Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
funf zei:Haha, het eindigde met een fikse rekening. Ik heb de 7 ingeruild op een M4 cabriolet. Onder het motto: nu of nooit…
MB 300SL zei:Smeuïg? Zeg maar een beest van een motor! En dat in een cabrio, dat wordt extra genieten van de sound.
Mooie neus ook van de M4, smoelt net even beter dan die van de normale 4-Serie.
MB 300SL zei:Ik kan mij zo voorstellen dat de 4-Serie coupé en cabrio flinke concurenten zijn van de 8-Serie coupé en cabrio. De 8 is nauwelijks ruimer maar wel een klap duurder.
Dan is een 440i ook goed.MB 300SL zei:Tuurlijk niet, in een cabrio beleef je het geluid maximaal dus minimaal een 6-cilinder.
En dus koop je een coupe om te genieten van de M4, koop je een cabrio dan is een 440i genoeg.MB 300SL zei:Een 440i is zeker goed, maar de M4 is de overtreffende trap en je leeft maar 1 keer
funf zei:Dat is ook een gave auto, ik zag toevallig net dat Marco ook een E46 touring binnen krijgt. Hoe kwam de E46 op jouw pad?
Frits79 zei:En dus koop je een coupe om te genieten van de M4, koop je een cabrio dan is een 440i genoeg.MB 300SL zei:Een 440i is zeker goed, maar de M4 is de overtreffende trap en je leeft maar 1 keer
Als jij het mooi vind moet je het ook zeker doen en nu kan het inderdaad nog. Maar ik vind cabrio's en dit soort auto's niet helemaal samen gaan, maar dat heb ik ook met Porsches, Ferrari's en al dat soort auto's.funf zei:Frits79 zei:En dus koop je een coupe om te genieten van de M4, koop je een cabrio dan is een 440i genoeg.MB 300SL zei:Een 440i is zeker goed, maar de M4 is de overtreffende trap en je leeft maar 1 keer
Het zijn qua karakter twee verschillende auto’s. Voor een 440i was ik zelf niet in de markt, ik heb dan liever de 840i. Deze M4 stond er toevallig ook in een uitvoering die ik prachtig vind. Ik heb er een weekje over getwijfeld of ik wel moest beginnen aan zo’n brute auto, maar inderdaad: je leeft maar 1 keer…..![]()
ENTE zei:Gisteren was ik bij een relatie van mij met een soortgelijke ruimte, die had een interieurontwerper/bouwer ingeschakeld…..
https://www.nijboer.nl
Waanzinnig goed!
Kristian2 zei:Fantastisch funf zo’n M4 Cabrio. Dat wordt genieten! Inderdaad, als het kan moet je het nu doen. Nieuwe 7-serie trekt mij ook niet, veel te digitaal en te weinig BMW.
Ik zit ook weleens wat te kijken (in een heel andere prijsklasse). Een nieuwere 3-serie of toch een keer een 5 proberen. Liefst nog een keer een 6- in lijn maar dan wordt het een F31 340i of een G31 540i met een ton op de klok. Een M340i is nog veel te duur. Of anders, wat ik hierboven lees, een leuke E46 met reihensechser als tweede auto. Maar ja, om die voor korte stukjes te gebruiken is ook natuurlijk zonde. Dit jaar nog maar even door met de 320i, ook geen straf.
ENTE zei: