Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welke Lotus?Bij elk rijtje wat ik hier uit Berlijn voorbij zie komen is het meer wachten op een goede smoes om daar weer eens heen te gaan. Leuke spots Harmen! Toppers vind ik de Alfa 90, Porsches GT3, Honda Integra, VW Passat en Lotus.
Bij elk rijtje wat ik hier uit Berlijn voorbij zie komen is het meer wachten op een goede smoes om daar weer eens heen te gaan. Leuke spots Harmen! Toppers vind ik de Alfa 90, Porsches GT3, Honda Integra, VW Passat en Lotus.
promocodius.nl kortingen voor behoeften
Durf ik je eerlijk gezegd niet meer te zeggen, sorry, moet me vergist hebben.Welke Lotus?![]()
Toevallig ja, lijkt er qua staat niet op achteruit te zijn gegaan in die jaren.Haha, precies diezelfde R19 heb ik daar vier jaar geleden ook op de foto gezet!
Helemaal eens, van het grotere Franse spul van voor 2000 kwam ik deze winter in Frankrijk alleen een Peugeot 505 en 605 tegen, allebei enkelvoud.... Erg leuk om te zien hoeveel oude Twingo's, Clio's en 205'jes je nog ziet rijden. De grotere Franse 'limousines' daarentegen zie je nog maar erg weinig, met uitzondering van een enkele Peugeot 405, Renault Safrane of Citroën C6.