Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Renaultje zei:Crisis, ik krijg meteen honger voiture! Wat is de naam van het restaurant?
TIETEN!!!Reihen-6-zylinder zei:Haha. Eten en auto's, meer hebben we niet nodig![]()
Soloman zei:Je hebt echt onregelmatige werktijden he?
Soloman zei:Ok, Seth, riep je ook zulke dingen bij de Pfaffs?
Eten is trouwens naar binnen, was heerlijk, de varkenshaas was lekker zacht en smakelijk.
Na de koffie komt er wat franse kaas op tafel met een biertje (sorry Frankrijk, liefhebbers, we houden niet zo van wijn)
Dan gaan we eens kijken of er een leuke film komt en in ieder geval ga ik regelmatig even naar Langs de lijn luisteren. Ik verheug me op een heerlijke zaterdagavond.
Soloman zei:Ok, Seth, riep je ook zulke dingen bij de Pfaffs?
Eten is trouwens naar binnen, was heerlijk, de varkenshaas was lekker zacht en smakelijk.
Na de koffie komt er wat franse kaas op tafel met een biertje (sorry Frankrijk, liefhebbers, we houden niet zo van wijn)
Dan gaan we eens kijken of er een leuke film komt en in ieder geval ga ik regelmatig even naar Langs de lijn luisteren. Ik verheug me op een heerlijke zaterdagavond.
voiture zei:Culinair weekendje :T.
voiture zei:Je hebt een aardig uitgebreide lunch vandaag.
voiture zei:Overigens: het is camenbert. Geen camambert of camabert.
Renaultje zei:Gisteren heerlijke biefstuk met aardappelkroketjes gegeten! Als middageten een lekker broodje met zalm. Vanavond staat er schnitzel met gebakken aardappel op het menu.
Renaultje zei:Zal wel een tikveautje zijn van voiture![]()
voiture zei:En dat is natuurlijk best wel stom in dit verband.
Renaultje zei:hebben wij toch maar voor kapsalon gekozen
adinsx zei:(...) Tis even afzien, maar we zijn al wel 7kg kwijt![]()
JW01 (vanaf een Appel) zei:En vis is op zich ook niet ongezond.
voiture zei:O ja? Pure vis is gezond.
voiture zei:Ja. Weet je wat er voor een verontreiniging in de lucht zit? Arme bloemkooltjes.