Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wings of freedom zei:Hoe moet je zo'n hok starten dan? Op contact zetten, 3 weesgegroetjes doen, EHEC bacterie in de tank en vervolgens met een Bosch klopboor aanslingeren?
WOF![]()
ketelapper zei:Hey Rembrandt,
Veel nieuws hier, had ik even gemistVan harte met nieuwe baan! (tell me more?) en over Passat-keuze wil ik altijd wel meebabbelen... (en voor software-aanpassingen tzt kom maar langs).
Rembrandt zei:Bestelling zal pas komen als ik door de proeftijd heen ben.
Ze zijn hier wel gewend aan kale auto's, heb ik gemerkt. Daar moet ik dan maar snel verandering in brengen.
Beoogde wagen is een Passat Variant Highline 1.4TSi DSG (zwart met beige interieur).
Of dat allemaal gaat lukken is nog even de vraag, aangezien ik ook nog wat pakketjes wil (Advance, Executive, panoramadak. Dat is het wel zo'n beetje)
Rembrandt zei:Het wordt dus in elk geval geen "Rembrandt"-uitvoering.![]()
Davidoff zei:Je denkt nu al met weemoed terug aan je 308
Lees voor het eerst dat een Touran ook kandidaat is. Golf Variant blijkt niet mogelijk?
simca1006 zei:Hebben we igg een buschauffeur tijdens de Fransrijdersmeet.
Kom op Rembrandt, VW oké, hoge zit prima maar een Touran ?![]()
Rembrandt zei:Het schijnt "policy" te zijn om eerst de pool-auto's op te rijden. Wat op zich logisch is.
Als nieuwe medewerker krijg je dus bijna altijd een poolauto voor je kiezen.
voiture zei:Nou, de helft zit er dus níet op, als ik het goed lees.
Terence zei:Hoeveel heeft jou dat uitdeuken gekost, of wat waren de kosten?
Wil dat voor mijn auto ook maar eens gaan doen...
Joep83 zei:Zo'n dashboardkastje, kun je dat zelf inbouwen? En hoeveel kost 't? Als ik het vragen mag.
Terence zei:En potverdorie wat is die Touran gewoon een fijne bak. Dat dashboard is echt lekker praktisch. Overigens is dit een oude versie he.
Rembrandt zei:voiture zei:Nou, de helft zit er dus níet op, als ik het goed lees.
Ik nie snap nie.
Rembrandt zei:Of de politie moet binnenkort weer eens een file creëren.............