Allereerst iedereen de allerbeste wensen en een gezond 2019 toegewenst!
Normaal heb ik altijd een jaaroverzicht, maar dit jaar vanwege de drukte is dat er niet van gekomen....
Afgelopen jaar is er bij mijn wagenpark ook weer vanalles gebeurd.
De Thunderbird kreeg zonder al teveel problemen kenteken en apk

Er zijn meerdere Sierra's gekomen en gegaan. Een enkeling gesloopt, de rest is doorgegaan naar andere liefhebbers.
Ook diverse meetings en oldtimerdagen geweest, wat ik ook graag doe.
Ook (helaas) afscheid genomen van mijn daily Sierra, de '86er Le Mans. Maar heb er een waardige opvolger voor weer, de '93er Sierra station
Verder nog vreemgegaan met een heuze Benz, ook superfijne wagens, en snap echt wel waarom mensen zo graag met zo'n auto willen rijden!
Maar tis geen Ford, dus deze is ook alweer bij de volgende liefhebber terechtgekomen.
En op het nippertje nog een '73er Taunus Coupé gekocht
Maar het allermooiste blijft toch wel de gezinsuitbreiding hiero

Vorige week ben ik bij de partij onderdelen wezen kijken, en heb uiteindelijk de kroam meegenomen
Als ik een rollende body zou hebben, kon ik em zo opbouwen

Plaatwerk, verlichting, compleet net skai interieur, V6 motor, kabelbomen, compleet dashboard etc etc
Dus aanhanger redelijk vol, en de Mondeo ramvol
Moet alles nog een keer uitzoeken, waar ik wat mee kan, en waar ik niks mee kan.
Het interieur van de coupé heeft z'n beste tijd wel gehad, en ik heb nu een knap skai interieur liggen.
Dus de gelegenheid om de boel om te doppen, en omdat er toch wat laswerk voorin zit, waardoor water in de auto lekt, ook wel fijn om de rest vd bodem te bekijken.
Dus heb nu bij de coupé de boel eruit gehaald, en kwam al een vracht glaswol tegen
De achterste zijpanelen van een coupé zijn anders dan die van een 2deurs sedan (Coach). Dus die kan ik niet overzetten...
Dus besloten om alleen de achterbank en stoelen over te zetten. De achterbank zit er alweer in, en staat opzich niet verkeerd.
De bodem valt me nog reuze mee wat rotterij betreft, wel wat oppervlakkige roest, en bij de bijrijderskant, waar ook de lekkage zit, is hij onder de harde dempingslaag ook nog hard.
De roest die op de bovenste foto is te zien, is van het roestgat bovenin....
Bestuurderskant:
Hier alleen in de hoek een klein gaatje, dus is goed te doen!
Nu hoop ik binnenkort tijd te vinden om er nog een paar avonden/dag aan te spenderen om de boel weer op te lassen. Dan kan ik de rest van het interieur mooi schoonmaken en er weer indoppen.
Verder ook nog een trekhaak voor mijn Sierra station opgehaald, dus die binnenkort ook maar klaarmaken, en zien of ik em eronder kan bouwen