Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Tof, een Coupé quattro. Nog zeldzamer dan de versie met turbo. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Unieke en zeer leukLeuk zeg, ik had nagenoeg dezelfde, zelfs het kenteken lijkt er op!
Untitled by CitroenAZU, on Flickr
Ik had vroeger een Highscreen Colani PC (van de Vobis) en toen kreeg je er een papiertje bij met de andere dingen die Colani had ontworpen waaronder een vrachtauto als deze. Of het dezelfde is, weet ik niet...
Er zijn meerdere versies ervan geweest.Ik had vroeger een Highscreen Colani PC (van de Vobis) en toen kreeg je er een papiertje bij met de andere dingen die Colani had ontworpen waaronder een vrachtauto als deze. Of het dezelfde is, weet ik niet...
Dat denk ik ook. Heb nog een betere foto kunnen maken.Ziet eruit als huisvlijt. De onderste helft van het achterportier zit er gewoon nog.
JH-XZ-86 by CitroenAZU, on Flickr
Oude Portugese kentekenplaten zijn zwart, niet blauw. Wel grappig dat er ook nog een Nederlands kenteken met deze combinatie actief blijkt te zijn.Onze oudste zoon stuurt zojuist deze foto uit Portugal, vol verbazing dat een Nederlander in deze voiture die hele tocht heeft volbracht….
Blijken veel Portugese klassiekers kentekens te hebben die erg op de Nederlandse lijken; Pruisisch blauw met witte letters en cijfers, in drie groepjes van twee met liggende streepjes ertussen.
Ps: op Finnik verschijnt een klassieke Yamaha motorfiets origineel uit ‘76 op dit kenteken
Oude Portugese kentekenplaten zijn zwart, niet blauw. Wel grappig dat er ook nog een Nederlands kenteken met deze combinatie actief blijkt te zijn.