A
Anoniem
Guest
Of zo'n ding dat je aan de achterklap hangt: https://www.halfords.nl/shop/auto-accessoires/fietsendragers/107932
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
FM zei:Mijn vader is een fanatiek fietser en het is voor hem echt een eis dat er een fietsendrager achterop de Up! geplaatst kan worden. Ik heb nog nergens iets gevonden over een trekhaakje voor een fietsendrager. Weet iemand hier iets over?
British Racing Green zei:FM zei:Mijn vader is een fanatiek fietser en het is voor hem echt een eis dat er een fietsendrager achterop de Up! geplaatst kan worden. Ik heb nog nergens iets gevonden over een trekhaakje voor een fietsendrager. Weet iemand hier iets over?
Dit moet toch ook gewoon op een Up kunnen...
Bentley Arnage zei:Is de test met de automatische versnellingsbak hier al geplaatst?
Indien dit niet het geval is: https://www.autozine.nl/text/1023.html
De pics die ik ervan heb gezien, vond ik hem dicht tegen het witte aan zitten. Maar dat waren computer generated foto's, die vertrouw ik nooit zo. Mijn ouders gaan wellicht voor Dark Blue Metallic, ook een kleur die ik nog niet ben tegenkomen in persmateriaal. Wordt ook pas in week 3x geleverd voor het eerst, voor zover mij is geinformeerd.EricaUP!! zei:Ik heb een light bleu high up besteld ben heel benieuwd hoe die er uit ziet en waarneer hij komt
zijn er meer die deze kleur hebben besteld?
De bestuurster van de andere auto bleef ook ongedeerd maar was wel hevig overstuur.
Beeviee zei:Gisteren is mijn nieuwe Up geleverd, met standaard geluidsuitrusting.
Het viel mij bij het eerste geluid direct op dat het geluid erg dof klinkt. Pas als je de treble volledig openzet komt het in de buurt van een 'normale' geluidsbeleving.
hoe is dit bij jullie?
Beeviee zei:Gisteren is mijn nieuwe Up geleverd, met standaard geluidsuitrusting.
Het viel mij bij het eerste geluid direct op dat het geluid erg dof klinkt. Pas als je de treble volledig openzet komt het in de buurt van een 'normale' geluidsbeleving.
hoe is dit bij jullie?
Donatello zei:Beeviee zei:Gisteren is mijn nieuwe Up geleverd, met standaard geluidsuitrusting.
hoe is dit bij jullie?
Is natuurlijk geen 5 serie met B&O speakers. Enige wat je kan doen is de speakers vervangen voor betere.
[size=x-small]ma 12 nov 2012, 15:43[/size]
[size=medium]Volkswagen Up op aardgas geprijsd[/size]
door Bart Oostvogels
AMSTERDAM - Volkswagen breidt het Up-aanbod uit met deze Up EcoFuel: een Up op aardgas. Het model is per direct te bestellen.
TWEE AARDGASTANKS
Het automerk heeft de 1,0 liter benzinemotor geschikt gemaakt voor aardgas. De Up EcoFuel heeft twee aardgastanks aan boord met een gezamenlijke inhoud van 74 liter (gelijk aan 11 kilo aardgas). Voor noodgevallen heeft de Volkswagen nog een reservebenzinetank van 10 liter aan boord. De fabrikant geeft een theoretisch actieradius op van 520 kilometer waarmee de Up op aardgas 320 kilometer ver komt en op de benzinetank nog 200 kilometer. De CO2-uitstoot van de Up EcoFuel bedraagt 79 g/km. Goed voor vrijstelling van wegenbelasting (tot 2014) en en 14 procent bijtelling. Volkswagen voorziet het model standaard van een stop-/startsysteem en remenergie-regeneratie. De Up EcoFuel is te bestellen als take up, move up en high up. De prijs van het model begint bij 11.310 euro.
PRIJZEN
MODEL PRIJS
Volkswagen Up EcoFuel take up 11.310 euro
Volkswagen Up EcoFuel move up 12.010 euro
Volkswagen Up EcoFuel high up 12.950 euro
Volkswagen brengt volgend jaar nog de elektrische e-Up en de Cross-Up op de markt. De Cross-up komt waarschijnlijk enkel als vijfdeurs op de markt. De elektrische versie zowel met drie als vijf deuren.
Joep83 zei:Bij auto's die af-fabriek op aardgas rijden, is daar ook vermogensverlies?
Joep83 zei:Als je een LPG3 installatie inbouwt, dan is er vaak sprake van vermogensverlies. Is dat bij bovengenoemde modellen ook zo?
De wegen kruisen met de Volkswagen Cross Up!
[size=x-small]Autonieuws • 10 februari 2013 • Tekst: Ellen Kole[/size]
Familie van de CrossPolo, CrossGolf en CrossTouran: Volkswagen breidt uit met de Cross Up!. Stoer aangekleed danst de jongste telg z'n debutantenbal op de autosalon van Genève.
Laat Genève nou net de plek zijn waar de Volkswagen X Up! - de voorloper van de Cross Up! - een jaar geleden te zien was. Nu is 'ie dus gereed voor de verkoop wat deze zomer staat te gebeuren. Wat de stoere Up! gaat kosten is nog onbekend, de exacte specificaties ook maar dit is wat we al wél weten.
De Cross Up! staat hoger boven het asfalt dan de reguliere Up!, op 16 inch lichtmetalen wielen. Verschillende bodypanelen zijn uitgevoerd in zwarte kunststof, zilverkleurige dakrails zijn toegevoegd. Deze ruige look zullen 'em direct doen opvallen zodra onze wegen zich kruisen met de jongste telg uit de 'VW Cross-familie'.
De uitvoering is vergelijkbaar met de Fiat Panda Trekking, dus wel het stoere uiterlijk maar geen vierwielaandrijving. De 75 pk driecilinder motor uit de standaard Up! ligt onder de motorkap, deze wordt verbonden met een handmatig te bedienen vijftrapstransmissie.
In plaats van het welbekende antracietkleurige interieur valt bij de Cross Up! gelukkig ook wat vrolijkers te kiezen: een interieur in rood. Voor het dashboard is er zelfs keus uit rood, zwart en zilver. Ook de contrasterende stiksels en chromen details fleuren de binnenboel op. Het stuurwiel, de handremgreep en pookknop zijn met leder bekleed.
Onder de standaarduitrusting van de Cross Up! vallen onder andere een centrale vergrendeling met afstandsbediening, elektrische ramen voor, plus verwarmbare en elektrisch verstelbare buitenspiegels. De laadvloer is eveneens te verstellen en de achterbank kan in twee delen neer worden geklapt.
Meeuw zei:Het is juist de kunst om een auto van formaat boodschappenwagen goede rij-eigenschappen voor een nette prijs mee te geven (of het nu een Panda of een Up is). Bij een auto van € 30.000+ is dat een stuk makkelijker. Alleen autoliefhebbers begrijpen dat![]()
Hans 1.6 TURBO zei:En ik heb veel last van de doorsnee 107 , Up! Aygo autotjes.... teveel onwennig , ondeskundig en onterecht op de autosnelweg.... De make-Up! spiegel is het belangrijkste onderdeel van de auto....
Meeuw zei:Ik ben lyrisch over onze Panda.
A110-50 zei:Hans 1.6 TURBO zei:En ik heb veel last van de doorsnee 107 , Up! Aygo autotjes.... teveel onwennig , ondeskundig en onterecht op de autosnelweg.... De make-Up! spiegel is het belangrijkste onderdeel van de auto....
Lol, je klinkt of je van iets last hebt wat niks met die auto's te maken heeft. Eerder iets psychologisch wat je dwars zit...
Wat een onzin spui jij hier zeg, alsof je per se iets uit het C-segment of hoger moet rijden om autoliefhebber te zijn
Ik heb meer respect voor iemand die een 'dikke' Up koopt en daar lekker mee over de Autobahn cruist dan iemand met een basis Astra (hoezo burgerbak...) die alleen maar uit de hoogte doet en een ander het licht niet in de ogen gunt als hij/zij iets minders rijdt dan hijzelf..
Hans 1.6 TURBO zei:A110-50 zei:Hans 1.6 TURBO zei:En ik heb veel last van de doorsnee 107 , Up! Aygo autotjes.... teveel onwennig , ondeskundig en onterecht op de autosnelweg.... De make-Up! spiegel is het belangrijkste onderdeel van de auto....
Lol, je klinkt of je van iets last hebt wat niks met die auto's te maken heeft. Eerder iets psychologisch wat je dwars zit...
Wat een onzin spui jij hier zeg, alsof je per se iets uit het C-segment of hoger moet rijden om autoliefhebber te zijn
Ik heb meer respect voor iemand die een 'dikke' Up koopt en daar lekker mee over de Autobahn cruist dan iemand met een basis Astra (hoezo burgerbak...) die alleen maar uit de hoogte doet en een ander het licht niet in de ogen gunt als hij/zij iets minders rijdt dan hijzelf..
Ik ken jouw reactie's... Heb geen basis Astra en gun iedereen het volle geluk. Ik hoop dat je snel van de wachtlijst mag komen voor een degelijke psychische behandeling... je hebt het nodig kind !