Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee dit soort geldverslindende projecten zijn niet te begrijpen en je kan het ook niet goed praten, wat je probeert te doen.Dan begrijp je er dus helemaal niets van, wat je eigenlijk zelf al aangeeft in je laatste zin.
Voor mij dan de Alpina. Ook in die kleur, geweldig!De Alpina is iconisch, en die 7 is van de laatste echt mooie generatie. Bij de facelift is de neus uit verhouding, en aan de nieuwe 7 kan ik nog steeds niet wennen.
Moderator
Alpina’s zijn nieuw nog wel een slagje duurder dan een M. Bovendien worden er minder van gebouwd, dat maakt ze ook exclusiever. Ik ben benieuwd naar het verschil.Die Alpina is geweldig! Ik zie dat er voor tweedehands Alpina's nog grof geld betaald wordt. Waren ze ook echt heel veel duurder, of zijn ze echt waardevast er?
@Ibud: ik zit ook met een schuin oog naar Mini's te kijken. Of een eerste serie cabrio of zo'n Cooper S. Die laatste dan wel in dat lichtblauw. Staan er een paar online, leuk spul!
waarom zou je het willen goedpraten? bijna 2 duizend euro uitgeven als ik met mijn vrouw bij een sterren restaurant ga eten met een goede fles wijn slaat welgeteld ook nergens op, maar wel leuk.Nee dit soort geldverslindende projecten zijn niet te begrijpen en je kan het ook niet goed praten, wat je probeert te doen.
Leuk! Ik adviseer een 2004-2006 Cooper S dus een facelift R53. Die is net wat beter als de pre-facelift, heeft leukere opties en ziet er wat beter uit (dashboard en lampunits). Dan zit je ook goed qua waardestijging potentieel. Een echt goede facelift R53 met niet teveel km's lijken al aardig te stijgen. Mijn Cooper S Works bijvoorbeeld kocht ik begin 2022 voor €7200 maar een goede Works lijkt inmiddels 12-13k op te brengen, ik heb ook een bod van 12k gekregen erop. Leuke opties die je eigenlijk wel wilt hebben is Chili pack (climate control, xenon, sportstuur etc.), chrono pack (extra meters en snelheidsmeter achter het stuur), Harman Kardon (ziet er ook beter uit in het interieur) en nice to have's zijn zwarte hemel, de Recaro sportstoelen en andere JCW opties. Cabrio zou ik zelf niet zo snel kiezen, minder mooi, minder sportief en lijkt minder geliefd. Als je een keer vragen hebt of iets dan pm me vooral! Heb er nu 2 uit elkaar gehaald en opgeknapt dus weet er inmiddels best wel wat van.@Ibud: ik zit ook met een schuin oog naar Mini's te kijken. Of een eerste serie cabrio of zo'n Cooper S. Die laatste dan wel in dat lichtblauw. Staan er een paar online, leuk spul!
Dat ik natuurlijk een gigantisch dom vergelijk, ook in een sterrenrestaurant lukt het je niet om voor zoveel te eten en krijg je er nog wat voor terug. Nu zit je nog steeds met een auto die totaal niet meer waard is en zeker niet de 15k die je er minstens in hebt gestopt.waarom zou je het willen goedpraten? bijna 2 duizend euro uitgeven als ik met mijn vrouw bij een sterren restaurant ga eten met een goede fles wijn slaat welgeteld ook nergens op, maar wel leuk.
Moderator
Zeg ik dat ergens? Nee dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ik het niet begrijp en jullie kunnen allerlei argumenten aanvoeren, ik ga het daardoor niet opeens wel begrijpen.Waar je je geld aan uitgeeft is toch niet echt relevant? Dat is toch vrijheid van keuze? In een schilderij, een lekker wijntje, een oude auto, echtgenote, minnares, sport of een mix van deze zaken, het maakt toch niet uit om je geluk te zoeken?
Omdat ik niet snap ben ik bot? Dat zegt meer over jou dan mij.Frits is wel een beetje een botte bijl.
Dat je iets niet begrijpt is prima, geen probleem. Maar om het dan vervolgens zwaar af te keuren op een toon van “die is gek”, daar sla je de plank mis.Omdat ik niet snap ben ik bot? Dat zegt meer over jou dan mij.