voiture
Wegverkenner
Rembrandt zei:Kleine (tijdelijke) update:
Zoals aangekondigd wilde ik nog een chroomstrip toevoegen aan de grille.
De strip had ik al langer in huis, maar met dat pekelweer was er geen mogelijkheid dat ding netjes te monteren.
Nu de zon weer schijnt heb ik een (mislukte) poging ondernomen.
Het ding zit er totaal niet goed op, en is ook nog eens in twee delen gebroken. Op de foto zie je dat niet, en in het echie van afstand ook niet. Dus ik laat m nog even zitten.
In elk geval geeft het een goede indruk van hoe het uiteindelijk moet worden.
Wel netjes. Past goed bij de gefacelifte 207.
Rembrandt zei:Ik heb trouwens nog nooit zoveel (kleine) schades met een lease-wagen gehad als met deze. Op de één of andere manier trekt deze het aan.
Bijna elke velg heeft wel een beschadiging, de lak zit onder de krassen, er zitten al twee vogelpoep-vlekken in de lak, en ik heb ook het interieur al flink vuil.
Dat laatste komt oa door het continue plaatsen van de MaxiCosi op de achterbank. Daar zitten nu vlekken omdat die MC ook wel eens op de (smerige) grond worden gezet.
Maar erger zijn de vetvlekken in de voerstoel(en). Vooral de bijrijdersstoel heeft het te verduren gehad doordat een pizza-maaltijd niet echt lekker ingepakt was in plastic en toch op de voorstoel was gezet.
En dat terwijl mijn zwarte C5 met beige bekleding na 200.000km nog prachtig schoon was.
Ach, ik zal binnenkort eens een poging doen het ding grondig van binnen te kuizen
Iets minder vet voer nemen dus :T. Ook wel behoorlijk suf om een pizza op de stoel te plaatsen moet ik zeggen
Maarre, de C5 was zeker een privé-auto? Dat verklaart een hoop