Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zadelsnuiver zei:Misschien heeft het ook iets te maken met de praktische inzetbaarheid; een A124 kun je nog wel 4 personen in kwijt, een R129 achterbank is net groot genoeg voor een sporttas. Als moeders de vrouw ook enige inspraak heeft in het youngtimer budget zal er 9 van de 10 keer voor de meer praktische A124 gekozen worden dunkt me.
DagDromer zei:Als tiener werkte ik bij een lokale boomkweker, en die huurde een stukje land bij een boer die zowel een R129 en A124, en in mijn herinnering een S124 alledrie in Almadinrot had staan. Heeft een blijvende indruk achtergelaten. (Zeebiesweg voor de lokale kenners).
MB 300SL zei:Als dagelijkse auto zou ik hem niet met de E350 willen ruilen, maar voor een auto uit die tijd rijdt het inderdaad koninklijk. En een machtige machine natuurlijk onder de motorkap. Die auto heeft alles in zich waar Benz destijds voor stond.
Hoe staat het met de 740e, heb je hem al?
funf zei:De 745e heb ik afgelopen zaterdag opgehaald en ik rijd mijn woon/werkkilometers dus vanaf nu elektrisch.
speedtouch zei:Is jouw auto een hybride versie? Mooie auto overigens!
Total Loss zei:Sodeknetter wat een dik apparaat, veel plezier ermee funf!![]()
MB 300SL zei:Is ie zo klein funf?![]()
ENTE zei:@funf: begint het kenteken met een G? Ik stond warempel net naast exact (maar dan ook echt exact) dezelfde 7 serie... omgeving Ommen
Zo wordt er bijvoorbeeld automatisch iets ingezoomd bij naderen van een kruising of rotonde en daarna weer uitgezoomd, echt top!