Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij EV’s is het momenteel net als bij computers of smartphones, na een paar jaar zijn ze hopeloos verouderd omdat nieuwe modellen vele malen beter en sneller zijn. Geen hond wil zo’n achterhaald model dan nog hebben waardoor de afschrijving gigantisch is.

Ik ga over 5 weken ook in die omgeving, uiteraard letten we altijd op de auto’s dus ben benieuwd. Gevoelsmatig zie ik elk jaar wel veel Stelvio’sOp Sicilië stikte het van de Stelvio’’s en hier heb ik er maar 3 gezien. Wel 5 levante’s? En heel veel Mercedes maar amper BMW
Dat weet ik niet, de toenmalige minimumsnelheid in dichte bleek bij Prinsenbeek veel te hoog te zijn..... Daar beriepen zich bestuurders op; De minimum snelheid is...., ook al zie ik geen hand voor ogen.Nu alleen nog de minimum snelheid omhoog, want 60 is gevaarlijk laag.
Binnenkort weer legaal 130 rijden overdag, best lekker toch?
Daar hebben we matrixborden voor, die zet je dan op 50 of 30. Maar wat je ook doet, mensen doen toch wat ze zelf willen.Dat weet ik niet, de toenmalige minimumsnelheid in dichte bleek bij Prinsenbeek veel te hoog te zijn..... Daar beriepen zich bestuurders op; De minimum snelheid is...., ook al zie ik geen hand voor ogen.
Prachtig zo'n A207. Heb ik ook nog naar gekeken, maar ik vind mezelf toch nog iets te jong voor zo'n auto met 30 jaar.
Heb voor mezelf nu bedacht: over 3 jaar geen kinderopvang meer, ben ik ook bijna 40 en dan heb ik het voordeel ook wel uit de egolf gehaald. Dan is het tijd voor een e400 a207 mocht de situatie er nog steeds naar zijn.Prachtig zo'n A207. Heb ik ook nog naar gekeken, maar ik vind mezelf toch nog iets te jong voor zo'n auto met 30 jaar.![]()
Blijf een zwak voor de A124 houden. Laatst een mooi exemplaar uit Finland geimporteerd. Was ook zo weer weg helaas. Was eigenlijk wel in mijn favoriete motorisering, nl de 24 klepper. Maar als je er in rijdt merk je wel dat de tijd niet stil heeft gestaan. Was de eerste keer dat het me echt opviel dat die best tordeerde.De A124 is inmiddels een klassieker, ik weet zeker dat dit met de A207 ook gaat gebeuren. Het model veroudert veel mooier dan bijvoorbeeld een A209, een A5 of een 4-serie
Eensch. Maar het blijft een tijdloze schoonheid in de juiste samenstelling.Klopt, daardoor mis je in een A124 een beetje dat oersolide gevoel wat een W124 geeft.
Inderdaad maakt zwart wat dat betreft weinig verschil met andere donkere kleuren. Ik heb een 5-serie F11 gehad in sophistograu, daar zag je ook veel op. Mijn E-klasse is zilver, daarop valt stof en vuil veel minder op.@MB 300SL Plaatje hoor ! Pfoe mooi ding man.
Zwart heeft bij mij ook niet de voorkeur idd, al staat het wel heel chique. Donkerblauw zie je trouwens ook alles op hoor.. en de metallic lak wordt snel donker als het niet mooi schoon is (schoon in de zon kan het echt sprankelen)
gaat ie dan nu eindelijk weg?Oh.... De X5 heeft schade, daar is iemand achterop gereden.
Nee hoor, zal ongeveer 5000 dollar schade zijn. We wachten even op de verzekering en dan kan die gerepareerd worden.gaat ie dan nu eindelijk weg?![]()
Prachtig MB300SLDe Z4 is mijn eerste zwarte auto, en ik was er al snel achter dat zwart niet de makkelijkste kleur is om netjes te houden (soms was ie alweer vies nadat ik van de wasbox naar huis was gereden…).
Daarom heb ik hem vorige week door een poetsbedrijf laten voorzien van een glascoating, waarbij ook wat minimale steenslag is weggewerkt. Ook het interieur is onder handen genomen, de auto is nu echt als nieuw (met een nog diepere glans dan af fabriek) en ik ga er vanuit dat ik hem nu ook wat eenvoudiger netjes kan houden.
![]()
![]()
Moderator
Nou, ik vind het nog steeds afzichtelijk hoorGaaf zeg! Mooi hoe die neus uiteindelijk toch wel went.
Nee, dat went helemaal niet. Ja... als je rijdt en je hem niet ziet... dan valt het wel mee.Mooi hoe die neus uiteindelijk toch wel went.
Ik vind de neus van de funfer mooier , maar de koplampen niet. De nieuwe design stijl met verticale strepen is echt minder dan de Corona ringen en de horizontale dubbele strepenHeel eerlijk: de neus van deze 4 en de 3 vind ik echt mooier dan die van de nieuwe 5