagen om in te rijden. Heb er nu een paar in het echt zien rijden en een lekker dik bommetje om te zien!![]()
Klopt de e39 heeft wel een fris kleurtje nodig waar de Benz in stemmig zilver altijd goed is. Het wonderlijke is dat ik de e39 bij uitkomen mooier vond dan de w210 maar als ik ze nu tegen over elkaar zet ik de BMW steeds minder begin te vinden en de Benz steeds meer ga waarderen.Gullwing zei:zo 3/4 van achteren lijkt die benz nog best fris, en die e39 echt ontzettend verouderd. Al zal de kleurstelling er ook wel wat mee te maken hebben.