Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
smarter zei:Het klopt absoluut dat ik met weemoed terugkijk op het straatbeeld uit mijn jeugd en de auto's uit mijn straat en van de papa's en mama's van mijn vriendjes en vriendinnetjes. Ik ben geboren in '74 en heb van 1978 tot 1987 in De Rijp (Noord Holland) gewoond.
Onuitwisbaar:
-Alpina B7 Turbo Coupé (zwart met gouden striping) van de discotheekeigenaar (De Oude Herberg) -> No kidding, I swear!
-Saab 900 Turbo 16S (Zwart) van buurman de advocaat
-De Nissan Stanza (wit) van de huisarts
-De Saab 99 GL sedan (zilver) van de piloot
-De Lada 2107 (uni groen) van de Tandarts
-De Rover P6B 3500 (Monza Red) van mijn eigen vader
-De Saab 96 2-takt (rood) bij mijn beste vriend thuis
-De BMW E30 316i (zwart) van de moeder van een goede vriendin
-De Rover SD1 2300S (Lichtblauw) van de architect
-De Golf 1 (beige) van onze overbuurman
Oh, wat was het toch prachtig op de weg toen!
Moderator
Gaaf!De rit van Gisteren in de Golf voelde echt weer hartverwarmend. Het aanslaan van de motor, het kenmerkende geluid, de geur: I love it!. Vandaag bladerde ik nog eens door de volle ordner met alle geschiedenis: Offerte (handgeschreven), koopovereenkomst, aankoopfactuur en alle opvolgende onderhoudsfacturen enz.
Toen ik gisteren het Zwitserland vignet uit 1995 op de voorruit weer zag, besefte ik me nogmaals dat een auto niet alleen maar bestaat uit de auto zelf, juist het verhaal en de geschiedenis eromheen maken het plaatje en gevoel compleet. Sinds de aanschaf heb ik geen contact meer gehad met de vorige eigenaar, bij gebrek aan e-mail heb ik besloten om een kaartje te sturen.
Heel bijzonder dat een grijze Golf zo'n warm gevoel kan geven.
Uden heeft toch ook wel een soort Beeldbank?Ik zou het echt helemaal te gek vinden als er nog foto's van de Golf zijn uit begin jaren 90. Ik ben benieuwd.
Phaeton W12 zei:Mooi overzicht! Wat is de uiteindelijke rekening geworden?
smarter zei:Kaartje verstuurd:
![]()
Phaeton W12 zei:Wat een mooie auto blijft dit toch![]()
Moderator
smarter zei:Sinds de nogal stevige onderhoudsbeurt van afgelopen januari rijdt de Golf alleen maar nog fijner. Echt een blijvertje.

Cabby zei:Even kijken of ik een foto kan plaatsen...
![]()