Teutonia LXV :Geschwindigkeit

Precies, en als je erin rijdt dan zit je gewoon in een flink gebruikte 320i met zwart interieur (en zonder panodak), en zie je niks van die bijzondere kleur aan de buitenkant.

69b89336-8758-4a96-865c-940c267ca2c6

zelfde kleur, 30k met maar 58,500 km

Maar niet dezelfde kleur. Dat is San Remo grün. Het eerdere exemplaar is een individual color Verde Ermes. Beiden mooi, daar niet van. Vind die Verde Ermes wel net iets bijzonderder, maar daar betaal je dan wel dik voor in dit geval.

Lees in de omschrijving dat het ook een Verde Ermes betreft. Wat ander licht al dan niet kan doen. Ben wel meteen weer van dit bijzondere kleurtje genezen. Dan maar gewoon San Remo grün voor een normale prijs.

Laatst bewerkt:
Dat kan met San Remo ook onder het juiste licht:
san-remo-grun.jpg

Lastig zo met wat foto's op het internet. Zou ze wel eens naast elkaar wilen zien staan in het echt.

Laatst bewerkt:
o ja, jullie hebben natuurlijk nog die fijne bpm heffing :ROFLMAO:

Ja vreselijk. Je wordt in zo een PHEV gedreven. Ik word helemaal gek van die BPM bedragen. Laat staan als je een leuke diesel wilt.. nog een extra straftax bovenop de reguliere BPM.

Heb van de week weer in de W124 gereden. Wat rijdt zo een auto toch heerlijk. 40 jaar oud.. en eigenlijk. Eigenlijk heb je niet meer nodig.

Iemand nog tips voor roest-restauratie adresjes?

Laatst bewerkt:
Het ging laatst om de ex 205 van Rikkert hier, keurig ding daar niet van. Maar….op MP staat deze!
Bijzonder verhaal :oops:

Ja, voor 40K is best ook veel ander leuks te koop.
Ondanks dat het inderdaad een unieke wagen is blijft het -en dat doet me als ex 205 rijder- heb er 3 gehad- best wel wat om toe te geven- een auto die ook wel z’n manco’s heeft.

Bij het zien van de detailfoto’s voel ik gewoon nog de povere kwaliteit van sommige materialen, zeker bij deze phase 1 serie.
Bij serie 2 was veel verbeterd. Sowieso hadden die een dashboard dat niet continue kraakte :D

ik heb er als 18 jarige ook nog een gehad, een 1.1 of 1.4 als ik me herriner, een rode accent
wel met klapdakje dat altijd lekte :ROFLMAO:

de ontwerper van dat ding ken ik nog, aardige maar bijzondere gozer, had hier ook een huis. Helaas is hij ook alweer een jaar of wat niet meer.

Terug
Bovenaan