Peugeot 308 (SW p. 26)

308 SW executive Pack zei:
Ik heb alleen een keer een "vastloper" gehad, ik was tijdens het rijden aan het spelen met het touchscreen en muziek aan het overpompen. toen sloeg hij een keer vast en moest ik de motor afzetten om te resetten, wel vervelend op de snelweg als je muziek blijft hangen en je touchscreen niet reageert. Maar dit kan aan een slechte usb hebben gelegen.

Ingebouwde veiligheid :T. Tijdens het rijden moet je niet zitten spelen.

Het enige minpuntje wat ik ervaar is dat de achterklep slecht in het slot valt. Hebben hier meer mensen last van of zou het de moeite lonen om even terug te gaan naar de dealer. Ik moet hem echt soms 4 keer dichtgooien voordat hij goed in het slot valt.
Geen last van. Als ik de achterklep dicht doe, dan heeft hij halverwege een dood punt, dan gaat hij niet omhoog of omlaag. Als ik hem een heel klein zetje naar beneden geeft, dan valt hij dicht en gewoon in het slot.
Dat je zoveel moeite moet doen hoort niet.

De laatste keer dat mijn auto naar de garage was heb ik een lijstje met punten opgegeven, waar ook de camera op stond. Eigenlijk was er voor geen enkel punt een oplossing. Er schijnt een spylog gemaakt te zijn welke naar Peugeot is verstuurd. Verder heb ik nog een klacht naar Peugeot Nederland gestuurd via de website.

Het enige minpuntje wat ik ervaar is dat de achterklep slecht in het slot valt. Hebben hier meer mensen last van of zou het de moeite lonen om even terug te gaan naar de dealer. Ik moet hem echt soms 4 keer dichtgooien voordat hij goed in het slot valt.

Ik heb dat nog nooit met de achterklep gehad, maar juist met mijn linker voorportier.
Al zeker een keer of 10 gehad dat de rem blokkeerde en de alarmbellen afgingen toen ik weg wilde rijden.

Edit: ik herinner me nu dat ik het met de 508SW die ik hiervoor had, wel regelmatig had met de achterklep. Zal wel per auto verschillen (afstelling?).

Ik ervaar het niet zozeer als slecht, maar ja, mijn achterbak valt soms niet in het slot. Vooral als ik het wat zachtjes wil doen. Daar waar de deuren best wel mooi dichtvallen vind ik de achterklep een behoorlijke klap maken. Dus ik wil dat nog wel eens 'subtiel' doen. En daarbij valt de klep soms niet geheel in het slot.

frederik812 zei:
Mr. Stuurboord zei:
frederik812 zei:
SkyBuMp zei:
Dit is de eerste keer dat ik er iets van lees. Zou je trouwens nog wat leuke foto's van je GT-line kunnen plaatsen?

Ja ik word er gek van is echt irritant , op pagina 124 heb ik 2 foto's staan laat maar weten of je ze gevonden hebt anders plaats ik wel eens nieuwe

Man man man wat een mooie auto is de gt-line in gris artense.

Heb er spijt van dat ik hem heb genomen in blanc nacre.

Als je nieuwe foto's hebt zou dat geweldig zijn.:D

ja ik ben zeer content van de kleur grijs artense :)

zolang uw wagen nog niet in productie is kan je dit nog laten wijzigen dacht ik
of rijd u er al mee?

Ik heb even gebeld met de dealer en de vraag gesteld als de kleur nog aangepast kan worden. Ik kreeg ik te horen dat de auto al geproduceerd is, chassisnr. bekend is en ook al onderweg. Een andere kleur is niet mogelijk en waarschijnlijk heb ik de auto eerder dan voorspeld.

Blanc Nacré is net als Gris Artense een "sexy" kleur dus genieten zal ik zowiezo. De 17" Rubis velgen zullen Antraciet Gloss worden gepoedercoat.

Ik dacht eerst aan Black Gloss/ Black Silk/ Hyper Silver/ Hyper Black/ Black Chrome als velgkleur maar om het netjes en sportief te houden liever antraciet hoogglans i.c.m. de pearl white lak. Die combinatie zag ik laatst op een Tesla en een Lexus en het zag er niet verkeerd uit.

Jarno™ zei:

Ik ervaar het niet zozeer als slecht, maar ja, mijn achterbak valt soms niet in het slot. Vooral als ik het wat zachtjes wil doen. Daar waar de deuren best wel mooi dichtvallen vind ik de achterklep een behoorlijke klap maken. Dus ik wil dat nog wel eens 'subtiel' doen. En daarbij valt de klep soms niet geheel in het slot.

exact het zelfde hier. echter het verschil in naad tussen volledig dicht of op de windvanger is zo klein dat ik er vaak pas in de auto achter kom B)

Steven308 zei:
Jarno™ zei:

exact het zelfde hier. echter het verschil in naad tussen volledig dicht of op de windvanger is zo klein dat ik er vaak pas in de auto achter kom B)

Klopt.
Je ziet het bijna niet, je moet de klep even optillen of inderdaad al in de auto zitten om erachter te komen dat hij niet dicht is.
Vanmorgen weer een kleinigheidje.. de ruitenwissers bleven maar wissen op de automatische stand, terwijl het allang droog was. Dus ik zette de ruitenwissers maar handmatig uit. wat denk je... ze bleven vrolijk doorwissen... pas na herhaaldelijk aan en uit zetten stopten ze ermee. Al met al ben ik nog erg tevreden na de eerste 500 km maar ik hoop wel dat het hierbij blijft.. op den duur gaan al die kleinigheidje irriteren.

Toevallig had de dealer mijn voicemail ingesproken hoe dat de eerste week was bevallen en hij zou donderdag terugbellen. Dan zal ik hem al deze puntjes maar gelijk even terugkoppelen.

Donderdag eindelijk mijn 308 SW op mogen halen. In februari in eerste instantie de 20% premium (benzine) gekozen. Maar een maand later dus toch gehoord dat er de 14% Diesel uitvoering was.
Toch nog even om laten zetten in verband met het maandelijkse verschil.

Jammer dat dit ten koste van de allure neus is gegaan maar ja.. scheelt toch best veel elke maand.

Zeker jammer

Iemand anders die onderstaand turbo probleem herkent?

Onlangs al een keer het gevoel gehad dat mijn turbo er niet in kwam. Vanmiddag wederom.
Dacht dat ik 'onder toeren' zat maar na terugschakelen nog steeds geen power. Rare gewaarwording. Totale black-out van de turbo leek wel!
Kortstondig van duur, denk hooguit een kilometer lang.

D'r is dan werkelijk geen enkele gang in de 308 te krijgen. Je kan je voorstellen dat dit in sommige situaties ronduit gevaarlijk is.
Ik hou het even in de gaten, bij herhaling zet ik 'm bij de dealer en anders binnenkort sowieso bij de 50K beurt maar eens inbrengen als aandachtspunt.

Ik heb wat hulp nodig. Mijn 308 is besteld echter ik ga nog achteraf leer in laten bouwen. Dit kan bij 2 bedrijven: DK-Schweitzer en Alba-Automotive.
Nu was ik benieuwd of iemand hier leer heb laten in bouwen in of ze foto's hiervan hebben. Ik vind het op basis van de foto's op de site lastig bepalen ivm licht

Het gaat om de volgende kleuren:
DK-Schweitzer: kleurcode 4256
Alba-automotive: Mustang bruin.

Ik hoop dat iemand wat "gebruikers" foto's heeft wat de kleur van het leer goed weer geeft..

dank!

Vanmorgen toch maar de auto opgehaald.
308 Hb GT line 150 HDI aut.
De zwarte kleur met 18 inch staan hem erg goed. Alcantara met leer, denon systeem, de eerste 150km zijn een feest geweest. Het is mijn eerste auto met automaat en het is toch wel erg lekker. Volgende week tijdens de eerste file eens zien hoe dat bevalt.

Nog geen eigenaardigheden ontdekt, ga hem dadelijk nog een stukje uitlaten :)

Veel foto's gemaakt maar mijn telefoon is leeg, dus die houden jullie nog tegoed.

Roan74 zei:
Ik heb wat hulp nodig. Mijn 308 is besteld echter ik ga nog achteraf leer in laten bouwen. Dit kan bij 2 bedrijven: DK-Schweitzer en Alba-Automotive.
Nu was ik benieuwd of iemand hier leer heb laten in bouwen in of ze foto's hiervan hebben. Ik vind het op basis van de foto's op de site lastig bepalen ivm licht

Ik hoop dat iemand wat "gebruikers" foto's heeft wat de kleur van het leer goed weer geeft..

dank!

Welke versie 308 heb je besteld? En welke kleur?

Roan74 zei:

dank!

Misschien eens informeren op het forum van www.peugeot-meeting.nl
Staat zo ie zo heel veel informatie op over de 308 ( en andere types Peugeot)

@ Ente, vooralsnog geen turbo problemen ontdekt. Nou is die van mij nog maar 13000 km jong. In wat voor situatie kwam dit probleem voor? Was de motor koud of warm, net lang op de snelweg gereden of de motor zwaar belast?

ENTE zei:
Warme motor. Na uurtje stilstand. Beide keren.
Nu iets meer dan 40K op de teller.

@Ente, ik heb het ook al verschillende keren gehad. 1e keren was in Frankrijk, in een hoge versnelling op provinciale weg op cruise control (paar duizend kilometer op de teller). Net of de weg glooide, waardoor je te weinig power hebt. De weg was echter vlak. Het lijkt alsof je in een te laag toerental rijdt, waardoor de auto gaat schokken. Snel terugschakelen helpt dan deels.

Heb het bij de dealer gemeld poosje terug, maar die wist van niks.

Gaat in mijn geval om de 1.6 bluehdi met nu ook ca. 38.000 op de teller.

sNielz zei:
Roan74 zei:

dank!

Welke versie 308 heb je besteld? En welke kleur?

Bluelease premium, hatchback., gris artennes

nordic_blue zei:
ENTE zei:
Warme motor. Na uurtje stilstand. Beide keren.
Nu iets meer dan 40K op de teller.

@Ente, ik heb het ook al verschillende keren gehad. 1e keren was in Frankrijk, in een hoge versnelling op provinciale weg op cruise control (paar duizend kilometer op de teller). Net of de weg glooide, waardoor je te weinig power hebt. De weg was echter vlak. Het lijkt alsof je in een te laag toerental rijdt, waardoor de auto gaat schokken. Snel terugschakelen helpt dan deels.

Heb het bij de dealer gemeld poosje terug, maar die wist van niks.

Gaat in mijn geval om de 1.6 bluehdi met nu ook ca. 38.000 op de teller.

Hier ook bHDi 1.6. Inderdaad het gevoel alsof je zwaar onder toeren zit, terugschakelen hielp in mijn geval overigens niet.
Dealers weten helaas te vaak van niks is mijn ervaring. Of zeggen dat ze van niets weten, dat kan ook;)

Als het even kan probeer ik monteurs te spreken, die hebben vaak niet die cursus 'hoe hou ik mij van de domme' gehad die de gasten achter de desk vaak maar al te goed beheersen:D

Vandaag de GT diffuser geplaatst, ziet er erg gaaf uit. Korte antenne er op gezet, kentekenplaat vervangen en de cijfers 308 en letters Peugeot van de achterklep verwijderd.

Grotefoto-DSJKSOG3.jpg

Zeer mooi!

Hoe en waar heb je de onderdelen nu besteld?

En weet je toevallig of de hd en sw dezelfde diffuser hebben?

Ben zeer geintresseert voor mijn sw premiere

Cane zei:
Vandaag de GT diffuser geplaatst, ziet er erg gaaf uit. Korte antenne er op gezet, kentekenplaat vervangen en de cijfers 308 en letters Peugeot van de achterklep verwijderd.

Grotefoto-DSJKSOG3.jpg

ziet er goed uit,hoe heb je de letters verwijderd
nu de pedalen en voetplaat van de gt nog?

GeBas zei:
Zeer mooi!

Ik heb ze via een vriend van mij, die bij een schade herstel bedrijf werkt, besteld maar je kunt ze ook via je dealer bestellen.
De diffuser van de hb en de sw verschillen wel van elkaar omdat de sw geen parkeersensoren daar heeft zitten en de hb wel.
De gaten voor de parkeersensoren zaten er al in bij deze.

Kosten zijn 360,- compleet. Dit kost het bij de dealer en ook bij mijn vriend zijn bedrijf ook, dus dit is ook echt de prijs. Montage had hij echt in 10 minuten gedaan, maar een leek zou er misschien 20 minuten overdoen.
Mijn dealer had me verteld rekening te houden met een montagetijd van 1,5 uur!! ( a 80,- per uur....)

Hermann zei:
ziet er goed uit,hoe heb je de letters verwijderd
nu de pedalen en voetplaat van de gt nog?

Je kunt de letters een beetje warm maken met een fohn, maar dat was bij mij niet eens nodig.
Met 2 nagels erachter en af en toe een beetje hulp van een kunststof spie lagen ze er binnen 2 minuten af.
Daarna de dubbelzijdige tape verwijderd en schoon gemaakt.
Vind de kont nu een stuk dikker overkomen.

Misschien dat de pedalen set nog eens komt, maar wil nu eerst de achterportier ramen en de raam van de achterklep laten tinten. Niet heel donker maar 25% folie.

Cane zei:
GeBas zei:
Zeer mooi!

Ik heb ze via een vriend van mij, die bij een schade herstel bedrijf werkt, besteld maar je kunt ze ook via je dealer bestellen.
De diffuser van de hb en de sw verschillen wel van elkaar omdat de sw geen parkeersensoren daar heeft zitten en de hb wel.
De gaten voor de parkeersensoren zaten er al in bij deze.

Kosten zijn 360,- compleet. Dit kost het bij de dealer en ook bij mijn vriend zijn bedrijf ook, dus dit is ook echt de prijs. Montage had hij echt in 10 minuten gedaan, maar een leek zou er misschien 20 minuten overdoen.
Mijn dealer had me verteld rekening te houden met een montagetijd van 1,5 uur!! ( a 80,- per uur....)
Ai, 360 vind ik net te duur om zelf onder mn lease auto te zetten. Het maakt hem echt af! Ik ben jaloers.

J_P_P zei:
Ai, 360 vind ik net te duur om zelf onder mn lease auto te zetten. Het maakt hem echt af! Ik ben jaloers.

Het is ook prijzig maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden ( in de portemonnee ) hebben ze mij wel eens verteld :}

En ik heb de oude diffuser bewaard, dus als ik de 308 weer inruil haal ik de GT diffuser er weer af en verkoop die dan gewoon . Je krijgt er toch geen extra inruil voor terug.

Zo, de eerste paar 100 km gereden in mn 308 HB 1.6HDI BLE. Echt lekker hoor, rijdt super, gaat mooi door de bocht en net even de 200 aangetikt (in DE) en dat doet ie prima, erg rustig in de auto en geeft een degelijk gevoel. Ik heb de standaard audio en die is gewoon goed. Even Shotgun van Yellow Claw gedaan (BT streamend vanaf mijn Android telefoon) en klinkt goed, diepe bassen, helder geluid. Ik heb niet meer nodig dan dit.
Paar rare dingen, in mn navigatie weet ie niet goed het verschil tussen dag en nacht. Overdag (om 13.37 getest) bleef de navigatie met automatische dag/nacht schakelaar, gewoon op nacht. Ook zijn de lampjes achter de schermknoppen erg fel, zeker in het donker eigenlijk te fel....
Via BT tethering het internet op geweest, maar dat is echt te traag. Gewoon niet te doen, leek wel weer 1998. Daar heeft iemand liggen slapen.
En ik uren zoeken naar de adaptieve CC, maar die zit er niet op? Dacht dat een BLE die wel had.
Wel een tegenvaller is de implementatie van de telefoon. Je moet eigenlijk alles op het scherm doen. Handsfree bellen is zo wel erg slecht geregeld. In mn 3.5 jaar oude Ibiza St kon ik gewoon een naam roepen en werd er gebeld. Klaar. Misschien toch maar minder bellen. Of een echte carkit.

MarcelMG zei:
Paar rare dingen, in mn navigatie weet ie niet goed het verschil tussen dag en nacht. Overdag (om 13.37 getest) bleef de navigatie met automatische dag/nacht schakelaar, gewoon op nacht. Ook zijn de lampjes achter de schermknoppen erg fel, zeker in het donker eigenlijk te fel....

Fijn wanneer je een nieuwe auto kunt ophalen.
De instelling van dag/nacht is niet afhankelijk van de tijd, maar van het wel of niet aan hebben van je dimlichten.
Ik heb mijn dimlichten altijd aan en daardoor denkt de navigatie altijd dat het nacht is.

ron.kraaijkamp zei:
MarcelMG zei:

De instelling van dag/nacht is niet afhankelijk van de tijd, maar van het wel of niet aan hebben van je dimlichten.
Ik heb mijn dimlichten altijd aan en daardoor denkt de navigatie altijd dat het nacht is.

Herkenbaar. Toch zou het heel mooi zijn als Peugeot met een software-update kwam waarmee de dag-nacht-stand het scherm altijd beïnvloed werd door de lichtsensor. Lijkt me niet een heel moeilijke aanpassing.

Jarno™ zei:
ron.kraaijkamp zei:
MarcelMG zei:

Herkenbaar. Toch zou het heel mooi zijn als Peugeot met een software-update kwam waarmee de dag-nacht-stand het scherm altijd beïnvloed werd door de lichtsensor. Lijkt me niet een heel moeilijke aanpassing.

Als je de verlichting op auto zet gebeurd dit ook.

sloper zei:
Jarno™ zei:
ron.kraaijkamp zei:
MarcelMG zei:

Als je de verlichting op auto zet gebeurd dit ook.

Ja, maar dus niet als je je gedimd licht aan hebt staan.

ik ben zeer content van mij 308 sw gt line alleen word ik gek van het gerammel in de linkse deur we zijn er al achter dat het niet het deurpaneel is ,

maar wat dan wel he word er gewoon moedeloos van

zijn er mensen die iets gelijksaardigs voor hebben met hun 308 ?

Ik heb mijn dimlichten altijd aan en daardoor denkt de navigatie altijd dat het nacht is.[/quote]

Yep, dat was m....Er is wat te zeggen voor de Franse logica van 'lamp=aan, buiten=donker' maar in NL rijdt 99,9% met de lichten aan overdag.

Nu deze: vanochtend cruise ctrl aan, druk ik op de knop boven de cruise ctrl stengel, krijg ik ineens het adaptieve cruise ctrl. menu, met links een autootje en een + er boven en - er onder, maar wat ik ook klik, hij past m niet aan, doet het niet.
Bij de terugrit vanmiddag: alles hetzelfde, krijg ik dat hele menu niet meer. Dus vanochtend wel, nu niet. Parttime adaptieve cr.cr?

MarcelMG zei:
Yep, dat was m....Er is wat te zeggen voor de Franse logica van 'lamp=aan, buiten=donker' maar in NL rijdt 99,9% met de lichten aan overdag.

Nu deze: vanochtend cruise ctrl aan, druk ik op de knop boven de cruise ctrl stengel, krijg ik ineens het adaptieve cruise ctrl. menu, met links een autootje en een + er boven en - er onder, maar wat ik ook klik, hij past m niet aan, doet het niet.
Bij de terugrit vanmiddag: alles hetzelfde, krijg ik dat hele menu niet meer. Dus vanochtend wel, nu niet. Parttime adaptieve cr.cr?
Lijkt wel alsof je gewoon wat te zeiken wilt hebben, zonder eerst iets uit te zoeken ...

sNielz zei:
Vanmorgen toch maar de auto opgehaald.
308 Hb GT line 150 HDI aut.
De zwarte kleur met 18 inch staan hem erg goed. Alcantara met leer, denon systeem, de eerste 150km zijn een feest geweest. Het is mijn eerste auto met automaat en het is toch wel erg lekker. Volgende week tijdens de eerste file eens zien hoe dat bevalt.

Nog geen eigenaardigheden ontdekt, ga hem dadelijk nog een stukje uitlaten :)

Veel foto's gemaakt maar mijn telefoon is leeg, dus die houden jullie nog tegoed.

Habe du noch foto's B)

Opast zei:
MarcelMG zei:
.
In het Nederland waar ik woon rijdt 99,9 % overdag zonder gedimd licht aan.:-D
overigens kun je nog altijd in het menu altijd de verlichting wijzigen van automatisch naar daglicht of avondlicht.
Dus wat is eigenlijk het probleem, de instructie lezen:?

Volgende week dinsdag krijg ik de nieuwe software + een nieuwe microfoon in mijn 308SW BLE (Dec 2014). Hopelijk dan verlost van de echo..

JosJ84 zei:
Volgende week dinsdag krijg ik de nieuwe software + een nieuwe microfoon in mijn 308SW BLE (Nov 2014). Hopelijk dan verlost van de echo..
Is dit een standaard oplossing voor het echo probleem? Of is hij echt kapot?
Laat ons het resultaat weten!

Dit is iets wat ze gaan proberen. Eerst dacht men dat het aan de telefoon lag (iPhone 5S) maar mijn vriendin heeft er met haar sony galaxy M47 android apparaat ook last van.

Natuurlijk laat ik de uitkomst weten.

(btw, is een universele dealer, dus geen Peugeot vestiging)

JosJ84 zei:
Dit is iets wat ze gaan proberen. Eerst dacht men dat het aan de telefoon lag (iPhone 5S) maar mijn vriendin heeft er met haar sony galaxy M47 android apparaat ook last van.

Natuurlijk laat ik de uitkomst weten.

(btw, is een universele dealer, dus geen Peugeot vestiging)
Waarom je hebt toch nog garantie? Hoe kan deze dealer updaten? Heeft hij wel abbo op servicebox? (nodig voor updates)

Mr. Stuurboord zei:
sNielz zei:

Habe du noch foto's B)

Offcourse a horse....

30979r4.jpg

2hz1nv9.jpg

317d4rb.jpg

140lylz.jpg

27xhvvc.jpg

Eerste indruk na 5 dagen en 1400km (yes, I know :) )

Looks zijn beter dan ik had verwacht. Zeker het interieur is erg mooi met leer/alcantara, het kleine afgeplatte stuurtje, rode stiksels en zwarte dakhemel. 150pk is wel voldoende en zeker icm de goed schakelende 6-traps automaat een prettige reisgezel. De automaat doet echt precies wat je wilt. Gasresponse is wel net iets aan de trage kant bij vol intrappen. Als je gas intrapt duurt het een seconde voor terugschakelen en oppakken en dat is net iets teveel voor je gevoel, maar dat is mierenneuken hoor. Als ie gaat, dan is ie ook wel snel (relatief natuurlijk, maar na een 105pk Golf voelt het snel aan).
Vandaag veel de ACC gebruikt. Deze werkte in mijn Golf wel net iets beter, maar alsnog erg prettig en relaxed rijden.

Navigatie: Even wennen en niet heel punctueel, had al een adres wat verkeerd herkend werd en stuurde me een dorp verderop. Gelukkig weet ik mijn ouders goed te wonen :).
Het hele systeem is even wennen, ook wat snelheid betreft. Als je er goed mee kunt omgaan werkt het gewoon goed. Mensen die ongeduldig zijn en als een klein kind op knoppen gaan rammen als iets niet meteen reageert kunnen er niet mee overweg.

Carkit: Ik was hier erg huiverig voor gezien de horrorverhalen. Zit veel in de auto en ben dan ook vaak aan het bellen. Nog geen klachten gehad en al met verschillende personen gecheckt of het goed verstaanbaar was. Allemaal geen probleem (iphone4s).

Denon geluid: Klinkt lekker, maar moet nog een beetje inspelen. Vergelijkbaar met de Bose uit mijn Laguna en het dYnaudio van VW.

Sturen: De klokken boven het stuur zijn goed te zien. Rijdt eigenlijk wel prettig en kan me niet voorstellen dat iemand zich eraan stoort.
Auto ligt wel lekker in de bochten. Veel grip, goed afgeveerd, zonder echt oncomfortabel te worden. Knap gedaan. Op de snelweg is het lekker cruisen. Je hebt door de automaat, motor en goede isolatie alleen echt niet door dat je te hard rijdt.

Minpunten: De lak is heel krasgevoelig. Als ik van dichtbij kijk zie ik echt al wat kleine krasjes zitten. 1 iets grotere op de motorkap zelfs.
Bij de bijrijdersdeur heb ik al een deukje van een ********* die met het uitstappen zijn deur tegen mijn auto heeft gezwierd, wat word ik daar boos van zeg. Ondanks dat er wel meer zullen volgen en ja, het is een leaseauto, ga ik dat toch even laten verhelpen bij een schadebedrijfje in de buurt. Beetje lief aankijken en je bent waarschijnlijk voor 100 euro klaar.

Nabrander maar niet onbelangrijk: De sportstoelen van de GT-line zitten voor mij echt perfect. Vandaag enkele reis van 200 km en zo fris als maar kan uitgestapt. Ik merk ook dat ik rustig blijf zitten en niet steeds een andere positie zoek of scheef in de stoel ga zitten.

Weet er iemand of de NL-lease-uitvoeringen met 14% dezelfde stoelen hebben? Een collega was daar benieuwd naar.

sNielz zei:
Weet er iemand of de NL-lease-uitvoeringen met 14% dezelfde stoelen hebben? Een collega was daar benieuwd naar.

De Blue Lease Executive Pack heeft deze extra's tov de normale BLE uitrusting:
Mistlampen voor
Parkeerhulp voor
Elektrisch inklapbare buitenspiegels
Middenarmsteun met skiluik
Glazen panoramadak
Aluminiumkleurige dakrails
Aluminium rails in de kofferruimte
Premium stoelen
Achteruitrijcamera
CD-speler

En volgens mij zijn die hetzelfde, behalve dan de bekleding van de stoel B)

JosJ84 zei:
Volgende week dinsdag krijg ik de nieuwe software + een nieuwe microfoon in mijn 308SW BLE (Dec 2014). Hopelijk dan verlost van de echo..

De mijne heeft al een nieuwe microfoon gekregen, geen effect. Vrijdag gaat Peugeot NL hem remote 'inregelen'. Ik ben een soort test case....
Uitslag volgt.
(Parrot carkit is vooralsnog een verademing!)

Mijn dealer vertelde dat Peugeot NL een testauto gaat voorzien van een update en nieuwe microfoon calibratie. Als dit het probleem oplost en de dealer deze oplossing zelf ook kan gaan toepassen, kan mijn echo probleem ook opgelost gaan worden.

Iemans trouwens nog wat vernomen van het versnellingsbak probleem? Mijn dealer heeft nov geen oplossing vanuit Peugeot NL.

Terug
Bovenaan