Eenvrijeusernaamiserbijnaniet
Wegverkenner
Heel gaaf ding! Vind de proporties en lijnen echt geweldig. Lichtunits ben ik nog niet helemaal uit. Interieur wel, dat is subliem!
Veel plezier ermee!
Veel plezier ermee!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rob0032 zei:Overigens is de auto volgens de RDW ook niet verzekerd. Even achteraan gaan dus!
Twix zei:Mag ik even zeggen dat ik juist vind dat het kenteken daar perfect zit?
Nissan GT-R zei:Twix zei:Mag ik even zeggen dat ik juist vind dat het kenteken daar perfect zit?
Ik sluit mij daarbij aan. En zolang je niet te hard rijdt (lees vanaf 200 km/h) maakt het niet heeel veel uit voor de koeling. Klein beetje maar dat is verwaarloosbaar.
Moderator
smarter zei:Is er eigenlijk ergens vastgelegd hoeveel gaten je maximaal in een kentekenplaat mag boren?![]()
smarter zei:Is er eigenlijk ergens vastgelegd hoeveel gaten je maximaal in een kentekenplaat mag boren?![]()
Goedendag zei:Maar hoe bevestig je die paar popnagels? Dat kan toch ook op een nette manier.
Als je het echt netjes wilt doen, dan schoef en kit je de kentekenplaathouder op de auto. En vervolgens kit je de kentekenplaat in de houder. Die krijg je echt nooit meer los. En het ziet er heel strak uit. (wel gelijk luxe platen en een reclameloze houder nemen)
Rob0032 zei:Wanneer ga je 'm trouwens naast de witte Lexus van collega-EMW'er zetten?
smarter zei:Rob0032 zei:Wanneer ga je 'm trouwens naast de witte Lexus van collega-EMW'er zetten?
Heb ik wat gemist? Ik weet alleen van een recente toevoeging van een blauwe Lexus GS binnen de EMW gelederen.
Rob0032 zei:Oh wacht, ik verwar 'm met de Infiniti. Neem me niet kwalijk.
smarter zei:Ik weet alleen nog niet wat ik met de kentekenplaat ga doen. Eigenlijk hoort deze in een houder op de bumper, maar anderzijds vind ik het wel lekker clean zo. Op deze manier springt de dichte neus nog meer in het oog.
smarter zei:Verbruik heb ik nog geen idee van, ik heb vorige week dinsdag bij het ophalen voor € 65,- getankt omdat deze bijna leeg was. Er zit nu nog 2/5 in en heb ca 150 mijl gereden.
Rob0032 zei:smarter zei:Verbruik heb ik nog geen idee van, ik heb vorige week dinsdag bij het ophalen voor € 65,- getankt omdat deze bijna leeg was. Er zit nu nog 2/5 in en heb ca 150 mijl gereden.
De befaamde braadslee-meetmethode.
Maar ik ben ook wel benieuwd wat je verbruikt. Nodigt de auto eigenlijk tot sportief of vlot rijgedrag?
Wouter82 zei:Mooi detail dat je op de foto's nauwelijks ziet, is dat de middenconsole als het ware tegen het dashboard aan staat, dus niet geïntegreerd zoals gebruikelijk.