simca1006
Net ingestapt
Wouter82 zei:En ja, ik realiseerde mij laatst dat ik binnen een jaar drie auto's heb gekocht![]()
Ik heb dit jaar van 3 afscheid genomen...
Leuk Wouter, weer een Sierra erbij!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter82 zei:En ja, ik realiseerde mij laatst dat ik binnen een jaar drie auto's heb gekocht![]()
Moderator
244-55 zei:Je volgt precies mijn adviezen!:
Nu nog een 2.0 L 3-deurs en een 2.3 D station en je levensdoel is bereikt (tsja, en wat dan? Extreem zeldzame '83'ers? een 1.6 Ghia, een 2.3 D GL of een 2.0 V6 L 3-deurs (bestaat die überhaupt?). Was er ook een S-uitvoering in '83?)
G-E-W-E-L-D-I-G!!!!!
244-55 zei:
Je volgt precies mijn adviezen!:
Nu nog een 2.0 L 3-deurs en een 2.3 D station en je levensdoel is bereikt (tsja, en wat dan? Extreem zeldzame '83'ers? een 1.6 Ghia, een 2.3 D GL of een 2.0 V6 L 3-deurs (bestaat die überhaupt?). Was er ook een S-uitvoering in '83?)
G-E-W-E-L-D-I-G!!!!!
Wouter82 zei:Leuk, in de "produktgids" staat die ook in standaardrood. Maar ja, die Duitser is zonder de streepjeslichten en zonder hout. Wel zit er nog een originele radio in![]()
Moderator
Taunusdriver. zei:Heb em wel zien staan, maar wat een droomprijs zeg.... Ding verprutst met lpg, en vervolgens 2 jaar laten staan... Wat een liefhebbers.....
Wouter82 zei:Taunusdriver. zei:Heb em wel zien staan, maar wat een droomprijs zeg.... Ding verprutst met lpg, en vervolgens 2 jaar laten staan... Wat een liefhebbers.....
Het ligt genuanceerder. Het was de bedoeling dat mevrouw met de auto zou gaan rijden. Om dat goedkoper te doen, is er gas in gezet en toen veranderden de regels. Ze hebben de Sierra toen geschorst laten staan met de bedoeling hem 40 jaar te laten worden. Maar na twee jaar toch besloten dat dat ook weer zonde was en zodoende de auto te koop gezet. En niet van harte, hij hoefde niet weg.
Rob0032 zei:Wouter82 zei:Rob, jij had hem notabene geplaatst in het bijzonder-te-koop-topic
En ja, ik realiseerde mij laatst dat ik binnen een jaar drie auto's heb gekocht
Ik doe morgen uitgebreider verslag van de nieuwe auto en van het totaalplaatje.
Oh die! Haha, wat een leuk ding! Hopelijk heb je er inderdaad van de prijs wat af kunnen praten.
Ennuh, hier vier stuks in 11 maanden.![]()
rzasa zei:https://www.speurders.nl/overzicht/autos/ford-sierra-2-3-ghia-lpg-1983-152273960.html?sr_ab=0&no_qs=True&max_bouwjaar=1998
![]()
Moderator
Moderator
Moderator
Moderator
Moderator
Moderator
smarter zei:Echt gaaf!Ik had het er vandaag nog met een collega over: 5 Sierra's uit '83, allemaal verschillende uitvoeringen, verschillende motoren en ook nog eens origineel NL.
Klassiekerrijder zei:Dikke foto's! De Ghia lijkt veel breder...
GranaDavey zei:Ik zeg Hulde! Wat gaaf Wouter!![]()
- Quatrelle - zei:Erg gaaf, dat je ze nog vind in die staat hier in NL.
Micha D. zei:Prachtige verzameling Wouter. Leuk ook dat de motor groter wordt naarmate de versie luxer wordt.
stoterstangen90 zei:Een 1.3 Ghia en een 2.3 Custom zou wat zijn zeg.
Wouter82 zei:smarter zei:Echt gaaf!Ik had het er vandaag nog met een collega over: 5 Sierra's uit '83, allemaal verschillende uitvoeringen, verschillende motoren en ook nog eens origineel NL.
En die collega verklaarde mij vervolgens voor gek?![]()
Moderator
2800i zei:Als je weer eens wat gedaan wilt hebben aan een van je Sierra's geef je maar een gil. Het was de vorige keer erg gezellig! Met LPG heb ik ook wel wat ervaring.... Anders is een carburateur reviseren ook een prima klusje voor een middag.
Wouter82 zei:Is dat deze blauwe?
https://www.speurders.nl/overzicht/autos/klassiekers-en-oldtimers/page/2/ford-sierra-xr4ti-152754251.html