Alles overwegend voor dit moment denk ik dat ik m'n meisje maar eens goed ga verwennen met een auto die ze echt geweldig vindt. Ik ben degene thuis die jaarlijks duizenden Euro's uitgeeft aan auto's en fotografie spullen, zelf heeft ze geen dure hobby's. Ze vind het haast allemaal prima wat ik doe en ze gunt me mijn pleziertjes, zelf zou ze nog jaren tevreden zijn met haar Fiesta, maar ik weet hoe gek ze op een Mini Clubman is. En zelf vind ik het ook een leuk karretje en ik weet hoe fijn die Mini's sturen.
Ik heb vanmorgen
de bruine met bruin leder in Wijk en Aalburg bekeken. Dat wordt hem niet, te weinig contrast tussen binnen en buitenkleur. Ook weet ik nu 100% zeker dat een mini cabrio geen optie is, ik heb erin gezeten vanochtend, is echt veel te krap voor de kinderen achterin, krapper dan een Golf 1 cabrio.
Vooralsnog nu aan het rondkijken naar een Mini Clubman:
-Cooper benzine (geen 'S' ivm problemen met de THP motor)
-Handgeschakeld
-Max. 120.000km
-Vollederen interieur donkerbruin of zwart, maar in ieder geval met crème piping
-Dubbel schuif/ kanteldak af fabriek
-Zwart dak vind ik mooier dan zilver
-Kleuren: Alles behalve zwart of rood
-Liefst ONK, maar bij een relatief jonge auto stoor ik me minder aan een import kenteken
-Prijs tot € 15.000,-
Als ik een leuke kan vinden, dan koop ik deze eerst en zal dan rustig de Fiesta zelf verkopen i.p.v. inruilen. Dat is voor nu even het plan en binnenkort even binnenlopen bij de
autoverhuurder 2 straten verderop om te zien of daar leuke afspraken mee te maken zijn.