Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
PascalD zei:Nice. Heb je iets van een link over deze fabrikant of een webshop waar ze verkocht worden?
PascalD zei:Ik had een beetje de hoop dat ze naast de Koreaanse modellen ook Daihatsu's maken....
Gijs571 zei:Natuurlijk wel foto's van na het poetsen voor het jubileum, hè?![]()
Rob0032 zei:Het blijft echt een plaatje! Ga 'm steeds meer en meer waarderen. Mooie foto's ook.![]()
Rob0032 zei:Ik weet niet wie je op het idee bracht om de auto te schorsen (...)
Rob0032 zei:Wanneer kom je naar Antwerpen?![]()
Rob0032 zei:Vergeet je polijstmachine niet dan!![]()
stan_1 zei:Als je naar Antwerpen gaat laat het me weten ik woon daar zo'n 20km vandaan, kom je gelijk een bakkie doen bij mij hahhaha.
Ik hoop dat de mijne over 4 weken klaar is dan kan ik hem aan je showen
- Quatrelle - zei:ik vind dit serieus de enige (S)Coupe die geslaagd is. De opvolger was oerlelijk en die erna was ook niet echt een doorslaand succes. En wo tone is altijd extra gaaf, zeker in fris blauw.
Sketcher zei:Laat van het uitstellen van je verblijf in China geen afstel worden. China is een prachtig land met ongekende mogelijkheden. Ik zou er al wonen als ik geen gezin had, maar het zou zomaar toch kunnen gebeuren. Zit nu in vroeg stadium om daar een kantoor te openen.
Als je naar China gaat waar wil je dan wonen? Taiwan is ook mooi trouwens.
Voor hoelang ga je de Scoupe schorsen?
D-C zei:Als ik mijn goed geconserveerde bolide zo op de foto's zie blinken, kan ik niets anders dan trots zijn.
Wouter82 zei:Heb je hem eigenlijk al getaxeerd?
D-C zei:@ Twix: Praktisch is 'ie zeker voor zo'n kleine coupé met zijn relatief grote, bruikbare en goed bereikbare bagageruimte en in delen neerklapbare achterbank. Zelfs achterin passen twee passagiers (mits ze niet te lang zijn en de rit niet te lang duurt...). Hoewel ik de facelift-Scoupe nog steeds een nette auto vind (zeker in het zwart), mist de auto mijns inziens wel dat beetje extra dat de mijne zo leuk maakt: de tweekleurige lak, de oranje pinkers, de vier 'tanden' in de voorbumper en de achterlichtunits met blokjesmotief.
Astrawez zei:Telkens als ik er eentje zie dan vergelijk ik hem met de jouwe, en moet ik tot de conclusie komen dat de jouwe toch echt wel in topstaat verkeerd!
Janus Diedericus (koning van de kartbaan) zei:De garage fleurt mooi op met jouw blauwe hypercar erin! Chapeau.
Vraag me niet waarom maar ergens heb ik het idee dat die op de foto al riante garage nog makkelijk twee keer zo groot is...
Pjötr zei:Niet dat er geweldig nieuws is, nee dat jij wederom laat zien dat jij, D-C, of Rutger voor intimi, niet voor niets de poetskoning bent (sowieso in mijn ogen) .