Guest
smarter zei:heeft nu zelf een 2004 Suzuki Liana en een 1999 Daihatsu Charade.
Echt auto's die je koopt als je hélemaal niets om auto's geeft
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
smarter zei:heeft nu zelf een 2004 Suzuki Liana en een 1999 Daihatsu Charade.
Nico GTR zei:aah arme Niels.
Maar ja.....als je een broer hebt met een SC400. Hoef je zelf niks leuks te rijden.![]()
Wouter82 zei:Mocht die Kalina doorgaan, dan is hij wellicht ook te porren voor EMW?![]()
Micha D. zei:Phaeton W12 zei:Echt auto's die je koopt als je hélemaal niets om auto's geeftNet zoals een Daewoo Nexia, een Daihatsu Applause of een Daihatsu Move. We kunnen ook nog de Dacia Logan noemen.
Ahum.
R W D zei:Ach, dat rijtje kun je nog véél langer maken. Suzuki Alto, Swift, Nissan Micra, Honda Logo .....
TYN zei:Mooi, man!
"Paaaaahaaaap.. Kom nouuu, ik wil naar de Appie. Het is warrum.."![]()
smarter zei:Thanks, mannen! Vakantie was inderdaad geweldig. Ik hoop dat jullie ook genoten hebben deze zomer. @Wouter: Die olifantreclame was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik deze arme 206 zag...
De Lexus startte trouwens niet gistermorgen na 3 weken stilstand. Accu was niet helemaal leeg, want centrale vergrendeling en dashboardverlichting wel OK. Paar startkabels en een Ford Kuga en dikke Lex sloeg meteen aan. Na een korte rit was het meteen weer starten en lopen dus alles OK. Fabrieksalarm en knipperled trekken toch wel flink wat weg in 3 weken dus.
Joop053 zei:En hopelijk heb je de afgelopen week het weer goedgemaakt met de Lexus.
Moderator
Ik kan me herinneren dat je toen de voor de Lexus koos ook bewust een klasse kleiner zou rijden qua auto van de zaak, blijkbaar is dat niet helemaal gelukt :Tmijn auto van de zaak (2016 Ford Kuga)
Barri zei:Ik kan me herinneren dat je toen de voor de Lexus koos ook bewust een klasse kleiner zou rijden qua auto van de zaak, blijkbaar is dat niet helemaal gelukt :Tmijn auto van de zaak (2016 Ford Kuga)
buitengaats zei:Bijft een schitterend interieur.![]()
Hoe lang ben je ongeveer bezig met alles als je dat spul van HG gebruikt? Ik zoek namelijk nog een product waar mijn geduld niet van op raakt.
Monsieur Le Loure zei:smarter zei:Thanks, mannen! Vakantie was inderdaad geweldig. Ik hoop dat jullie ook genoten hebben deze zomer. @Wouter: Die olifantreclame was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik deze arme 206 zag...
De Lexus startte trouwens niet gistermorgen na 3 weken stilstand. Accu was niet helemaal leeg, want centrale vergrendeling en dashboardverlichting wel OK. Paar startkabels en een Ford Kuga en dikke Lex sloeg meteen aan. Na een korte rit was het meteen weer starten en lopen dus alles OK. Fabrieksalarm en knipperled trekken toch wel flink wat weg in 3 weken dus.
Daar was ik ook bang voor toen ik na 2 weken vakantie thuiskwam, maar de mijne startte wonderlijk genoeg wel in één keer.
Zo'n Lancia Dedra blijft fantastisch.
Dat dashboard blijft gaaf,
![]()