Sfeer op het forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
No offence, maar jij maakt het dan ook wel erg makkelijk voor een ander om jouw identiteit te achterhalen...

Dat is nog geen reden om dergelijke info op een forum te plaatsen alleen maar om iemand persoonlijk aan te vallen. Ik bepaal zelf wat ik wel en niet prijs wil geven.

MCW zei:
No offence, maar jij maakt het dan ook wel erg makkelijk voor een ander om jouw identiteit te achterhalen...

Dat is nog geen reden om dergelijke info op een forum te plaatsen alleen maar om iemand persoonlijk aan te vallen. Ik bepaal zelf wat ik wel en niet prijs wil geven.
Zeker. Maar jij bepaalt helaas niet hoe sluw en kwaadwillend een ander is.

Het mag voor mij wel af en toe knetteren, als het maar niet uit de hand loopt. Het is trouwens ook een discussieforum. Maar wel iedereen respecteren. Ik hou wel van felle discussies.

MCW zei:
Daarom moeten er actieve moderators zijn :)

Ik heb ook een melding gemaakt van een bericht nu bijna 2 dagen geleden hier en er is nog geen moderator geweest. Dat geeft de noodzaak wel aan inderdaad.

opel omega zei:
MCW zei:

Ik heb ook een melding gemaakt van een bericht nu bijna 2 dagen geleden hier en er is nog geen moderator geweest. Dat geeft de noodzaak wel aan inderdaad.

We kunnen het toch ook wel zonder, we zijn mans genoeg om in goede banen te leiden? Het is wel fijn dat ze zoveel aanwezig zijn. Maar het hoeft niet persé.;)

MCW zei:
Ik zag Terence laatst nog ergens reageren. Maar "Mercedes-Benz GLA"-topic heet nog steeds geen "Mercedes-Benz GLA/EQA"-topic en met andere meldingen is ook niets gedaan.
Een PB sturen heeft ook geen zin, althans ik kreeg de melding "U kunt het bericht niet versturen, omdat de privémail opslag van de ontvanger vol zit."

Open vraag:
MCW, waarom zit jij op deze site?

Algemene observatie:
Waarom is er er zo weinig relativering?
Zo weing humor?

der Magistrat zei:
Pleit je nou voor anarchisme, Hyundai Rider? :)

Nee dat is niet haalbaar, het was meer als een geintje bedoeld. Maar als ik het goed begrepen heb zijn de moderators hier niet zo actief. Dus in feite is het al zo, anarchisme.;)

Pietzoveel zei:
@Daniel: Krijg je met liefhebbers van Duitse auto's? :LOL:

PzoV.

Zelfs op een open vraag in een discussie draadje waar hij het hoogste woord voert geeft Herr MCW Curvew geen antwoord.
Neem aan dat zijn favoriete emoji te weten o_Oo_Oo_Oo_O indicatief is voor de conditie van zijn brein (humor!! :D:D:):D:D)

Daniel de Dion zei:
Open vraag:
MCW, waarom zit jij op deze site?

Algemene observatie:
Waarom is er er zo weinig relativering?
Zo weing humor?

Waarom zit jij hier dan en iedere keer onder een andere naam??
Humor heb je niet, zelfingenomen narcistisch figuur is wat bij mij opkomt als ik zo je berichten historie doorneem.

Erik van Trigt zei:
Humor heb je niet, zelfingenomen narcistisch figuur is wat bij mij opkomt als ik zo je berichten historie doorneem.

Een schoolvoorbeeld hoe de sfeer op het forum om zeep geholpen wordt.
DeeTwee toont hoe het wél kan. Zo moeilijk is dat toch niet?

Ik ben hier ruim 10 jaar niet meer geweest.
Leuk om te zien dat er (y)weinig is veranderd. EN MCW. Keep up the good work.

Maar ik kreeg als tip , om gewoon iemand een persoonlijk bericht te sturen als je in de clinch ligt, en dat pakt tot nu toe redelijk uit.

Auto encyclopedie zei:
MCW zei:

Actief ben ik wel, maar ik weet niet of ik wel heel neutraal ben.

Je valt me niet in negatieve zin op, in ieder geval.

Maar ik kreeg als tip , om gewoon iemand een persoonlijk bericht te sturen als je in de clinch ligt, en dat pakt tot nu toe redelijk uit.

Kan soms helpen. Maar als iemand structureel vervelend is en reageert wordt het wat lastiger. Daniel de Dion probeer ik grotendeels in andere topics maar te negeren. Komt teveel onzin uit.

MCW zei:
Auto encyclopedie zei:
MCW zei:

Actief ben ik wel, maar ik weet niet of ik wel heel neutraal ben.

Je valt me niet in negatieve zin op, in ieder geval.

Kan soms helpen. Maar als iemand structureel vervelend is en reageert wordt het wat lastiger. Daniel de Dion probeer ik grotendeels in andere topics maar te negeren. Komt teveel onzin uit.

Hij gebruikt nu al 3 dagen achtereen deze nickname. :)

Erik van Trigt zei:
Rutger: Vent doe normaal, anders zal ik elk nietszeggend topic van je vol spammen met dezelfde onzin.

Erik van Trigt zei:
Daniel: Als je mij blijft lastig vallen, spam ik elk topic en reactie van je kapot.

Meneer heeft zich sowieso alleen maar aangemeld om te trollen. Wees dan een echte vent en zeg wat je vorige nickname was. Bofkont naar het schijnt..?

Ondertussen begrepen dat er een probleem was qua meldingen bij de moderatoren. Ze zullen dus wel in actie komen nu. Zijn er natuurlijk ook nog maar twee over.

D Elzinga zei:
Er lijken nu in ieder geval her en der reacties weggesnoeid te worden. Mooi.(y)

Waaronder mijn Lingo Rookworst post. Ik kan niet begrijpen dat een diepzinnige, mooie literaire post met een goede boodschap zomaar verwijdert wordt.

Ik begin toch wel te begrijpen wat de wappies bedoelen, je wordt je gewoon de mond gesnoerd!

@Boppie Misschien anders ff het juiste topic opzoeken waar je opmerking wel gewoon staat. Er is echt helemaal niks weggehaald en/of gemodderd. ;)

Boppie zei:
D Elzinga zei:
Er lijken nu in ieder geval her en der reacties weggesnoeid te worden. Mooi.(y)

Waaronder mijn Lingo Rookworst post. Ik kan niet begrijpen dat een diepzinnige, mooie literaire post met een goede boodschap zomaar verwijdertd wordt.

Ik begin toch wel te begrijpen wat de wappies bedoelen, je wordt je gewoon de mond gesnoerd!

Boppie zei:
Ik zie het. Ik wordt oud zeg maar. Heel oud. Lees het wel met een schep zout.

Boppie, vraag je sgoolgelt terug!

Auto encyclopedie zei:
Nou ik zal zeggen grijp je kans https://www.autoweek.nl/advertorial/denk-mee/

Interessant. Ik ga me niet inschrijven maar ze mogen me altijd benaderen als ze me wat willen vragen (y)

Zadelsnuiver zei:
Auto encyclopedie zei:

Interessant. Ik ga me niet inschrijven maar ze mogen me altijd benaderen als ze me wat willen vragen (y)

Hier idem.... ik voldoe (c.q. heb in het verleden voldaan) redelijk aan de gestelde eisen maar zie weinig kans om op een normale werkdag overdag hiervoor tijd vrij te maken.
Ik zou haast een enquête aan gaan raden, maar dat mag niet volgens de forumregels.:)

Zadelsnuiver zei:
Auto encyclopedie zei:

Ik denk niet dat dat zo werkt..

MCW zei:
Zadelsnuiver zei:
Auto encyclopedie zei:

Ik denk niet dat dat zo werkt..

Mwa ik vind dat ze best wel selectief mogen/moeten zijn om gericht een paar sleutelfiguren te ondervragen in plaats van wat random data te verzamelen. Voor dezelfde reden als Muddy kan ik van te voren moeilijk aangeven wanneer ik een keer een half uurtje of wat tijd heb om te babbelen maar als zij aangeven graag mijn mening te willen hoor dan plan ik er graag een afspraak voor in.

Ik wil hier overigens niet mee zeggen dat ik mezelf als een sleutelfiguur inschat.

Ja maar er staat toch dat je je moet aanmelden o_O Ze hebben het druk genoeg, ze gaan echt niet heel forum of en dan te bedenken wie geschikt kan zijn en die dan een priveberichtje sturen. De loterij win je ook niet zomaar, moet je een lot voor kopen.

MCW zei:
Ja maar er staat toch dat je je moet aanmelden o_O Ze hebben het druk genoeg, ze gaan echt niet heel forum of en dan te bedenken wie geschikt kan zijn en die dan een priveberichtje sturen. De loterij win je ook niet zomaar, moet je een lot voor kopen.
Want gewoon even een topic starten op het forum waar het over gaat was al te veel moeite? Als ze hier een topic zouden openen denk ik dat ze genoeg reacties krijgen.

Maar DPG kennende zal dit forum ook wel geen lang leven beschoren zijn. DPG ziet het nut niet van een community/forum, die zien alleen geld in premium artikelen.

Zie het AD voor bijna alleen maar premium artikelen, (echt niet meer te lezen ondertussen) en HWI, waar ook een redelijk actief forum was, wat ze gewoon gesloten hebben.

Off topic, maar HWI zal denk ik binnenkort wel gewoon helemaal gesloten worden, HWI en Tweakers trekt volgens DPG hetzelfde publiek, dan zijn 2 sites natuurlijk onzin. (en dat het publiek hetzelfde is klopt tegenwoordig ook wel, omdat ze van beide sites gewoon oppervlakkige nieuwssites hebben gemaakt) Terwijl voordat DPG zich er mee ging bemoeien het toch wel echt 2 verschillende sites waren, HWI voor mensen die wat dieper in de tech willen duiken, Tweakers wat algemener. (terwijl het bijzonder genoeg op de forums juist precies omgekeerd was, Tweakers is wat minder vriendelijk voor beginners, HWI deed daar niet zo moeilijk over.)

Want gewoon even een topic starten op het forum waar het over gaat was al te veel moeite? Als ze hier een topic zouden openen denk ik dat ze genoeg reacties krijgen.

Überhaupt de link gelezen?

"Ben jij actief op het AutoWeek-forum? Heb je weleens een review van je eigen auto geschreven en/of houd je het verbruik bij met de AutoWeek verbruiksmonitor? Volg je AutoWeek op social media (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter)? Of ben je een actieve gebruiker op autoweek.nl? Zo ja, dan willen wij graag jouw mening horen!"

Dus niet alleen over het AW-forum maar zeker 5 verschillende vormen van gebruik van AW. Ze maken het gewoon makkelijk om via één kanaal informatie te verkrijgen en daarvoor moet je je aanmelden. Is toch niet zo moeilijk?

MCW zei:

Überhaupt de link gelezen?

"Ben jij actief op het AutoWeek-forum? Heb je weleens een review van je eigen auto geschreven en/of houd je het verbruik bij met de AutoWeek verbruiksmonitor? Volg je AutoWeek op social media (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter)? Of ben je een actieve gebruiker op autoweek.nl? Zo ja, dan willen wij graag jouw mening horen!"

Dus niet alleen over het AW-forum maar zeker 5 verschillende vormen van gebruik van AW. Ze maken het gewoon makkelijk om via één kanaal informatie te verkrijgen en daarvoor moet je je aanmelden. Is toch niet zo moeilijk?

Nou als Ency die link hier niet had gedeeld had ik 'm waarschijnlijk nooit gezien.

MCW zei:
Even een topic openen en naar het onderwerp linken, is toch niet zo moeilijk? Als je echt tips wil hebben lijkt het me gewoon logisch dat je dat doet.

@Zadelsnuiver, hier precies hetzelfde. Op de frontpage kom ik niet zo vaak, voor autonieuws kom ik hier al lang niet meer. Ik zal vast niet de enige zijn. Als ze graag een succesvolle site willen, moeten ze zich misschien ook eens afvragen hoe dat komt.

Nou als Ency die link hier niet had gedeeld had ik 'm waarschijnlijk nooit gezien.

Misschien ben je dan ook niet geschikt voor dat onderzoek. Als je alleen actief bent op het forum en verder niks met autoweek.nl of hun social media doet dan lijkt me je inbreng te beperkt.

Als je graag een succesvolle site wil, moeten ze zich misschien ook eens afvragen hoe dat komt.

Gezien de vele reacties op de homepage denk ik niet dat ze niet genoeg views krijgen..

MCW zei:
Misschien ben je dan ook niet geschikt voor dat onderzoek. Als je alleen actief bent op het forum en verder niks met autoweek.nl of hun social media doet dan lijkt me je inbreng te beperkt.

Heel kortzichtig. Zoals ik in mijn andere reactie ook al zei, zulke data is juist HEEL belangrijk.

MCW zei:
Gezien de vele reacties op de homepage denk ik niet dat ze niet genoeg views krijgen..

Als het allemaal prima in orde is, waarom vragen ze dan naar input? Nergens voor nodig als naar hun mening de site goed zou zijn.

Daarom vragen ze ook de hulp voor meerdere zaken. Echt jongens, het is zo duidelijk. Als je feeling hebt met autoweek.nl en wat erbij komt kijken dan meld je je aan. Zo niet, ook prima. Ik heb nooit een myreview of verbruiksmonitor geplaatst en ik volg ze ook niet op social media. Dus ik voel me ook aangesproken om mij aan te melden. Geen vuiltje aan de lucht.

Nissan GTR R34 zei:
MCW zei:

Als het allemaal prima in orde is, waarom vragen ze dan naar input? Nergens voor nodig als naar hun mening de site goed zou zijn.

En net ervoor zeg je "Als je graag een succesvolle site wil, moeten ze zich misschien ook eens afvragen hoe dat komt." Dat doen ze dus aan de hand van de oproep o_O En verbeteren kan nooit kwaad. Website is al lange tijd hetzelfde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan