A
Anoniem
Guest
Ja geweldig die Alpina Patcore !!
Zo dan Benzine, mooie plaatjes!
Ontzettend mooi bedrijf zeg.
Zo dan Benzine, mooie plaatjes!
Ontzettend mooi bedrijf zeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij Biemond pik ik wel eens onderdelen op, wat een fantastisch aanbod staat daar, Mn boven. Vooral die wat oudere verkoper is een gepassioneerd Mercedes-man. De mag”azijn”-man daar integen.FH163175 zei:Ja, mooi bedrijf. Kom ik ook en ook bij Biemond Aalsmeer. Bovendien heb ik daar vlakbij een deel van een loods.
michel1975 zei:Hier nog 1Aras zei:Leuk idee. Als ikkan ben ik erbij.500 E zei:Doen we dat eens een keer in Heerhugowaard dan?![]()
Ibud zei:Ik dacht even dat het dezelfde foto was![]()
BENZine zei:Dat een auto wat verouderd is vergeet je snel als het een cabriolet is, tijdens een mooie toerrit met de kap open. Zo’n A4 cabrio is daardoor veel langer houdbaar dan een dichte A4.
Mijn SL is 32 jaar oud, maar rijdt onder de juiste (open) omstandigheden nog steeds als een nieuwe.
Ibud zei:Ik zat onderweg na te denken wat de perfecte auto zou zijn voor zo'n reis.
funf zei:Ibud zei:Ik zat onderweg na te denken wat de perfecte auto zou zijn voor zo'n reis.
Dat heb ik me ook bedacht. Het hangt ook een beetje af van je reisgezelschap. Wij reizen met zijn vieren, zonder caravan, van hotel naar hotel. Daar past de 5 goed bij. Op de bochtige bergweggetjes had ik graag de Mini mee gehad, dat zal nog leuker zijn.
Was ik met twee, dan had ik wel een cabrio mee willen nemen. Een Z4 of TT bijvoorbeeld. Maar de 500E lijkt me ook wel wat!
Ibud zei:Ik zat onderweg na te denken wat de perfecte auto zou zijn voor zo'n reis.
Ik zat onderweg na te denken wat de perfecte auto zou zijn voor zo'n reis.
funf zei:Met zijn vieren in een Golf of een M140i? En de bagage dan? Ik heb nu vier koffers mee, die precies de kofferbak vullen. De afdekrollo past er dan nog keurig overheen. Dat zou me in een kleinere auto niet lukken, vrees ik. En om nu zo’n bak op het dak te leggen....
Een Golf of M135 is leuk, maar niet ruim genoeg om 4 personen met hun bagage mee te nemen.
Een Z4 heeft overigens meer bagageruimte per inzittende dan een Golf
Joël D. zei:Heeft een Z4 niet een aparte bak voor de kap?
Enzo Ferrari zei:Leuke keuzes!Maar...
Een M140i met z'n vieren was ik ook bijna voor gegaan. Toch een echte vierzitter voor vier volwassenen vind ik die auto niet, met twee volwassenen plus twee kinderen zou het wel lukken. Moeten ze alleen niet meer in de kinderwagen zitten, want de bagageruimte van zo'n 1er is nou eenmaal niet de meest grote en praktische in het segment.
funf zei:Met zijn vieren in een Golf of een M140i? En de bagage dan?
Bofkont SLK350 zei:Mooi omschrreven Roy, zo'n A4 cabrio als die van jou blijft ook een tijdloze cabrio, gaat nooit vervelen, heerlijke motor en design.
Heerlijke reis ook zeg, puur genieten.
Ik heb precies hetzelfde gevoel met mijn huidige SLK, natuurlijk ook een wagen van 14 jaar oud, maar voor mij echt perfect!
Roy R zei:Overigens stond bij het hotel gisteren een Benz 300 SL te pronken...
michel1975 zei:Se Sl heeft overigens ook een prima kofferbak en ruimte achter de stoelen.
Bofkont SLK350 zei:Geweldige spot Roy, een 300SL in het wild is best uniek