Guest
dat is goed nieuws.ik dacht dat er gaatjes voor het embleem in de motorkap zaten.ENTE zei:@feddeseman: met een föhn en een dun draadje, geen probleem.
Word nog druk to do lijstje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dat is goed nieuws.ik dacht dat er gaatjes voor het embleem in de motorkap zaten.ENTE zei:@feddeseman: met een föhn en een dun draadje, geen probleem.
feddesman zei:dat is goed nieuws.ik dacht dat er gaatjes voor het embleem in de motorkap zaten.ENTE zei:@feddeseman: met een föhn en een dun draadje, geen probleem.
Word nog druk to do lijstje
Eo64360 zei:Komende week wordt mijn 308 sw gt hdi180 EAT6 besteld met de opties;
-Leer
-Pack securite
-Denon audio
-Dab+
-Panorama dak
-Blue magnetic metallic
-Afneembare trekhaak
Zijn er meer mensen die een GT hebben besteld en een concrete leverdatum hebben?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Gr
Erik
Eo64360 zei:Komende week wordt mijn 308 sw gt hdi180 EAT6 besteld met de opties;
-Leer
-Pack securite
-Denon audio
-Dab+
-Panorama dak
-Blue magnetic metallic
-Afneembare trekhaak
Zijn er meer mensen die een GT hebben besteld en een concrete leverdatum hebben?
Alvast bedankt voor jullie reactie
Gr
Erik
![]()
ADD zei:Eo64360 zei:Komende week wordt mijn 308 sw gt hdi180 EAT6 besteld met de opties;
-Leer
-Pack securite
-Denon audio
-Dab+
-Panorama dak
-Blue magnetic metallic
-Afneembare trekhaak
Gr
Erik
![]()
Hoi Erik,
Mooie auto! Ik heb enkele weken geleden bijna dezelfde besteld, maar dan in het zwart en zonder leer. De dealer had het bij mij over productie in januari en afhankelijk daarvan eind januari of begin februari levering. Verder niets meer gehoord. Hoe zit dat bij jou?
Op internet is er helaas ook heel weinig info over deze auto te vinden (tests of specificaties enzo).
Groeten,
Arjan
sNielz zei:Ik ga waarschijnlijk de GT-line bestellen. De GT was net te duur.
Na het totall loss rijden van mijn Golf met R-line pakket eerst gekeken naar een 308 HB met 14%.
Na een proefrit ook nog even gereden in de 2.0 diesel automaat die ook de dealer stond. Nooit moeten doen, want ik was meteen verkocht.
Waarschijnlijk volgende week in bestelling:
308 2.0 HDI 150 PK automaat
GT-line
Perla Nero
Alarm
Pack securite (wel zo veilig)
18 inch Saphir.
Levering zou ongeveer april/mei worden... wel lang wachten dus.
Eo64360 zei:ADD zei:Eo64360 zei:Komende week wordt mijn 308 sw gt hdi180 EAT6 besteld met de opties;
-Leer
-Pack securite
-Denon audio
-Dab+
-Panorama dak
-Blue magnetic metallic
-Afneembare trekhaak
Gr
Erik
![]()
Hoi Erik,
Mooie auto! Ik heb enkele weken geleden bijna dezelfde besteld, maar dan in het zwart en zonder leer. De dealer had het bij mij over productie in januari en afhankelijk daarvan eind januari of begin februari levering. Verder niets meer gehoord. Hoe zit dat bij jou?
Op internet is er helaas ook heel weinig info over deze auto te vinden (tests of specificaties enzo).
Groeten,
Arjan
Hoi Arjan,
Leuk om te horen. De informatie die jij hebt van de dealer is vergelijkbaar met wat ik weet.
Voordat ik de auto bestelde heb ik een aantal maanden geleden wat informatie weten te krijgen via een Frans contact. Ik zal hieronder het basis datablad plaatsen. Ik heb nog een meer uitgebreide PDF die ik je evt. via privé email kan sturen.
Uit deze informatie wist ik al in september dat de GT HDI binnen de 20% bijtelling zou vallen voor 2015 wat hem weer extra interessant maakt (voor mij).
![]()
ADD zei:Eo64360 zei:ADD zei:Eo64360 zei:Komende week wordt mijn 308 sw gt hdi180 EAT6 besteld met de opties;
-Leer
-Pack securite
-Denon audio
-Dab+
-Panorama dak
-Blue magnetic metallic
-Afneembare trekhaak
Gr
Erik
![]()
Hoi Erik,
Groeten,
Arjan
Hoi Arjan,
Leuk om te horen. De informatie die jij hebt van de dealer is vergelijkbaar met wat ik weet.
Voordat ik de auto bestelde heb ik een aantal maanden geleden wat informatie weten te krijgen via een Frans contact. Ik zal hieronder het basis datablad plaatsen. Ik heb nog een meer uitgebreide PDF die ik je evt. via privé email kan sturen.
Uit deze informatie wist ik al in september dat de GT HDI binnen de 20% bijtelling zou vallen voor 2015 wat hem weer extra interessant maakt (voor mij).
![]()
Leuk! Bedankt voor de info, want dat wist ik allemaal nog niet. Die tussensprintjes zijn wel lekker snel. Hoe moet je de verschillende cijfers precies lezen denk je? 5,8/6,3?? Ik heb ook een PDF gekregen van de dealer, met daarin wat precies de opties zijn die je extra krijgt in de GT uitvoering. Bedoel je dat ook met jouw info?
Ik heb hem inderdaad ook voor de 20% gekozen, in combinatie met de ruimte en de sportieve prestaties natuurlijk. Met name naar de prestaties ben ik wel heel benieuwd.
Eo64360 zei:sNielz zei:Ik ga waarschijnlijk de GT-line bestellen. De GT was net te duur.
Na het totall loss rijden van mijn Golf met R-line pakket eerst gekeken naar een 308 HB met 14%.
Na een proefrit ook nog even gereden in de 2.0 diesel automaat die ook de dealer stond. Nooit moeten doen, want ik was meteen verkocht.
Ook een gave auto!
Hoe vond je de 150 pk hdi automaat rijden? Ook t.o.v. de Golf.
Dave.S84S zei:Hier kunnen jullie de pin out van de luidsprekers terugvinden. 8V NR 8444 en 8440 linkse deur vooraan, 8430 links achteraan, 8445 en 8449 rechts vooraan en 8435 rechts achteraan.
![]()
![]()
Dave.S84S zei:Hier kunnen jullie de pin out van de luidsprekers terugvinden. 8V NR 8444 en 8440 linkse deur vooraan, 8430 links achteraan, 8445 en 8449 rechts vooraan en 8435 rechts achteraan.
![]()
![]()
M_J zei:Dave.S84S > Begrijp ik goed dat er op de unit geen RCA (Tulp) aanwezig is?
Idd is niet aanwezig op de unit.
![]()
![]()
Eo64360 zei:ADD zei:Eo64360 zei:ADD zei:Eo64360 zei:Komende week wordt mijn 308 sw gt hdi180 EAT6 besteld met de opties;
-Leer
-Pack securite
-Denon audio
-Dab+
-Panorama dak
-Blue magnetic metallic
-Afneembare trekhaak
Gr
Erik
Hoi Erik,
Groeten,
Arjan
Hoi Arjan,
Leuk! Bedankt voor de info, want dat wist ik allemaal nog niet. Die tussensprintjes zijn wel lekker snel. Hoe moet je de verschillende cijfers precies lezen denk je? 5,8/6,3?? Ik heb ook een PDF gekregen van de dealer, met daarin wat precies de opties zijn die je extra krijgt in de GT uitvoering. Bedoel je dat ook met jouw info?
Ik heb hem inderdaad ook voor de 20% gekozen, in combinatie met de ruimte en de sportieve prestaties natuurlijk. Met name naar de prestaties ben ik wel heel benieuwd.
Die 6,3 is gemeten in "D". De bak moet dan nog eerdt terugschakelen van 6 naar 3 of 4 om max. te kunnen acceleren. De 5,5 is gemeten met de pook in "M" en in de juiste versnelling. Als je me een privebericht stuurt met je emailadres dan stuur ik je de franse pdf toe.
Heb een PM gestuurd hoor.
-Leer
-Pack securite
-Denon audio
-Dab+
-Panorama dak
-Blue magnetic metallic
-Afneembare trekhaak
Gr
Erik
super-cab zei:Eo64360 zei:Komende week wordt mijn 308 sw gt hdi180 EAT6 besteld met de opties;
-Leer
-Pack securite
-Denon audio
-Dab+
-Panorama dak
-Blue magnetic metallic
-Afneembare trekhaak
Gr
Erik
Ik heb in oktober de thp variant besteld, geschatte levertijd februari.
p.s. vergeet niet het pakket "camera + dode hoek + parkeerhulp" mee te bestellen als je dat wilt hebben.
Staat niet in de interne prijslijst bij de dealer maar is NIET standaard.
Optie staat wel in het bestelcodeboek, met dezelfde code als op de allure en zelfde prijs.
nideha zei:Phone holder vraag
Iemand nog ervaringen mbt. diverse phone holders? Heb over de Kuda Console gelezen en ziet er netjes uit, maar denk wel dat ik de telefoon hoog wil hangen aangezien ik heb begrepen dat de navigatie ons nog wel eens in de steek laat (+ praktisch voor flitsmeister).
dj_ko zei:Levertijd update
Peugeot 308 SW Blue Lease Execut. 1.6 BlueHDi
Opties:
- -Lak Blanc Nacré
- -Achteruitrijcamera
- -CD-speler
- -Premium stoelen
- -Trekhaak afneembaar 13 polig + witte plaat
- -17 inch Lichtmetalen velgen (Saphir look a likes 17 Inch after-market)
Besteldatum: Week 39 (25-09-2014)
Verwachte leverdatum: week 49
Uitlevering gaat in week 50 plaats vinden.
nideha zei:Thanks Ente. Ook voor jouw bijdragen aan dit forum. Mocht je met 6 maanden behoefte krijgen aan nog een boekwerk, let me know
En dank dj_ko, goed te horen dat je auto er bijna is, hopelijk volgende week uitlevering. Ik had de update van Volta inderdaad gezien. Ziet er prima uit, mooie oplossing zonder schade. Had hem liever wat hoger nog, maar dit is de beste oplossing die ik tot nu toe heb gezien. Vraag me alleen 3 dingen af bij deze houder:
01 Moet je er na montage nog een speciale telefoonhouders op zetten en is nagenoeg alles hiermee compatible?
02 Houd je ruimte over om de telefoon in de charger te houden?
03 Staat de telefoon niet teveel recht op? Lijkt mij dat je hem het liefst ietwat naar je toe draait en achterover laat hellen voor optimaal zicht.
Hoop dat jullie je ervaringen willen delen. Thanks vast!
ENTE zei:Gewoon uit nieuwsgierigheid:
Waarom zou je in vredesnaam een telefoonhouder nodig hebben. Knikker je phone gewoon in het dashboardkastje aan de lader, streamen doet ie toch wel met de carkit. Ook Flitsmeister. De navi is niet de beste, maar altijd beter dan koekeloeren op een telefoon.
Het super cleane karakter van het dash naar de Filistijnen met zo'n ontsierende achterhaalde houder. Na 20000km in een korte tijd dat ik 'm heb nog geen moment een houder gemist. En ja....ook bij mij gaat de telefoon de hele dag door.:T
SMS-en an zich in de auto is nog steeds niet verboden volgens mij.... zolang je maar je telefoon niet vast in je hand hebt....ENTE zei:[brave modus aan] Berichtjes lezen en beantwoorden; alleen daarom helpt het al om dat ding in je dash te leggen[brave modus uit/]
sNielz zei:Ik ga waarschijnlijk de GT-line bestellen. De GT was net te duur.
Waarschijnlijk volgende week in bestelling:
308 2.0 HDI 150 PK automaat
GT-line
Perla Nera
Alarm
Pack securite (wel zo veilig)
18 inch Saphir.
Levering zou ongeveer april/mei worden... wel lang wachten dus.
Lancia Lover zei:Wat een schitterende bak toch, die GT! Maakt heel hebberig!
ENTE zei:Overigens;
Rickm is dol op gokjes, alhoewel ie soms het plankje een beetje mist. Zelf heb ik het idee dat Rickm bestaat uit meerdere personen...
rickm zei:breathtaking roadmanners"
ENTE zei:Lancia Lover zei:Wat een schitterende bak toch, die GT! Maakt heel hebberig!
Met volledig leer (ook dash) en het mooie patroon met rode stiksel....
Niet te versmaden en meteen bestellen als je in de race bent voor een GT
![]()
nideha zei:Ente, eigenlijk heb je wel een punt. Ik ga het even zonder proberen en kan dan altijd nog aan de houders.
Wbt. rijgedrag: ik ga het merken. Niet heel veel luxe of sportiviteit gewend, maar ben benieuwd wat je tegenvalt Ente.