Wouter82
Moderator
Kom jij ook 12 februari? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Wouter82 zei:Kom jij ook 12 februari?![]()
ginkelvanmichiel zei:rode olie zegt niet veel, als het oliefilter vuil is is het vuil...
't kan best zijn dat de olie is bijgevuld/ververst zonder het filter.
ginkelvanmichiel zei:oliefilter van de versnellingsbak he, niet van de motor![]()
Daewoo-Chevrolet zei:terwijl het roestprobleem dus binnenkort (binnen een maand) professioneel zal worden aangepakt.
Mach1 zei:Tof! Ben erg benieuwd naar het resultaat!
Mechanix zei:Een hoop geld, maar dat is deze auto zeker waard!![]()
Daewoo-Chevrolet zei:Eens, als je naar alle waarschijnlijkheid 's lands best geconserveerde Scoupe type I bezit mag je er best goed voor zorgenBovendien is het als het goed is een eenmalige investering.
D. Elzinga zei:Ik weet wel dat er nog een Scoupe bestaat in dezelfde kleuren die er ook als nieuw uit ziet, maar dat is geen originele Nederlander. Feit blijft wel dat dit model niet erg bekend en gewild is, en dat er daardoor maar weinig zijn overgebleven.
Daewoo-Chevrolet zei:D. Elzinga zei:Ik weet wel dat er nog een Scoupe bestaat in dezelfde kleuren die er ook als nieuw uit ziet, maar dat is geen originele Nederlander. Feit blijft wel dat dit model niet erg bekend en gewild is, en dat er daardoor maar weinig zijn overgebleven.
Heb je ook foto's van die Scoupe?
D. Elzinga zei:Helaas, hopelijk heb ik een fotocamera bij me als ik hem weer eens zie. Het is overigens geen erg recente import, kenteken dateert van rond 2002. Verder ken ik in mijn eigen omgeving alleen maar een rode faceliftversie, de enige pre facelift (een zwarte met loslatende lak) die er nog was is verdwenen.
Ik zie de opvolger, de Coupe iig veel vaker.
Phaeton W12 zei:Hoe is het nu met de automaat? Nog steeds schokkend?
het pre facelift model heb ik nooit meer gezien sinds dat ik 'm heb.
Hopelijk kom ik niet kreupel en met een hernia op de camping aan, de zitpositie achterin is namelijk niet erg comfortabel.
vertmaori zei:Dat ziet er weer mooi en strak uit. Leuk dat je zoveel tijd en geld steekt in deze auto.
verlichting zei:Strak hoor, moet wel een van de mooiste (rijdende) Scoupé's van Nederland zijn!
D. Elzinga zei:En een van de weinigen. Ik betwijfel sterk of er momenteel nog meer dan 100 van over zijn.