Het gaat niet om een foto-verkleinings-script die in bepaalde browsers niet werkt (hoe knullig dat ook is). Het gaat om de manier waarop je mensen aanspreekt. Dat is het probleem. (kijk naar je eigen 'in teststadium gecanceld')
Als ik naar 2 recente reacties van jou op mijn posts kijk:
Het Hyundia Ioniq topic, ik zie jou 2 foto's van een ongecamoufleerde Ioniq posten. Ik zie die foto's, ik denk 'he tof!'. Ik kijk op een ander forum en zie daar nog 2 foto's uit die reeks staan. 2 foto's waar de Ionic net even iets anders op staat. Dus ik denk, hup, posten die handel. Want hoe meer info/beeldmateriaal we hier hebbe, hoe beter je er een beeld van kunt maken.
Maar hoe reageer jij er op? a-relaxed:
MC W zei:
Passchier2007, ook gewoon in groter formaat zonder grote letters erdoor: https://www.leftlanenews.com/photos/spied-hyundai-ioniq-bares-it-all-90545-picture-1-1.html Maar voegen imo verder niks toe
https://www.autoweek.nl/forum/read.php?12,5330718,5523703#msg-5523703
Of het Megane topic. Ik vind die Megane een mooie bak, ik kijk veel op andere forums waar veel foto's van die Megane wordt gepost. Ik ben van mening dat hoe meer je van een bepaald product ziet, hoe beter je er een beeld van kunt maken. Dus ik post die foto's hier. Krijg ik van jou het commentaar dat 'we het nu wel een keer gezien hebben'.
Dus jij bent van mening dat ik teveel foto's van de Megane post. Zou ik dus jouw mening volgen, dan zou ik dus minder fotos van de Megane moeten posten. Terwijl ik dat zelf niet vind, en notabene na jouw reactie 3 anderen aangeven ook meer foto's te willen zien.
An sich is die opmerking uit het ionic topic niet eens zo erg, maar het is een opeenstapeling van a-relaxede opmerkingen van jou op posts van anderen die de sfeer er niet beter op maken.
Dus gewoon 2 recente voorbeelden die laten zien dat jij een bepaalde mening hebt, en jij daar boven op vindt dat anderen die mening moeten volgen. En dat alles kaart je aan op een a-relaxede manier. Je bent dus niet alleen arrogant, maar ook dominant.
Hoe zie je dat zelf?