ENTE zei:
Eric64 zei:
ENTE zei:
Update levertijd. Maar eens even contact gezocht met dealer.
Uit zichzelf update verzorgen blijft lastig verhaal. Vreemd.
308SW BLE bHDi, weer een aantal weken levertijd erbij...
Aflevering zou begin juli zijn. Auto staat reeds bij dealer maar finetuning met leder, wielen en dat soort gekkigheid zorgt voor een vertraging van minstens een maand
Bestelling van begin april.
Gelukkig hebben we privé passend vervoer bij deze zomerse omstandigheden. Kan me voorstellen dat dit soort vertraging voor velen de pret aardig drukken.
Ik snap je volkomen.
Moest ook zelf steeds om een update vragen.
Ik heb een 1.2 thp automaat besteld in februari, heb gevraagd of ie geleverd werd VOOR de zomer, Ja, zou waarschijnlijk 20 juni geleverd worden, maar in ieder geval voor mijn vacantie is mij verzekerd. !!!!!
Kreeg in juni ( na zelf weer gevraagd te hebben ) te horen dat de automaat pas vanaf augustus in productie gaat.
Had de verkoper mij dat in februari direct verteld had ik zelf kunnen beslissen of ik 7 maanden ( of langer ) op een auto ga zitten wachten.
Het had dan waarschijnlijk geen Peugeot geworden. ( mijn 1e....ik denk wel nu mijn laatste... )
Ze nemen de boel in de mailing of ze hebben de zooi echt niet voor elkaar...ik heb niet zoveel vertrouwen meer in de organisatie
Het succes lijkt ze te overvallen. Dat is een feit.
Wel onbegrijpelijk, dat ook!
Het ligt er aan, ben niet helemaal met jullie eens.
Ik ben als verkoper werkzaam bij een van de grotere dealers van nederland en hebben in totaa 10 merken.
Ik verwerk dit jaar al meer dan 2000 auto. (Jan tot nu)
Ik kan helaas niet elke klant elke week een berichtje doen van wanneer de auto geleverd word.
Dat is zoo tijd rovend werk helaas.
Ik neem bij elke berijder contact op als we order binnen krijgen om de auto door te spreken.
Daarbij spreek ik ook af van als men de levertijd wil weten dat ze contact met mij(ons) willen opnemen, en dat mag dat betreft elke week zijn.
Wij leveren wel aan bepaalde leasemaatschappijen de levertijd aan.
Welke dealer heb je hem besteld?
Vervelend te horen dat je alleen hierdoor al peugeot afschrijft......