ENTE zei:
Sephi zei:
Van wanneer zijn jullie Peugeot's? Mijn is van december vorig jaar en ik heb geen bericht gekregen.
Gisteren na tanken kort even last gehad van dat er geen turbo was, zoals eerder omschreven in dit topic. Optrekken ging erg langzaam, maar na een halve km werkte alles weer goed. Erg vreemd inderdaad. Ik heb overigens nog maar 11500km op de teller.
Was daar vanuit Peugeot nog een oplossing voor gekomen?
.
Die van mij is op 1 augustus op kenteken gezet. Productie zal van juni/juli 2014 zijn.
Turbo probleem zal ik vandaag op de 'to do' lijst zetten.
Inclusief het aanpakken van de echo-echo-echo, GPS/navigatie storingen, achteruitrijcamera geen zicht in donker en trage opstart touch-screen.
Mezelf even quoten. Auto is terug van 50K beurt.
Status van de zaken:
Turbo-uitval is niet terug te zien aan de computer, blijft dus een raadsel. Computer says no...

Echo-echo lijkt iets minder geworden, is er echter nog steeds...
Navigatie probleem is nog niet weer opgetreden, even in de gaten houden.
Trage opstart iCockpit nog steeds hetzelfde...
Terugroepaktie uitgevoerd, auto lijkt zowaar iets stabieler te sturen.
Dat er een verbeterde achteruitrijcamera beschikbaar is, is helaas nog niet doorgedrongen bij de dealer.
Heb de berichten van een Citroen forum even doorgezonden. De C4 Cactus/Picasso en de DS5 hebben hetzelfde probleem; geen zicht in het donker. De nieuwe versie is stukken beter, op internet circuleren al topics met foto's van 'voor' en 'na' montage. Wereld van verschil!
De verbeterde versie is per direct bestelbaar in het bestelsysteem van Citroen.
Leve de PSA groep en hun onderlinge communicatie.