Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
TYN zei:Uiteindelijk wel positief over de Toyota-dealer, begrijp ik?![]()
Twix zei:Ik reed zojuist weer achter een SC400. Met gouden logo's en chromen wielkastranden. De jouwe is fraaier....
Rob0032 zei:Oeh, ik ga even uit het raam hangen dan, zodat ik je Lexus kan bewonderen!
Benzine is momenteel erg goedkoop hier, dus gewoon je Japanse sloep meenemen.
smarter zei:Ik kijk ook altijd even om als ik de auto geparkeerd heb, ik blijf er ontzettend blij mee:
TYN zei:Blijft een geweldig topic om te lezen; het enthousiasme spat ervan af.![]()
Herken in jouw liefhebberij ook veel dingen in vergelijking met hoe ik naar m'n eigen Benz kijk (oké, geen V8 maar die 500E komt nog wel): Bovenmodaal genieten van een niet in concoursstaat verkerend exemplaar tegen alleszins overzichtelijke kosten.![]()
smarter zei:Als je eenmaal een V8 onder het pedaal gevoeld hebt, is er geen weg meer terug.
Er staat nog een leuke 12 cilinder in het Hofje.Aras zei:smarter zei:Als je eenmaal een V8 onder het pedaal gevoeld hebt, is er geen weg meer terug.
Dit is idd wel een dingetje.
Ik zag en hoorde afgelopen week zo'n nieuwe SC optrekken en daar zat echt een serieus mooi V8 geluid in. Is dat bij de jouwe ook zo?
Aras zei:Ik zag en hoorde afgelopen week zo'n nieuwe SC optrekken en daar zat echt een serieus mooi V8 geluid in. Is dat bij de jouwe ook zo?
Ik kan mij nog bedwingen. Het groen vind ik niet helemaal geweldig. Die rode S500 lijkt mij wel lekker.michel1975 zei:Er staat nog een leuke 12 cilinder in het Hofje.Aras zei:smarter zei:Als je eenmaal een V8 onder het pedaal gevoeld hebt, is er geen weg meer terug.
Dit is idd wel een dingetje.
Ik zag en hoorde afgelopen week zo'n nieuwe SC optrekken en daar zat echt een serieus mooi V8 geluid in. Is dat bij de jouwe ook zo?![]()
Rob0032 zei:Mooi man. Geniet daarvan, dat is het beste gevoel.
Ik had (en heb) dat ook met m'n Crown. Gewoon even in de garage gaan kijken soms. Even de motor lekker laten pruttelen. Erin gaan zitten an genieten van de mooie details.
Dat is autoliefde!
Helemaal mee eens.Rob0032 zei:Mooi man. Geniet daarvan, dat is het beste gevoel.
Ik had (en heb) dat ook met m'n Crown. Gewoon even in de garage gaan kijken soms. Even de motor lekker laten pruttelen. Erin gaan zitten an genieten van de mooie details.
Dat is autoliefde!
Dionysus zei:Je enthousiasme is werkelijk aanstekelijk. Ook de reden dat ik je topic volg.
Twix zei:Helemaal terecht. Is gewoon een prachtige auto. Heeft jouw V8 ook zo'n souplesse onderin de toeren? Dat vind ik zo indrukwekkend bij mijn V8, stationair heeft hij al voldoende koppel, bij wijze van spreken.
Nissan GT-R zei:500 toeren stationair? Wauw!