De Schaduw zei:
Het grote probleem van deze auto wordt gevormd door zijn fraaiere voorgangers. Het scheelt enorm dat hij het Kanaleneiland-pakket ontbeert en dat 'ie is voorzien van beschaafde wielen.
Niet mee eens. Ik vind deze 5-serie juist een van de mooiste, zo niet de mooiste. Carbonzwart met M-pakket mogen ze hier best voor deur zetten, hoe "fout" ook.
Maar ook deze combi is erg fraai, al vind ik het bij BMW altijd een beetje jammer als er geen sport- c.q. comfortstoelen in zitten.
Heel veel plezier er mee!
Smaken verschillen, ik vind de voorganger (E39) echt een prachtig model, daar kan de E60 wat mij betreft niet aan tippen. Maar dit exemplaar is wel helemaal top voor een E60.
Die stoelen, ik dacht hetzelfde! Bij BMW ogen de stoelen vaak zo vlak, en daardoor wat 'goedkoop'. Het zal vast goed zitten, maar ik verwacht toch net ietsjes meer bij zo'n auto. Al is het maar voor de looks. Bij 1- en 3-series valt me dat ook altijd zo op. Ik weet niet of het zo is, maar even werkgerelateerd bekeken zou ik de sportstoelen van BMW meer dan 100% mee laten tellen in de restwaarde