Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
smarter zei:Ik vond hem best leuk zo in het groen.
smarter zei:Waarom staan haast alle leuke auto's in al die uithoeken van het land eigenlijk?
Idefiqs zei:smarter zei:Waarom staan haast alle leuke auto's in al die uithoeken van het land eigenlijk?
Nope, de leukste stond gewoon in het midden van het land...![]()
Kristian zei:Leuk, doe de groeten aan J.P. Hier heb ik mijn Swift Sport onlangs gekocht.
Kleine garage maar de eigenaar maakte een oprechte en kundige indruk. Zeker geen gladde verkooppraatjes zoals zo vaak. Heeft jarenlang bij Daihatsu gewerkt en had zelf ook lang een Copen. Rijdt nu in een MX-5 Roadster maar gaf aan dat de Copen echt ruimer was.
Mooi opvallend kleurtje.
A3-White zei:En als je de Koop doet, ophalen op de dag sat Bofkont vrij is; die doet zo even een poetsbeurtje tijdens de koffie.
Bofkont zei:A3 White,
Ja hoor geen probleem , onze Smarter is van harte Welkom
Goed wassen en even een goede wax is zo gedaan.
Maar hij reageert niet eens op mijn reactie, dus zal er wel niet inzitten![]()
Mechanix zei:Dat is nog eens een leuk speeltje!
Maar pas je daar als Nederlandse kerel nog een beetje redelijk in?
Wouter82 zei:Van premium-Toyota naar budget-ToyotaMaar gefeliciteerd! Prachtige uitvoering van een heel leuk model. Misschien poging ondernemen voor toestaan van een 18:2-kentekenplaat?
A3-White zei:Mooi, Ik zou helemaal blij zijn, charmant, weelderig, handzaam. Aanpassingen, de gele lampen gaan best.
Rode stiksels?
https://m.ebay.co.uk/itm/RED-STITCHING-FITS-DAIHATSU-COPEN-2003-LEATHER-HANDBRAKE-HANDLE-COVER-ONLY-/351002152283?fits=Car+Make%3ADaihatsu%7CModel%3ACopen&epid=1088401467&hash=item51b95bcd5b%3Am%3AmXtGT4CDzmfCJZarOToUJag&_trkparms=pageci%253A6df02f36-97ed-11e7-a125-74dbd180968d%257Cparentrq%253A777bf73715e0aa18f22e35caffe657ba%257Ciid%253A9
Joël D. zei:Leuk hoor.Fijne kleurcombinatie ook.
Ik zag trouwens 2 weken geleden je ex-Lexus nog rijden. Ik was helaas net te laat met een foto maken.