Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
speedtouch zei:Na een vermoeiende fietstocht van zo'n 70 km (nogal wat tegenwind op de terugweg) heb ik gebakken aardappeltjes met wat spekjes alsmede verse gemengde groentes allemaal in een pan. Ik heb zitten smullen, nu nog een uurtje lopen en dan mag ik weer gebak eten op een verjaardag.
Renaultje zei:Doe mij maar Tortilla met shoarma, sla, kaas en een pittige knoflooksaus. Heerrrrlijk
Voor mij staan er zo wat lekkere tosti's klaar!
Soloman zei:Dank jullie voor jullie reacties! Ik ga het gewoon proberen.
Probleem is dat mijn moeder altijd fantastische stamppotten maakte, maar ik kom uit een streng gereformeerd, ouderwets gezin, lange tijd geleden, dus dan leer je als man niet koken. Mijn stamppotten komen nooit goed uit. De zuurkool is te zuur, de boerenkool zit geen smaak of kraak aan, dat soort dingen, dus dat gaat nu weer gebeuren. Valt me gelijk op dat je de boel in bouillon moet koken, maar goed, ik ga aan de slag. Morgen eten we het en ik laat het jullie weten.![]()
Soloman zei:Yep, maar die maak ik zo vaak klaar.
Mijn stamppotten komen nooit goed uit. (...) de boerenkool zit geen smaak of kraak aan
voiture zei:Weet je hoe ik stamppot maak? Ik kook aardappels en groente tegelijk bij elkaar in één grote pan. En leg daar meteen de worst in. Scheelt twee pannen.
Ik houd overigens ook niet van vetsliertjes in kip. Kipfilet ontleed ik helemaal en snijd alles weg wat me niet aan staat.
Verder: laat je vrouw eens koken. En dan natuurlijk wat jij wenst.
Soloman zei:voiture zei:Weet je hoe ik stamppot maak? Ik kook aardappels en groente tegelijk bij elkaar in één grote pan. En leg daar meteen de worst in. Scheelt twee pannen.
Ik houd overigens ook niet van vetsliertjes in kip. Kipfilet ontleed ik helemaal en snijd alles weg wat me niet aan staat.
Verder: laat je vrouw eens koken. En dan natuurlijk wat jij wenst.
Uhm, weet je wel wat er allemaal in worst zit? Daar kunnen je kipfiletvetsliertjes nog hele boekdelen van leren!