Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Elco zei:Is een Figaro -vanwege een beetje meer cabrio- niet leuker, of is zelfs dat niet hipster genoeg?![]()
Als je een foute auto zoekt moet je iets van mitsuoka nemen, succes gegarandeerd.---GT--- zei:De Pao oogt behoorlijk fout, maar dat kan juist een voordeel voor je zijn. Zelf vind ik hem nog net niet apart genoeg en zou eerder voor een Figaro of een S-Cargo gaan. Als het echt fout moet, dan moet het ook goed fout.
Alleen als je kinderen te vervoeren hebt, blijft de Pao wel als enige optie over. Ik zou zo'n auto toejuichen in het wegbeeld.
arosa zei:Waar ik een beetje bang voor ben is dat de pao met de automaat en 4 man erin nauwelijks van zijn plek afkomt. De figaro heeft iets meer vermogen door zijn turbo en die vond ik bij verkeerslichten al traag.
Gullwing zei:hm, met die sticker wordt het er wel rommeliger door.
Barri zei:Mooi werk!
Was die andere echt zo lek dat het er uit liep met tanken? Als ik dat zo zie kon dat haast niet anders?
Durashift zei:Mooi werk.
Aan de brandstoftank zit ook wat roest aan te komen, zo te zien?
Wouter82 zei:Ik zou hem verkopen![]()
Aras zei:Volgens mij pendelt jouw ex Benz ergens in het noorden tussen Gijs Jansen en Klaas de Poel.
Elco zei:Mooie foto weer. En mooi dat je 'm nog een tijdje houdt![]()