Jullie kunnen allemaal zeiken wat je wil over mij.
Ik weiger in ieder geval mee te werken aan het verdoezelen van de sjoemelarij in de Franse auto industrie uit één of ander commercieel oogpunt.
Zeker niet nadat vanmorgen alweer een Peugeot 308 SW 1.6 hdi werd binnen gesleept met motorschade. De waterpomp was vastgelopen bij nog geen 120.000km en dat terwijl Peugeot zelf een vervangingstermijn voorschrijft van 240.000km. Gevolg: alle kleppen krom en de klant zit met een torenhoge rekening die hij zelf dient te voldoen. Want Peugeot zegt, pech gehad kan gebeuren en de auto is buiten de garantietermijn. Dat is dus precies wat ik bedoel. Deze merken bedoezelen hun klanten. Gewoon vervangingstermijn van die distributieriemen en waterpomp voorschrijven bij 240.000km terwijl de boel al op de helft naar de kloten gaat. Ja, natuurlijk, als ze deze auto's gaan verkopen en er dan bij vertellen dat de riem en waterpomp al bij een ton moet worden vervangen verkopen ze geen enkele meer van deze krengen. Want vervangen van deze riemen is bepaalt geen koopje.
Ik blijf gewoon de waarheid vertellen en het zal mij een worst zijn welke mening anderen daarover hebben.
Ík zie mijzelf als een soort Nederlandse Scotty Kilmer:
https://www.youtube.com/user/scottykilmer
Gewoon de waarheid blijven vertellen over de misstanden van onze Franse 'vrienden'.
Want, de waarheid die duurt nog altijd het langst!