Pietzoveel
Asfaltkampioen
Euhhhh het blijft toch een Up? Net als een Picanto, een Panda, een 108, CI of Aygo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Haha! De driedeurs wordt gewoon niet verkocht in Nederland. Waarom zou je dan de moeite doen m wel hier te voeren?ducruud zei:En weer geen 3 deurs. Erg jammer PON.
Moderator
In dat vreselijke populaire taalgebruik ga ik niet mee, maar je ziet wel dat de up vanaf zijn introductie qua netto prijs nauwelijks gewijzigd zijn. Pas nu is die verhoogd. Maar de consumentenprijs is vanaf de introductie al fors gestegen. Inmiddels zit er een aardige sloot BPM op een up!.GT 1973 zei:De auto moet tegenwoordig wel uitontwikkeld zijn en voor een habbekrats te krijgen zijn bij Action of Alibaba. Maar het tegendeel is waar. Lang leve de Roverheid.
GT 1973 zei:De auto moet tegenwoordig wel uitontwikkeld zijn en voor een habbekrats te krijgen zijn bij Action of Alibaba.
ducruud zei:En weer geen 3 deurs. Erg jammer PON.
speedtouch zei:ducruud zei:En weer geen 3 deurs. Erg jammer PON.
Waarom jammer? Vijfdeurs is toch best praktisch?
Barri zei:Haha! De driedeurs wordt gewoon niet verkocht in Nederland. Waarom zou je dan de moeite doen m wel hier te voeren?ducruud zei:En weer geen 3 deurs. Erg jammer PON.
In het begint toen de 3 deurs nog te koop was, werd hij volgens mij bijna net zoveel verkocht als de 4 deurs.
Barri zei:Maar binnen een uur vol aan de snellader? Dat lijkt me stug, want hij laadt nog steeds maar met 22 kW denk ik?
Moderator
Opladen gaat razendsnel: zet de auto bij een snellader, ga een uur lunchen of vergaderen en als je terugkomt is de accu weer vol.
Barri zei:De Citigo hebben wij eigenlijk alleen maar aan het thuis stopcontact geladen. Het aantal keer aan een laadpaal is op twee handen te tellen (als ik toch op kantoor ben met de Citigo, want dan heb ik tenminste een fatsoenlijke parkeerplek).
VW e-Up ist wieder bestellbar
Der Volkswagen e-Up ist wieder im Konfigurator verfügbar und startet zu Listenpreisen ab 30.950 Euro ohne staatliche Förderung.
https://www.golem.de/news/konfigurator-vw-e-up-ist-wieder-bestellbar-2212-170658.html
Carfanatic zei:VW e-Up ist wieder bestellbar
Der Volkswagen e-Up ist wieder im Konfigurator verfügbar und startet zu Listenpreisen ab 30.950 Euro ohne staatliche Förderung.
https://www.golem.de/news/konfigurator-vw-e-up-ist-wieder-bestellbar-2212-170658.html
Dat is dus meer dan een MG4 kost in Duitsland![]()