golfdiesel zei:
Hans406 zei:
Mcsluis zei:
golfdiesel zei:
Gilletti zei:
TH308SW zei:
Ik verwacht dat de navigatie aanwijzingen gecombineerd zijn met de kleurendisplay welke niet op de Active uitvoering zit (dus ook niet op de BLE SW) maar pas vanaf de Allure uitvoering.
Ik heb een Allure maar geen kleurendisplay tussen de tellers.
Staat in de prijslijst dat er wel degelijk een kleurendisplay tussen de tellers zit bij de Allure... Maar goed, alles is onder voorbehoud bij autofabrikanten.
Hoe zit het met het "privacy glass"? Volgens de offerte heeft de Allure standaard extra getinte achterste zijruiten en achterruit maar in de prijslijst staat het bij de Allure als optie voor 150 Euro.
Volgens mijn dealer zit het kleurendisplay enkel tussen de tellers wanneer je het veiligheidspakket (Afstand + noodrem) zou nemen. Voor de zekerheid gedaan dus.
Klopt, tussen de tellers wordt het pas in kleur incl. veiligheidspakket. Logisch dus dat het ook op de Premieres zit, daar zit dit pakket standaard bij (evenals keyless entry)
Dus de prijslijst is niet correct...
In de officiële prijslijst staat niets vermeld over een kleuren display. in de dealer info echter wel zoals je aangeeft:
Dat de navigatie niet wordt weergeven, betekent natuurlijk niet dat er geen kleuren display er inzit. Wellicht geeft het display pas kleuren weer als er features aan gekoppeld zijn die deze functionaliteit benutten (BV achteruitrijcamera of veiligheidspakket). Stiekem vind ik het ook logisch dat navigatie tussen de tellers onderdeel is van het veiligheidspakket, immer je hoeft niet meer naar je dashboard te kijken. Echter, dit is pure speculatie!
Wie biedt uitsluitsel. Inmiddels weten we dat Gilletti met zijn Allure dit niet op de auto heeft. Nu iemand vinden die Allure + Veiligheidspakket heeft.