Jay DoubleYou
Asfaltkampioen
Pa en ma wilden samen uit eten dus mijn broer(tje)s en ik hadden patat met broodjes shoarma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rembrandt zei:Nu ik (weer) een reactie van JW01 zie in dit topic over eten (koken) kan ik het niet laten om het volgende filmpje hier te laten zien:
JOETJOEP IPAD
Ik heb trouwens lekker wat snert uit de vriezer opgewarmd.
JW01 (vanaf een Appel) zei:Rembrandt zei:Nu ik (weer) een reactie van JW01 zie in dit topic over eten (koken) kan ik het niet laten om het volgende filmpje hier te laten zien:
JOETJOEP IPAD
Ik heb trouwens lekker wat snert uit de vriezer opgewarmd.
Hahaa, Goeie!
Heb vanavond op chinese rijsttafel getrakteerd. Hoefde moeders niet te koken.
Soloman zei:Het is weer eens restjesdag. Ik keek in de koelkast en ik zag van alles (ik ga niet zeggen wat)
Maar ik heb een besluit genomen.
Ik verwarm de oven voor op 175 graden, en daarna flikker ik er alles in. Zo van hoppa. Zoek het maar uit.
Na een half uur kijk ik wel weer verder en vreet de boel gewoon op.
CeeVijf zei:Soloman zei:Het is weer eens restjesdag. Ik keek in de koelkast en ik zag van alles (ik ga niet zeggen wat)
Maar ik heb een besluit genomen.
Ik verwarm de oven voor op 175 graden, en daarna flikker ik er alles in. Zo van hoppa. Zoek het maar uit.
Na een half uur kijk ik wel weer verder en vreet de boel gewoon op.
Haha, netjes. Je geeft hier wel vaker sterke staaltjes van culinair raffinement ten beste, maar hiermee heb je jezelf overtroffen.
Hamer zei:Ik vraag me af hoe mensen tegenover bont zouden staan als het dier ook gegeten kan worden. Of heb je ook geen producten van leder Soloman?
Soloman zei:Foie gras is net als bont.
Dat doe je gewoon niet.
BMdoubleyou zei:Als het je zo zwaar valt: dan eet je toch geen vlees meer? Maar koop je wel biologisch vlees?
voiture zei:@ BMdoubleyou: mooie pats. Moet geweldig zijn om daar een keer te dineren. Ik vind het alleen te veel geld.
BMdoubleyou zei:voiture zei:@ BMdoubleyou: mooie pats. Moet geweldig zijn om daar een keer te dineren. Ik vind het alleen te veel geld.
Ik zal het ook niet snel nog een keer doen. Na een restaurant met 1 ster en eentje met 2 sterren wilde ik dan ook wel eens weten hoe je in een 3 sterrentent eet. Dus waar kan je dan beter heen dan naar het beste restaurant van Nederland? Het is enorm veel geld maar je moet eigenlijk niet naar de prijs-kwaliteitverhouding kijken. Je kan er ook een pak bij Suit Supply van kopen
. Dat pak ben je zo weer vergeten...maar dit niet
.
Alles is met zoveel precisie, aandacht en perfectie bereid dat het een zeer speciale ervaring wordt. Hij heeft 18 man in de keuken werken en iets van 8 in het restaurant. En ongeveer 50 couverts. Heel veel personeel dus om 5 dagen per week op 3 Michelinsterrenniveau te presteren. Elke gast mag in de keuken kijken en je wordt daar persoonlijk door de groet chef ontvangen. Dat vond ik ook best uniek.
Twingo1 zei:Paar honderd euro?