R-W zei:
Valt allemaal wel mee bij GS, je moet het alleen in de juiste context zien. Het is niet anders dan bij bijv NuJij, Joop enz. En idd, ook bij dit oh zo brave forum lopen oh zo brave forummers rond die niet te beroerd zijn om je voor rotte vis uit te maken per pm. Dat zal bij ieder anoniem medium zo zijn, het zij zo.
Ik kom ook nog regelmatig op GS...het bloemrijke taalgebruik is soms dolkomisch.., maar de toon is de laatste jaren wel veranderd.
Er hangen nu regelmatig lui rond op GS en zuster Powned die niet een beetje over de rand gaan, maar ver daaroverheen.
Ook is het steeds meer een brulsite geworden...waar een paar jaar geleden de boventoon gevoerd werd door redactietopics over individuele vrijheden is de toon steeds politieker geworden in een bepaalde richting. Ik denk persoonlijk dat daardoor ook de samenstelling van de bezoekers nogal veranderd is.
Gelukkig is dat hier over het algemeen anders; ook hier lopen lui met een kort lontje of een behoorlijke plaat rond, maar dat valt alleszins mee.
En als je, zoals ik, graag provoceert, moet je ook tegen een stootje kunnen, nietwaar....