Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
smarter zei:Qua onderhoud heb ik niet alle historie inzichtelijk helaas. Banden, schokdempers, remmen, distributie, olie en koelvloeistof heb ik inmiddels wel aardig in beeld. Ik heb wel het sterke vermoeden dat de bougies er vanaf nieuw (1996) inzitten. Lexus heeft geen voorgeschreven vervangingstermijn, alleen een afstands interval: 60.000 mijl . De auto staat nu op ruim 56.000 mijl. De motor start prima en loopt ontzettend smooth en soepel. Ik heb alleen zelden het gevoel dat ik meer dan 200 pk onder het gaspedaal heb, maar dat kan ook door het gewicht van de auto komen natuurlijk... Zou een nieuwe set als deze een verbetering kunnen geven?
Twix zei:Hoeveel weegt de auto ongeveer?
Bofkont zei:Als de motor verder goed start en goed loopt gaan nieuwe bougies geen verschil maken.
Denk vooral dat de issolatie en de motor karakteristiek de snelheidsbeleving wat weg filteren.
In werkelijkheid zal die dikke koppelrijke V8 echt wel goed presteren.
Bofkont zei:Twix zei:Hoeveel weegt de auto ongeveer?
Rond de 1600kg.
Bofkont zei:Beste Nissan,
Slecht werkende bougies merk je meteen, als de wagen verder netjes stationair loopt en goed doortrekt zonder horten of stoten bij volgas gaan nieuwe bougies geen verschil maken, heb in het verleden zo vaak nieuwe bougies laten plaatsen.
Nogmaals als je dit verschil gaat merken zijn de bougies wel dermate verrot.
Het placebo effect is in deze nog het grootste![]()
smarter zei:Bofkont zei:Twix zei:Hoeveel weegt de auto ongeveer?
Rond de 1600kg.
1648kg om precies te zijn. Met mezelf achter het stuur en een volle tank gaat deze ruim over de 1.800kg heen.
Twix zei:Ik denk dat je verwachtingen betreffende het vermogen toch misschien wat te hoog liggen. 260 pk (?) is een hoop, maar ook niet schokkend veel voor dat gewicht. Hoever trek je hem in de toeren, volgas?
AudiCorrado zei:Als de auto altijd door een bejaarde is bereden kan die ook lui zijn.
TYN zei:Hoeveel koppel heeft 'ie eigenlijk?

Nissan GT-R zei:Zonde, maar moet je de motor laten draaien in die straat?