Jarn0
Net ingestapt
ron.kraaijkamp zei:J_P_P zei:Die stank heb ik ook wel eens.
Wat mij ook opvalt is dat de temperatuur niet boven de 80 graden komt. Dit lijkt me laag? Hoe is dit bij jullie?
Is het zo'n roet lucht. Die heb ik dit weekend al twee maal geroken. Dacht dat het de auto voor me was.
De temperatuur komt idd niet erg hoog. tuseen de 70 en 80 graden. En ik heb de indruk dat de kachel daardoor ook niet erg warm wordt.
Ik ben geen koukleum, maar moet de kachel vaak op 22 graden zetten om het behachelijk te krijgen. terwijl ik de temperatuur in huis neit hoger zet dan 20 graden.
Ja, die stank heb ik ook al eens gehad, al na zo'n 500km. Ik zat net aan het einde van mijn rit richting de bouwmarkt. Vertrouwde het totaal niet, dus eerst mijn zoon de auto uitgeholpen en toen de motorkap geopend. Het rook in de auto alsof er iets aan het verbranden/smelten was.

Daar waar die slang/stekker het zilver in gaat (jep, ik weet geen kloot van auto's) was het aan het roken. Niet veel, maar toch zichtbaar. Voor de rest niets gezien. Klep gesloten en erop gegokt dat het zo hoorde. Daarna de bouwmarkt maar ingegaan terwijl het geheel kon afkoelen. Daarna niets meer gemerkt noch geroken.