Rembrandt
Kilometervreter
Het betreft (even in het engels) "Defect Details: The Engine Relay Unit is incorrectly specified and could deteriorate over time and cause various operating faults and in rare cases may lead to the failure of other equipment."
Blijkt te gaan om een zekeringskast onder de accu.
Mijn broertje had een 307 SW phase2 in mooie Griffe-uitvoering, en was daar toch wel tevreden over. OK, het was lease, dus dan heb je toch minder last van de kwalen (bij hem o.a. de volledige brandstoftank vervangen
). Prive zou hij er denk ik niet snel één aanschaffen.
De 308 vind ik vooral qua interieur sprongen vooruit t.o.v. de 307.
De Focus vond ik zwaar tegenvallen, na alle verhalen over zijn goede wegligging. En het interieur is ook een afknapper.
Ik ben nog steeds heel tevreden met de 308.
Al is het úitzoeken van een auto het leukste werk (he Zen?
). Dus ik ben al erg nieuwsgierig naar de 408.
Want dat zou de opvolger wel eens kunnen worden. Ik ben toch wel gewend geraakt aan de langere wielbasis van een C-segmenter.
Blijkt te gaan om een zekeringskast onder de accu.
Mijn broertje had een 307 SW phase2 in mooie Griffe-uitvoering, en was daar toch wel tevreden over. OK, het was lease, dus dan heb je toch minder last van de kwalen (bij hem o.a. de volledige brandstoftank vervangen
De 308 vind ik vooral qua interieur sprongen vooruit t.o.v. de 307.
De Focus vond ik zwaar tegenvallen, na alle verhalen over zijn goede wegligging. En het interieur is ook een afknapper.
Ik ben nog steeds heel tevreden met de 308.
Al is het úitzoeken van een auto het leukste werk (he Zen?
Want dat zou de opvolger wel eens kunnen worden. Ik ben toch wel gewend geraakt aan de langere wielbasis van een C-segmenter.