Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ducruud zei:Het gaat hier toch over de VW UP ?????????????????
Apple is een ander forum !!!!!!!!
Phaeton W12 zei:Apple = kwaliteit, design
VW = kwaliteit, design en goede reclames
Anti-VW, anti Apple. Eigenlijk heb je gewoon aan alles wat succesvol is een hekel??Total Loss zei:@SML Wat was trouwens je oude forumnaam ? Je manier van reageren en mensen opfucken doet me sterk aan iemand denken die ik hier gelukkig al een tijdje niet meer gezien heb. Maar vrees met grote vrezen dat je terug bent.
Moderator
michel1975 zei:Anti-VW, anti Apple. Eigenlijk heb je gewoon aan alles wat succesvol is een hekel??Total Loss zei:@SML Wat was trouwens je oude forumnaam ? Je manier van reageren en mensen opfucken doet me sterk aan iemand denken die ik hier gelukkig al een tijdje niet meer gezien heb. Maar vrees met grote vrezen dat je terug bent.
Voor 37 jaar ben je al behoorlijk zuur.
---GT--- zei:Ik weet niet hoeveel Apples aan waarde verliezen. Ik heb wel interesse in een iPad I vanwege de interessante applicaties en touch-interface, maar wat doen die tegenwoordig nog?
---GT--- zei:Bij Apple draaien de meeste apps gelukkig ook op de oude platformen.
De VW Up is gewoon een vierkant blikje met heel weinig ruimte achterin, net zoals de oude Lupo.
Het duurt nog geen kwartier voordat de concurrentie met iets beters komt. De Picanto is er al. De nieuwe Fiat Panda komt straks. En dan moet de rest nog komen. Ik zie de Galaxy tabs de iPad nog niet zo snel inhalen: ze zijn beter, maar bieden niet de liefhebbersapplicaties.
Clignoteur zei:Die apps komen wel, er zijn nu inmiddels meer Android-gebruikers dan Apple-gebruikers. App Store: 425.000 apps, Android Market: 250.000 apps (juli 2011).
Clignoteur zei:---GT--- zei:Ik weet niet hoeveel Apples aan waarde verliezen. Ik heb wel interesse in een iPad I vanwege de interessante applicaties en touch-interface, maar wat doen die tegenwoordig nog?
Ik kan me er iets bij voorstellen dat ook Apples flink afschrijven, want ze komen elk jaar met een vernieuwde versie. De oude is dan bijna meteen 'waardeloos'.
Dit is eigenlijk een weeffoutje in de Apple marketing: ze noemen het nieuwe product hetzelfde als de oude, met een volgnummer. Net zoals VW al jaren doet met zijn Golf, ja. Op zich niets mis mee, ware het niet dat een iPhone3 meteen zo oud klinkt als er een iPhone4 is (en nu een iPhone4S), terwijl als het eerste de iPhone Select was en dan nu de iPhone Perfect (ik noem maar wat), dan was het niet zo helder dat de een is opgevolgd door de ander, en kon die een nog wat langer mee. Maar ja, dan creëer je niet die hype van 4 miljoen mensen in de rij voor je winkel, met geld brandend in hun zakken, want ze moeten die allernieuwste hebben. Daar is het Apple om te doen. Dat de hardware van de klant dan na een jaar eigenlijk al is afgeschreven, kan ze niets schelen.
Ben benieuwd of VW ze achterna gaat met de Up!, elk jaar een nieuwe versie hypen...
Moderator
CO2 (Goed Voor Bomen) zei:Ik volg de actieve topics en dat zijn helaas dus mn de FAG topics.
Wouter82 zei:CO2 (Goed Voor Bomen) zei:Ik volg de actieve topics en dat zijn helaas dus mn de FAG topics.
Dan hoef je toch nog niet te reageren?![]()
jorisvo zei:klopt het dat hier nog niets te zien is van de 5deurs up?
en waarom eigenlijk niet..
Mach1 zei:jorisvo zei:klopt het dat hier nog niets te zien is van de 5deurs up?
en waarom eigenlijk niet..
Dat is inderdaad vaag, want in de tv-reclame zie je de vijfdeurs!
reclame
Mach1 zei:filmpje Autovisie
Daarin hebben ze het erover dat er van de drieling Aygo en co) nog GEEN nieuw model komt, maar een facelift. Wie weet daar meer van?
Welke kerel wil er in zo'n damestasje rondrijden?Mach1 zei:Wil je zien of een - laten we zeggen - goed doorvoede Hollandse kerel een beetje past in deze nieuwe compacte auto?
CO2 (Goed Voor Bomen) zei:Welke kerel wil er in zo'n damestasje rondrijden?Mach1 zei:Wil je zien of een - laten we zeggen - goed doorvoede Hollandse kerel een beetje past in deze nieuwe compacte auto?