A
Anoniem
Guest
@ Daewoo-Chevrolet,
Krijgt hij ook nog een beurtje of alleen een nieuwe APK?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bentley Arnage zei:@ Daewoo-Chevrolet,
Mach1 zei:Was de accu slecht of heb je eerder niets gemerkt? Hoe lang had je er niet mee gereden?
Elco zei:Heb je je wielen laten balanceren of je auto laten uitlijnen?
Elco zei:En een Scoupé zie je niet zo vaak meer in Het Wild!
Elco zei:Ohja, je uitlaat recht hangen is nog wel iets wat ook even moet!![]()
Mach1 zei:Dat lood is erg jammer ja, dat is typisch Kwikfit dat ze dat er aan de buitenkant op knallen! Zonde, het kan ook aan de binnenkant. Je hebt inderdaad niet veel gereden zeg!Ik rij mijn auto ook alleen privé en zit toch zo aan 13 000 km per jaar!
Elco zei:Uitlaatje moet je nog steeds recht hangen hè!
D. Elzinga zei:Fijn dat hij nog zo goed bevalt! Ik zou er zelf nog luxe kentekenplaten op zetten en de plaathouder voor vervangen door eentje met een minder 'dikke' onderkant.
Wat kost zoiets?
Elco zei:Die gele is ook aardig inderdaad, maar de jouwe toont toch beter dankzij de kleuren en velgen. Jammer dat jij geen rooie remschijven hebt, lijkt me een coole optie die je tegenwoordig nog steeds nergens ziet. Die scheve uitlaat lijkt me wel standaard..![]()
D. Elzinga zei:k was zelf voor luxe platen en twee opdrukloze plaathouders 55 euro kwijt.
Daewoo-Chevrolet zei:Ik vermoed dat er van het pre facelift type nog maar 100 stuks zullen rondrijden in Nederland (aangezien er per 1/1/2010 nog 559 Scoupe's tegen 950 op 1/1/2009 geregistreerd stonden en op de tweedehandssites zeker 80% van het vernieuwde type zijn), dus ik rijd steeds exclusiever.
Mach1 zei:Ik denk overigens niet dat de deurrubbers de roest hebben veroorzaakt, het ligt gewoon aan de lasnaad in de dorpel.
Mach1 zei:Je ziet dat vrijwel bij alle auto's die zo'n lasnaad in de dorpel hebben, denk bijvoorbeeld aan een Polo 6N. Zo'n lasnaad blijft gewoon een zwakkere plek. Had de dorpel uit een stuk bestaan dan was ie niet gaan roesten. Kleurverschil maakt daar inderdaad minder uit, het gaat erom dat je het proces stopzet. Ik denk als je die plek goed schoonmaakt dat de plek al een stuk kleiner is trouwens. Dat zwarte en veel 'uitloop' van de roest poets je wel weg. Heb je de rubbers er al eens af gehad om eronder te kijken?
De wielkasten kun je wel een paar honderd euro voor rekenen en dan zou ik er voor kiezen om eerst om het roestproces stop te zetten. Nu ziet het er allemaal nog niet slecht uit namelijk, dan kun je als je een keer de lotto wint () ze een keer over laten doen! Nogmaals het zijn maar tips en het is natuurlijk aan jou wat je daarmee doet.
Ik vind het een leuke wagen die Scoupé van je! Je ziet ze nog maar zelden.