Peugeot 308 (SW p. 26)

Ik ben ook nog tevreden over mijn 308SW BLL, qua vermogen kom je echt niks tekort in Nederland. Laatst nog mee door Duitsland gereden ook daar kan hij prima meekomen (194 op de teller aangetikt, met 4 man in de auto). Voor de rest een heerlijk stille motor en auto.

De BLL heeft alle opties die je nodig hebt en de panoramadak roept ook de nodige wow factor op bij mensen die meereizen. Mijn verbruik, met een dagje Duitsland meegerekend en momentel bijna 5k op de teller is 1/19.2. Voordat ik richting Duitsland ging was het 19.6 :p Maar over het algemeen is 1/20 makkelijk te halen.

Als ik toch een aantal minpunten moet noemen:
- Armsteun, 2 standen qua hoogte, net niet goed voor mij en het is erg slapjes, hij schuift te makkelijk terug.
- Binnenkant van de kofferbak, als je daar klitterband gebruikt dan valt de bekleding beetje uit elkaar daardoor
- Parkeersensoren mogen wel beter afgesteld worden. Hij wordt al rood als er nog bijna 20cm tussen de auto's zitten. Met zo'n formaat heb je alle ruimte nodig en had ik het liefst gezien dat hij pas rood piept als er 10cm of minder is.

Ik heb overigens geen problemen zoals een Echo of een luid geluid uit de versnellingsbak en mijn 308SW komt van eind december

@Sephi:

Voor het terugschuiven van de armsteun zijn eerder in dit topic creatieve oplossingen aangedragen. Even terugzoeken dus.

De 20 cm. voor 'rood' (of onafgebroken piep bij andere auto's) is een normale afstand die ik bij diverse andere auto's heb ervaren. Lijkt mij ook logisch. Als je pas bij 10 cm. 'het signaal' krijgt en je dan net iets te laat reageert......

Arjan406coupe3.0V6 zei:
Heb het ook aan de dealer gevraagd die zij dat de verf
er zo weer af is ze hadden het bij een 208 ook gedaan
En dat was geen succes
Heb bij mijn 406 coupe ook rode remklauwen vond het
Dus ook wel mooi om ze op de 308 te hebben
de 406 heeft brembo klauwen en zijn glad daar
Blijft de verf beter op zitten blijk baar

quote=ADD]
ADD zei:
Duub zei:
ADD zei:
Zo, ik heb in mijn GT180 gezeten :)
Volgende week woensdag mag ik hem meenemen. Ik heb alvast wat foto's gemaakt.

https://imageshack.com/a/img633/3200/F0ViBN.jpg
https://imageshack.com/a/img538/5136/9LAMeq.jpg
https://imageshack.com/a/img540/8422/YKMaYC.jpg

Gaaf, en zo te zien zijn ze al begonnen met afleveringen klaar maken. De RVS lijst zit al op de achterbumper.

En als ik zo de velg foto zie is het misschien ook wel gaaf om rode remklauwen te hebben. Heb ff gegoogled en daar zijn wel opties voor om deze nog schone remmen te behandelen.. Misschien toch eens in conclaaf met de dealer. Heb tenslotte ook al de Ligne S accessoires erbij genomen. Komt rode accent overal terug :p

Goed idee. Ik ga maandag eens navragen of de dealer dat voor me kan regelen. Staat inderdaad wel mooi.

Bij mijn dealer moet dit inclusief materiaal (hittebestendige verf) en uren € 170 inclusief BTW kosten. Dat is het geld volgens mij wel waard toch?
[/quote]

Heb ook ff navraag gedaan en bij mijn dealer is het een stukje duurder. Het spuiten kwam op 150 euro, maar demontage en montage van de remklauwen zou 2,5 uur in beslag nemen. Totale kosten komen dan rond de 400 euro :-( Moet wel zeggen dat ze dan wel heel goed aangepakt worden en rondom in de verf gezet worden. Maar het is me het niet waard om zelf te betalen voor een leaseauto.

Verwachte productie staat nog steeds voor April-Mei, code nog op 999999. Hopelijk volgende week meer exacte datum

Duub zei:
Arjan406coupe3.0V6 zei:
En dat was geen succes

quote=ADD]
ADD zei:
Duub zei:
ADD zei:

Gaaf, en zo te zien zijn ze al begonnen met afleveringen klaar maken. De RVS lijst zit al op de achterbumper.

En als ik zo de velg foto zie is het misschien ook wel gaaf om rode remklauwen te hebben. Heb ff gegoogled en daar zijn wel opties voor om deze nog schone remmen te behandelen.. Misschien toch eens in conclaaf met de dealer. Heb tenslotte ook al de Ligne S accessoires erbij genomen. Komt rode accent overal terug :p

Goed idee. Ik ga maandag eens navragen of de dealer dat voor me kan regelen. Staat inderdaad wel mooi.

Bij mijn dealer moet dit inclusief materiaal (hittebestendige verf) en uren € 170 inclusief BTW kosten. Dat is het geld volgens mij wel waard toch?

Vandaag mijn 308 GT180 in ontvangst mogen nemen. En zoals je ziet, de rode remklauwen misstaan niet:
https://imageshack.com/a/img673/3775/62n3Sb.jpg

ADD zei:
Duub zei:
Arjan406coupe3.0V6 zei:
En dat was geen succes

quote=ADD]
ADD zei:
Duub zei:
ADD zei:

Vandaag mijn 308 GT180 in ontvangst mogen nemen. En zoals je ziet, de rode remklauwen misstaan niet:

Mooi en veel plezier met de GT. Hoe heeft je dealer de klauwen rood gemaakt? is alles uit elkaar geweest of heeft hij het op de auto gedaan? Met spuit of kwast?

Duub zei:
ADD zei:
Duub zei:
Arjan406coupe3.0V6 zei:
En dat was geen succes

quote=ADD]
ADD zei:
Duub zei:
ADD zei:

Mooi en veel plezier met de GT. Hoe heeft je dealer de klauwen rood gemaakt? is alles uit elkaar geweest of heeft hij het op de auto gedaan? Met spuit of kwast?

De auto hebben ze op de brug omhoog gezet heeft hij de hele dag opgehangen. Toen hebben ze eerst uiteraard de wielen gedemonteerd, vervolgens zijn de remklauwen en remblokken gedemonteerd zodat ze vrij waren van de remschijf en andere zaken. De remschijf hebben ze ingepakt in plastic. De delen hebben ze onder de auto laten uithangen met tyraps voor het spuiten en drogen. Vervolgens zijn ze gespoten met hittebestendige verf.

Gefeli. Echt mooi. Zeker die achterkant van je wagen. Alleen met deze looks (lees: GT en in het zwart) zou ik de SW willen rijden (nu aangeklede zwarte Hatchback), want ik mis dat in de huidige 14% SW's. Vaak truttige velgen en die opplak LEDstrip op de niet Allure neus.

even aan vraagje :

ik heb een peugeot 308 s gt line met een denon systeem in,

ik ervoor bij bepaalde basstonen trillingen in mijn voorste deurpanelen heeft hier nog iemand daar last van of last van gehad?

Ik merk goed dat het verbruik weer een stuk gunstiger wordt nu de temperaturen omhoog gaan.
Ad Blue moet na 17.5k ook bijgevuld worden. Over 2400km verboden te starten :T

ADD zei:

Kijk zo hoort een SW eruit te zien, schitterende auto. Ik snap alleen niet waarom er geen mistlampen gemonteerd zijn, ziet er toch wat kaal uit.
Gefeliciteerd!

frederik812 zei:
even aan vraagje :

ik ervoor bij bepaalde basstonen trillingen in mijn voorste deurpanelen heeft hier nog iemand daar last van of last van gehad?

Ik heb een EBS subwoofer en EBS booster en had dat ook in het begin in de deuren, maar op termijn verdwijnt dat gewoon. Alles 'trilt' dan op z'n plaats.

E-One zei:
frederik812 zei:
even aan vraagje :

Ik heb een EBS subwoofer en EBS booster en had dat ook in het begin in de deuren, maar op termijn verdwijnt dat gewoon. Alles 'trilt' dan op z'n plaats.

Subwoofer in de deuren? Lijkt mij vreemd. Je zou verwachten dat ergens (achterbak of centraal voorin) één subwoofer wordt geplaatst waardoor je de bassen in de andere (deur)luidsprekers niet te sterk hoeft in te stellen en er juist niets trilt.

Meeuw zei:
E-One zei:
frederik812 zei:
even aan vraagje :

Subwoofer in de deuren? Lijkt mij vreemd. Je zou verwachten dat ergens (achterbak of centraal voorin) één subwoofer wordt geplaatst waardoor je de bassen in de andere (deur)luidsprekers niet te sterk hoeft in te stellen en er juist niets trilt.

Zo kan je mijn tekst ook lezen :)

Ik bedoelde dat ik ook het kraken ervaarde in mijn deuren door de subwoofer (gemonteerd in de achterbak) die voornamelijk de Bass in de auto teweegbrengt.

Geeft de 308SW Blue lease executive Diesel (14%) eigenlijk ook aan wanneer je een onderhoudsbeurt nodig hebt?
ik dacht dat dit elke 20.000 KM Was?

Hij staat nu op 19.540 maar heb nog geen melding gehad...

Om maar met de deur in huis te vallen, mijn carkit echo is opgelost. :)

Ik had een combinatie van standaard speakerset (Dat is dus 4x papieren woofer en 2x tweeter) + EBS versterker en EBS subwoofer.
Zoals eerder in dit topic te lezen was is afgelopen maandag mijn navisysteem defect geraakt door kortsluiting. Dit is herleid naar de EBS versterker/subwoofer.

Daarop heeft de dealer besloten de EBS combinatie te vervangen door 4x Gladen coaxiale speakers (woofer + daarop tweeter) en Gladen actieve subwoofer. En voila, het geluid klinkt zeer goed (flinke stap voorwaarts tov van standaard speakers, de versterker kan alles prima aansturen, en de subwoofer is net zo krachtig en de echo in de carkit is opgelost.

De nieuwe firmware heeft helaas niet geleid tot het kunnen uitzetten van de dynamische CC. Of ik zie het over het hoofd (in dat geval graag de plek waart het te vinden is)

Ik ben blij! Complimenten voor Nefkens Groningen

dj_ko zei:
Geeft de 308SW Blue lease executive Diesel (14%) eigenlijk ook aan wanneer je een onderhoudsbeurt nodig hebt?

Staat dat niet op het kaartje wat aan één van de hendels hangt? Tenminste, dat was bij mij zo, bij welke km-stand ik terugverwacht werd.

Ik ben vandaag bij de garage geweest wegens een probleem met de aanjager (zware resonantie en brommend geluid tijdens ontwasemen voorruit).

Daarnaast is er een probleem met de koppelingsbak (hard geluid tijdens schakelen 5 naar 4 bij koude motor). Probleem is bekend bij Peugeot. Zodra Peugeot FR een oplossing heeft dan volgt waarschijnlijk een terugroepactie.

Heb ook voor een nieuwe software update gevraagd. Deze was beschikbaar en is voor mij besteld.

Echo tijdens het bellen blijft een raar probleem. Soms hebben mensen er last van, maar vaak niet.

Navigatie vind ik prettig, maar de verkeersinformatie is waardeloos om eerlijk te zijn.

-

Jammer dat er een aantal problemen spelen met mijn 308 HB van juli 2014. Prettig dat de meeste in ieder geval uitstaan, dan wel worden opgelost.
Blijft een heerlijke reisauto.

speedtouch zei:
dj_ko zei:

Staat dat niet op het kaartje wat aan één van de hendels hangt? Tenminste, dat was bij mij zo, bij welke km-stand ik terugverwacht werd.

Als je het contact aanzet (en dus niet start), zie je een steeksleuteltje in beeld onder bij de tellers met daarop het aantal km. tot de volgende beurt.
Na een paar seconden verdwijnt deze melding.

Vraagje zijn er mensen met ervaring met de EAT6 bak icm met de Blue HDI motoren. Ik begrijp dat hij werkt met een hydraulische koppelomvormer en dus niet zoals de ETG6 dat hij gerobotiserd is. De ETG6 hoor en lees ik mindere berichten over. Ik wil binnenkort een proefrit maken, indien mogelijk met deze combo, maar ben benieuwd naar ervaringen. Rijd het net zoiets als een bak met een dubbele koppeling bijvoorbeeld?

JVLITH zei:
Vraagje zijn er mensen met ervaring met de EAT6 bak icm met de Blue HDI motoren. Ik begrijp dat hij werkt met een hydraulische koppelomvormer en dus niet zoals de ETG6 dat hij gerobotiserd is. De ETG6 hoor en lees ik mindere berichten over. Ik wil binnenkort een proefrit maken, indien mogelijk met deze combo, maar ben benieuwd naar ervaringen. Rijd het net zoiets als een bak met een dubbele koppeling bijvoorbeeld?

Gewoon een lekker soepele conventionele automaat. Inderdaad geen bonkige gerobotiseerde handbak of nerveuze DSG.
Schakelt vrijwel onmerkbaar, goede keuze van Peugeot om deze bij Aisin in te kopen.

Gilletti zei:
Gewoon een lekker soepele conventionele automaat. Inderdaad geen bonkige gerobotiseerde handbak of nerveuze DSG.
Schakelt vrijwel onmerkbaar, goede keuze van Peugeot om deze bij Aisin in te kopen.

Dank je voor je antwoord, daar kan ik wat mee.

Hoi,

Ik wil een 308 SW blue lease GT-Line bestellen. Nu heb ik hier even teruggezocht naar het kleurenscherm tussen de teller (met navigatie aanwijzingen) en zag dat dit o.a. onderdeel is van het pack securite. In de prijslijst van de reguliere 308 staat dit ook vermeld maar bij de bleu lease niet.

Weet iemand of dit verschillend is of dat deze bij een blue lease met Pack Securite ook aanwezig is?

Gilletti zei:
JVLITH zei:

Met mijn 308 sw GT180 heb ik dus ook de combi van de EAT6 bak met een Blue HDI. Ik moet zeggen dat dit mijn eerste ervaring is met een automaat, maar het werkt echt perfect. Ik weet niet wat ik er verder nog over zou moeten vertellen, maar het rijdt heerlijk soepel.

BennyD1983 zei:
Hoi,

Ik wil een 308 SW blue lease GT-Line bestellen. Nu heb ik hier even teruggezocht naar het kleurenscherm tussen de teller (met navigatie aanwijzingen) en zag dat dit o.a. onderdeel is van het pack securite. In de prijslijst van de reguliere 308 staat dit ook vermeld maar bij de bleu lease niet.

Weet iemand of dit verschillend is of dat deze bij een blue lease met Pack Securite ook aanwezig is?

Volgens de brochure is dit onderdeel van het Sport Pack en dit geld ook voor de Blue Lease modellen.

Mr. Stuurboord zei:
BennyD1983 zei:
Hoi,

Volgens de brochure is dit onderdeel van het Sport Pack en dit geld ook voor de Blue Lease modellen.

Bij mijn HB Blue Lease premium is het kleurenscherm onderdeel van pack security (Model 06-2014)

Mcsluis zei:
Mr. Stuurboord zei:

Bij mijn HB Blue Lease premium is het kleurenscherm onderdeel van pack security (Model 06-2014)

Goed nieuws voor mij dan, aangezien ik de GT-Line heb genomen zonder het Sport Pakket (flitspakket...iets met snelheid en boetes).

Ik ben trouwens benieuwd naar het verschil tussen de Rubis die aan het begin werden meegegeven en die tegenwoordig meekomen met de auto's. Ik heb begrepen dat de eerste serie Rubis velgen een combo zijn tussen mat en glans en de nieuwe zijn hoogglans.

Iemand die dit kan bevestigen en/of foto's heeft ter vergelijking?

Mr. Stuurboord zei:
Ik ben trouwens benieuwd naar het verschil tussen de Rubis die aan het begin werden meegegeven en die tegenwoordig meekomen met de auto's. Ik heb begrepen dat de eerste serie Rubis velgen een combo zijn tussen mat en glans en de nieuwe zijn hoogglans.

Als je op bijvoorbeeld autotrack zoekt op de 308 gt-line kom je 2 soorten Rubis velgen tegen inderdaad.

Bedankt voor de reacties mbt het kleurenscherm.

Deze week zal mijn 308 besteld worden:

Peugeot 308 SW 2.0 bluehdi Blue Lease Gt-line in het Blue Magnetic
+ 18" Diamond velgen
+ Achteruitrij camera, actieve parkeerhulp, dodehoeksensoren
+ Pack Securite
+ Keyless entry
+ Denon

Nu begint het tijd van het wachten

Vorige week zijn mijn zomerbanden weer gemonteerd door de dealer, tevens om een software update gevraagd maar helaas heeft mijn dealer nog geen update. Zodra er een update beschikbaar is en er een oplossing is voor het versnellingsbak probleem dan verneem ik dat van ze.

Klopt het dat bij Peugeot de dealers vrij weinig over de status voortgang van de bestelling kunnen zeggen? Ik ben gewend bij Audi/VW/Renault dat je netjes een track en trace krijgt.

Mijn dealer zegt grofweg 3 maanden levertijd, hierdoor is het vrij onduidelijk wanneer de wagen wordt geleverd.

BennyD1983 zei:
Mr. Stuurboord zei:

Als je op bijvoorbeeld autotrack zoekt op de 308 gt-line kom je 2 soorten Rubis velgen tegen inderdaad.

Bedankt voor de reacties mbt het kleurenscherm.

Deze week zal mijn 308 besteld worden:

Peugeot 308 SW 2.0 bluehdi Blue Lease Gt-line in het Blue Magnetic
+ 18" Diamond velgen
+ Achteruitrij camera, actieve parkeerhulp, dodehoeksensoren
+ Pack Securite
+ Keyless entry
+ Denon

Nu begint het tijd van het wachten
Mooie configuratie! Was het alleen niet bijna net zo aantrekkelijk om een GT180 te nemen? Zit zelf ook alvast een beetje te kijken in de portal van m'n bedrijf (mag begin volgend jaar bestellen) en wanneer ik een HDI150 GT Line met 18', Denon en keyless entry configureer komt ie al zo'n beetje op hetzelfde leasetarief uit als een 'kale' GT180 waar die zaken allemaal al op zitten.

Scheelt alleen wel iets de bijtelling wegens hogere catalogus waarde.

JBXS zei:
Mooie configuratie! Was het alleen niet bijna net zo aantrekkelijk om een GT180 te nemen? Zit zelf ook alvast een beetje te kijken in de portal van m'n bedrijf (mag begin volgend jaar bestellen) en wanneer ik een HDI150 GT Line met 18', Denon en keyless entry configureer komt ie al zo'n beetje op hetzelfde leasetarief uit als een 'kale' GT180 waar die zaken allemaal al op zitten.

Ook overwogen, maar als ik de GT op hetzelfde uitrustingsniveau kies gaat hij over budget en gaat de eigen bijdrage ook meelopen. Daarnaast kijkt mijn werkgever naar aanschafbedrag i.p.v. leasebedrag bij het budget. M.a.w. een hogere restwaarde ofzo heeft voor mij geen invloed. Daarnaast is de bijtelling natuurlijk ook iets hoger.

Dus vandaar deze keuze.

BennyD1983 zei:
JBXS zei:

Ook overwogen, maar als ik de GT op hetzelfde uitrustingsniveau kies gaat hij over budget en gaat de eigen bijdrage ook meelopen. Daarnaast kijkt mijn werkgever naar aanschafbelasting i.p.v. leasebedrag bij het budget. M.a.w. een hogere restwaarde ofzo heeft voor mij geen invloed. Daarnaast is de bijtelling natuurlijk ook iets hoger.

Dus vandaar deze keuze.
Ah ok dan gaat het wel schelen ja, sowieso doet een GT Line met de HDI150 motor ook weinig onder voor de GT HDI natuurlijk, niet qua prestaties, niet qua uiterlijk en ook het onderstel is niet aangepast geloof ik (behalve dan dat ie iets lager staat). Zeker een goede keuze en grote kans dat ik volgend jaar dezelfde maak (maar dan in hatchback).

Mcsluis zei:
De nieuwe firmware heeft helaas niet geleid tot het kunnen uitzetten van de dynamische CC. Of ik zie het over het hoofd (in dat geval graag de plek waart het te vinden is)

Onder rijhulpsystemen heb ik een knop om tussen actieve en gewone cruise control te wisselen. Mijn systeemversie is SMEG5.2.A.R9:

Actieve%20CC.jpg

SkyBuMp zei:
Klopt het dat bij Peugeot de dealers vrij weinig over de status voortgang van de bestelling kunnen zeggen? Ik ben gewend bij Audi/VW/Renault dat je netjes een track en trace krijgt.

Mijn dealer zegt grofweg 3 maanden levertijd, hierdoor is het vrij onduidelijk wanneer de wagen wordt geleverd.

Klopt, ik heb me hier ook aan zitten irriteren. Mijn dealer heeft aangegeven dat hij omstreeks eind deze week op de vestiging staat, dit kon hij circa 4 weken na bestellen mededelen. Toch zijn er wel mensen die een productieweek, een af fabriek en leverdatum kunnen melden. Waar dat verschil in zit is mij een raadsel. Het lijkt me niet zo moeilijk om een klant te informeren. Aan de andere kant, het wachten duurt niet minder lang als ze je niet vertellen wanneer hij er is :)

Steven308 zei:
SkyBuMp zei:

Klopt, ik heb me hier ook aan zitten irriteren. Mijn dealer heeft aangegeven dat hij omstreeks eind deze week op de vestiging staat, dit kon hij circa 4 weken na bestellen mededelen. Toch zijn er wel mensen die een productieweek, een af fabriek en leverdatum kunnen melden. Waar dat verschil in zit is mij een raadsel. Het lijkt me niet zo moeilijk om een klant te informeren. Aan de andere kant, het wachten duurt niet minder lang als ze je niet vertellen wanneer hij er is :)

Dealers kunnen wel iets zien met een bepaalde statuscode ofzo maar eigenlijk zegt dat nog weinig.
Sowieso kun je niet weten of hij al in produktie is of op transport etc.
Kijk er ook niet van op dat je opeens een belletje krijgt omdat de auto er is. Dat is me al een paar keer overkomen. ;)

SunBeech zei:
Mcsluis zei:

Onder rijhulpsystemen heb ik een knop om tussen actieve en gewone cruise control te wisselen. Mijn systeemversie is SMEG5.2.A.R9:

Actieve%20CC.jpg

Het lijkt erop dat wagens voor 01-11-2014 met dynamische CC deze functie niet hebben. Ongeacht de firmware versie, mijn wagen is van 01-06 met dezelfde firmware versie als jij (geupdate), echter ik kan de dynamische CC niet uitschakelen en heb daar een andere knop ziten (weergeven afstand tot voorligger).

Dikke pech dus. Handleiding van 01-11-2014 beschrijft ook keurig het kunnen uitschakelen, de handleiding van daarvoor niet.

JVLITH zei:

In mijn vorige auto had ik een 7-DSG. De huidige AET6 met de 2.0 BlueHDI werkt wat mij betreft soepeler. Snel genoeg en gelijkmatig. De DSG schakelde nogal schokerig en "klapte" de versnellingen erin.
De motor blijft ook mooi lag in toeren. Ongeveer 1100tpm bij 80km/u .

Mcsluis zei:
SunBeech zei:
Mcsluis zei:

Actieve%20CC.jpg

Het lijkt erop dat wagens voor 01-11-2014 met dynamische CC deze functie niet hebben. Ongeacht de firmware versie, mijn wagen is van 01-06 met dezelfde firmware versie als jij (geupdate), echter ik kan de dynamische CC niet uitschakelen en heb daar een andere knop ziten (weergeven afstand tot voorligger).

Dikke pech dus. Handleiding van 01-11-2014 beschrijft ook keurig het kunnen uitschakelen, de handleiding van daarvoor niet.

Klopt, ik heb ook de laatste firmware. Helaas kan ik de ACC niet veranderen in CC. Ik wordt soms gewoon een beetje misselijk van het gasgeven en weer afremmen bij druk verkeer. Dan zet ik het maar helemaal uit. Dat kan niet de bedoeling zijn.
Wanneer de het gas geven en afremmen was geleidelijker zou worden geregeld, zou het met de ACC wel lekker werken.

Mcsluis zei:

Iemand een link naar het nieuwe boekje van 01-11-2014? Ik kan alleen de versie 01-14 vinden online.

Mcsluis zei:
J_P_P zei:
Mcsluis zei:
Vanochtend deed het entertainmentsysteem het niet meer. Het beeld blijft geheel zwart. Bij controle van de zekering (F17) blijkt deze
Mdoorgebrand te zijn. Het vervangen van de zekering resulteerde direct in nog een doorgebrand zekering. Er is dus meer aan de hand. Morgen maar naar de dealer.

Wellicht dat de piep uit de linkertweeter een voorbode was: https://www.youtube.com/watch?v=WcccU2PIlLE&feature=youtu.be
Ik heb exact het zelfde kan bijna geen toeval zijn :), maar had geen tijd om er naar te kijken voor ik op vakantie ging. Is dat een zekering onder de motorkap? (neem aan dat je ook dvd entry pack hebt)

Je haalt nu twee dingen door elkaar:

1) De piep (filmpje) komt uit de linkertweeter
2) De navi was opeens dood. Zekering F17 was doorgebrand, en de nieuwe zekering brandde ook gelijk door.

Ik denk wel dat er een verband tussen 1&2 is.
Ah van de Navi, je zei 'entertainmentsysteem' dus ik dacht aan de ingebouwde DVD speler en schermen. Deze zijn er bij mij namelijk mee gestopt.

J_P_P zei:
Ah van de Navi, je zei 'entertainmentsysteem' dus ik dacht aan de ingebouwde DVD speler en schermen. Deze zijn er bij mij namelijk mee gestopt.
Da's zonde, is geen goedkope optie.
Zou je een foto willen posten ? Ben nog steeds aan het twijfelen tussen een 308 sw (14%-versie) en golf variant, maar als het de 308 wordt dan zijn die ingebouwde DVD-spelers wel leuk.

Mcsluis zei:

Dat is balen inderdaad. Terwijl het toch iets zuiver softwarematigs lijkt.
In tegenstelling tot wat de handleiding (voor 308's vanaf 1-11-2014) aangeeft, heb ik niet de knop voor het weergegeven van de afstand tot de voor ligger. Die functie staat bij mij in ieder geval wel aan. Ik vermoed dat deze functie ook wordt uitgeschakeld als ik de actieve CC uitschakel.

Afgelopen woensdag het verlossende telefoontje van de dealer ontvangen. Of ze hem maandag kunnen afleveren.... euhm... even denken..... NATUURLIJK :D

Opvallend detail, de foto's op internet laten een volledig wit interieur zien. In werkelijkheid zit er toch nog een hoop grijs in verwerkt wat het een stuk mooier maakt.. Op naar de foto's bij daglicht maandag...

Niwre zei:
J_P_P zei:
Da's zonde, is geen goedkope optie.
Zou je een foto willen posten ? Ben nog steeds aan het twijfelen tussen een 308 sw (14%-versie) en golf variant, maar als het de 308 wordt dan zijn die ingebouwde DVD-spelers wel leuk.
Op pagina 109 staat een post met foto
https://www.autoweek.nl/forum/read.php?4,5116594,page=109

Voor die adaptive cruise control, die kan ik uitzetten, maar alleen als het menu op dashboard op cruisecontrol staat.
Als je het probeert uit te schakelen als er geen keuze gemaakt is, of op begrenzer staat, dan kan ik deze niet uitschakelen
Het moet echt op cruise control staan.

Ik heb mijn peugeot sinds +-23-34 januari ergens, staat nu 4,500 km op de teller
Vorige week even de park assist eindelijk kunnen testen. Was wel heel raar, maar werkt wel perfect, auto stond mooi geparkeerd
maar wat doet dat toch vies als je dat stuur ziet draaien terwijl je alleen gas geeft
Nu op deze plaats had ik er nog een polo kunnen achterzetten. Maar toch eerst maar eens testen :)

Alsook mijn achteruit camera geeft genoeg beeld s'avonds
Ook geen echo met carkit op mijn sony experia L

Terug
Bovenaan