Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Goedendag zei:Ik ben inmiddels de tel kwijt. Is dit nummer 7?
Goedendag zei:Sowieso een erg unieke collectie, ik moet bij iedere Sierra aan jouw denken![]()
Goedendag zei:Die aftermarket wieldoppen die erop zaten zijn origineel onder een Opel Astra F geleverd. Tenminste op die van ons zaten ze met een Opel logo erop
Moderator
rzasa zei:Nog onderdelen nodig?
https://www.speurders.nl/overzicht/autos/klassiekers-en-oldtimers/ford-sierra-mk1-1-6-pinto-loop-of-sloop-153115944.html?sr_ab=0
Moderator
Durashift zei:Ken je de VL-63-NR al?
Sierra Van, 1.6. Zag ik daarstraks rijden op de doorgaande weg. Zag er redelijk netjes uit en 'in bedrijf' (imperiaal werd benut)
Moderator
Moderator
Moderator
eerriikk zei:(..)
Vroegah werden die dingen bij bossen weggegooid ma montage van een radio. (..).
Moderator
eerriikk zei:Dat is serieus geld ja.
Wat bedoel je ivm je achterlichten? Beetje dof oid? Al eens geïnformeerd bij een serieus poetsbedrijf, misschien kunnen ze wat voor je betekenen.
Wouter82 zei:@ Carbiorob: geen idee of dat past, waarschijnlijk wel maar ik heb geen seconde aan imitatie gedacht. Nu heb ik een echt origineel en officieel Ford-plaatje![]()
Moderator
Wouter82 zei:De apk van de XR verloopt in januari, tijdens de winterschorsing. Dus gisteren de auto naar de garage gebracht en helaas, afkeur. Het lichtbeeld is niet goed. De linker koplamp voldoet nog wel aan de eisen, maar rechts niet. Er is geen duidelijke scheiding tussen licht en donker. Zowel glas als reflector lijken niet beschadigd of versleten en ook een nieuw lampje maakte geen verschil. Garage zegt doodleuk dat er nieuwe koplampen in moeten. Dus maar even naar een andere garage voor een tweede mening...