E-One zei:
senzje zei:
Ik heb nog wel een vraag die misschien iemand hier kan beantwoorden, google helpt me niet verder. Een kleurenschermpje in het instrumentenpaneel lijkt me erg fijn. Met name de navigatieaanwijzingen zouden hierbij erg van pas komen. Nu las ik al eens dat je hiervoor Pack Securité als optie zou moeten hebben gekozen. Klopt dit? Want bij de beschrijving van het navigatiesysteem en bij dat van Pack Securité wordt hier namelijk met geen woord over gerept. Alvast bedankt!
Kleurenscherm in de HB is beschikbaar indien je kiest voor de Pack Securité (dus de ACC) op een Allure of BLP.
Hmm erg jammer, daar had de communicatie wel wat beter over gemogen wat mij betreft. Op de Peugeot website zelf bijvoorbeeld staat alles beschreven (camera, i-cockpit, panoramadak, en dus ook pack securité) maar daar wordt het niet bij vermeld. En ergens anders ook niet overigens.
In de V40 en Audi A3 bijvoorbeeld waar we ook een proefrit in hebben gemaakt vonden we dat wel fijn en mooi. Dacht dat het dan op de Allure, de duurste hatchback variant, met ALLE opties m.u.v. pack securité er dan ook wel op zou zitten. Snap het verband met pack securité ook niet helemaal.
Durashift zei:
...en dat had je best kunnen doen, want zet de cruise control op pauze en het systeem is uitgeschakeld, blijkt nu :T
Nee dat is wat anders volgens mij. De gewone cruise control kun je pauzeren, maar schijnbaar kun je de ACC niet deactiveren en de 'gewone' cruise control gebruiken.