Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
uwbuurman zei:Hoe lang sinds de beurt, van die olie?
Phaeton W12 zei:Dat ziet er uit als een grandiose roadtrip, smarter! Welke auto was nu uiteindelijk de fijnste?
Wouter82 zei:Wat een geweldige trip met geweldig gereedschap! En de foto's zijn ook heel fraai. Het nieuwe werk bevalt dus wel?![]()
michel1975 zei:Leuke tocht. En leuk vervoer. Hier afgelopen weekend Sauerland aangedaan met de SL en nog een Boxster en Maserati Granturismo. Wat een geweldige stuurmanswegen en fenomenale uitzichten. Enige jammere was dat mijn brandstofpomp aan het einde van de laatste dag het opgaf. Dus met een Golf 7 met Duitse platen weer naar huis en onderweg de Nederlanders afgesneden.![]()
michel1975 zei:Dus met een Golf 7 met Duitse platen weer naar huis en onderweg de Nederlanders afgesneden.![]()
Het was ook echt de laatste stop dus het hele weekend volop kunnen genieten. Nu het grote wachten tot die weer terug is. Reparatie verwacht ik dat die mee gaat vallen.smarter zei:michel1975 zei:Leuke tocht. En leuk vervoer. Hier afgelopen weekend Sauerland aangedaan met de SL en nog een Boxster en Maserati Granturismo. Wat een geweldige stuurmanswegen en fenomenale uitzichten. Enige jammere was dat mijn brandstofpomp aan het einde van de laatste dag het opgaf. Dus met een Golf 7 met Duitse platen weer naar huis en onderweg de Nederlanders afgesneden.![]()
Gelukkig heb je in ieder geval kunnen genieten van het grootste deel van je trip!![]()
Jammer inderdaad dat de SL het niet helemaal gered heeft, maar het komt vast weer goed.
Moest er toch wat van makenBENZine zei:michel1975 zei:Dus met een Golf 7 met Duitse platen weer naar huis en onderweg de Nederlanders afgesneden.![]()
"Wat een k*t-Duitser"![]()
Foose78 zei:Ben zeer benieuwd hoe die Nankang banden je op de langere termijn gaan bevallen.
Het merk is nou namelijk niet echt iets om over naar huis te schrijven over het algemeen.
Foose78 zei:Ben zeer benieuwd hoe die Nankang banden je op de langere termijn gaan bevallen.
Het merk is nou namelijk niet echt iets om over naar huis te schrijven over het algemeen.