smarter
Net ingestapt
Gisteren heb ik samen met mijn beste maatje ontzettend genoten van de Lexus. We kennen elkaar vanaf ca. 1988 en zijn vader reed altijd behoorlijk op stand (o.a. MB W124 260E, BMW E38 730i V8, Audi A8 4.2 Quattro, A8 6.0 W12, Porsche Cayenne Hybrid, allen behoorlijk full options). Door de jaren heen hebben we de afgelopen 25 jaar prachtige ritten gemaakt in de auto's van zijn pa. Helaas is de vader van mijn maatje 2 jaar geleden veel te vroeg overleden en daarmee zijn ook de luxe auto's verkocht, zijn moeder rijdt nu een Audi Q3.
De big smile op het gezicht van mijn beste vriend achter het stuur van mijn Lexus sprak gisteren boekdelen: "Dit is echt minstens zo goed als het beste wat Mercedes, BMW en Audi destijds hadden". Doodzonde dat Lexus dit model nooit in Europa verkocht heeft.
Ik moet bekennen dat hij de Lexus een stuk flinker op z'n staart getrapt heeft gisteren dan dat ik zelf gedurfd heb de afgelopen weken. Perfect in controle, dat wel. Maar niet hoe ik deze dame zelf ga behandelen de komende jaren.
De big smile op het gezicht van mijn beste vriend achter het stuur van mijn Lexus sprak gisteren boekdelen: "Dit is echt minstens zo goed als het beste wat Mercedes, BMW en Audi destijds hadden". Doodzonde dat Lexus dit model nooit in Europa verkocht heeft.
Ik moet bekennen dat hij de Lexus een stuk flinker op z'n staart getrapt heeft gisteren dan dat ik zelf gedurfd heb de afgelopen weken. Perfect in controle, dat wel. Maar niet hoe ik deze dame zelf ga behandelen de komende jaren.