Sierra ghia zei:
Geweldig park heb je opgebouwd Wouter!
Merci
Sierra ghia zei:
Enige jaloerse gevoelens komen toch wel naar boven

Die 2.3 Ghia.... exact mijn ex Sierra, ik moest even slikken.
Die van jou was nog mooier en luxer
Sierra ghia zei:
Ik heb nog een set originele wieldoppen van een mk1 ghia liggen.
Ik heb destijds voor mijn ghia nieuwe doppen weten te scoren, ze kwamen wel uit 4 verschillende landen en hebben de hoofdprijs gekost.
Maar dat mag de pret niet drukken ( ik heb er nog een nieuw in verpakking, die kreeg ik als bonus )
Ik heb er nu een zo goed als nieuwe set op zitten en heb nog een reserveset met wat gebruikssporen.
Twan238 zei:
net een gedeelte van je topic doorgenomen. wat een gave collectie!

die reis met de jaguar is trouwens ook briljant, moet ik ook maar eens gaan doen
Dank je
2800i zei:
Als er eens hulp op locatie bij de 1.6 gegeven moet worden, dan hoor ik het wel.
Zal toch niet zo zijn dat ie echt niet wil lopen.... Die Pinto's lopen in de meest belabberde toestand nog.
Dank voor het aanbod! Auto staat nu geschorst dus daar ga ik voorlopig niet mee aan de slag. Eerst de rest maar op orde brengen:
2016
Afmaken waar vorig jaar aan begonnen is, en dat heeft dan vooral betrekking op de Ghia en de XR4i. Om met de eerste te beginnen, ik heb inmiddels een carburateurrevisiesetje binnen alleen ontbreken de tandwieltjes nog. Lastig te vinden. Verder heb ik achterlichten binnen, maar helaas is eentje te lelijk om op de auto te zetten. Ik heb nog een lijntje uitstaan in België en daar zou ik vandaag door teruggebeld worden...
De XR had al voorzien moeten zijn van nieuwe koppeling en nieuwe benzinetank, dat moet nu dus gaan gebeuren vóór mei. Want de auto moet op tijd klaar zijn voor de
Nacht van Weesp 22 mei

Ook wil ik meteen de schokdempers rondom laten vervangen, de zijn wel aardig versleten.
De GL wacht nog steeds op zijn nieuwe schokdempers aan de voorkant. Dan de 1300, die is dacht ik eindelijk op orde

Wel had ik vorig jaar de auto moeten laten controleren door het Dinitrol-bedrijf, dus dat moet dit jaar dan maar.
De P100 had ik deze winter cosmetisch willen aanpakken maar dat gaat niet lukken omdat ik de auto een paar keer nodig heb. Weet ook niet goed hoe ik dat het beste kan laten aanpakken. Die auto gaat 21 januari voor de apk. Dan moeten ze ook even kijken naar het starten, want dat doet die soms met veel moeite. Startmotor is vorig jaar vervangen, accu zou goed moeten zijn dus wellicht de dynamo. Auto heeft namelijk al langer last van een laadstroomlampje dat een paar seconden blijft branden na het starten. En nu is het soms zo dat als je de sleutel omdraait, de auto een *klik* geeft en vervolgens zwijgt. Ben benieuwd.
En verder? Ik ben voorlopig niet van plan verder te gaan uitbreiden. Er lonken nog altijd twee Sierra's maar ik moest maar eens even verstandig zijn. Ook omdat ik van het voorjaar de Corvette groot onderhoud wil laten geven en dat kan wel eens in de papieren gaan lopen. Maar zeg nooit nooit