Guest
ik ben deze auto nu al beu. voor anderen helpt (het voor verkoop rond laten rijden en dus fotograferen van een model) het juist met het wennen aan een model, voor mij is zo'n auto al niet eens meer interessant als ie eenmaal op de weg is
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
voetveeg zei:ik ben deze auto nu al beu. voor anderen helpt (het voor verkoop rond laten rijden en dus fotograferen van een model) het juist met het wennen aan een model, voor mij is zo'n auto al niet eens meer interessant als ie eenmaal op de weg is
RRL zei:Ik vraag me nog altijd af of Peugeot en Citroën niet iets te rigoureus het dashboard op hebben geruimd. Vooral het gebrek aan de fysieke regeling van de climate control lijkt mij zeer onhandig. Ergens kan ik het begrijpen dat hij eenmaal op de automatische stand het toch allemaal zelf regelt, maar voor mensen die graag met het raam open rijden lijkt het knap irritant om continu het menu op te moeten roepen om de airco uit te kunnen zetten.
Buiten dat vind ik de 308 een mooie verschijning. Ik hoop voor Peugeot dat hij goed gaat verkopen, ze kunnen een succes goed gebruiken bij PSA.
RRL zei:Ik vraag me nog altijd af of Peugeot en Citroën niet iets te rigoureus het dashboard op hebben geruimd. Vooral het gebrek aan de fysieke regeling van de climate control lijkt mij zeer onhandig. Ergens kan ik het begrijpen dat hij eenmaal op de automatische stand het toch allemaal zelf regelt, maar voor mensen die graag met het raam open rijden lijkt het knap irritant om continu het menu op te moeten roepen om de airco uit te kunnen zetten.
Joep83 zei:Dat ze ook maar weer met Rouge Lucifer komen!
Joep83 zei:Ga je toch shoppen voor 607 of 508 velgen
Ik ben ook niet zo'n liefhebber van twee kleurige velgen.
B.t.w.: Is Autoweek bang dat de 308 een succes wordt? Er is zo weinig nieuws over de 308 op AW [size=x-small]i.t.t. de Golf[/size]...
Joep83 zei:Alles is pas te maken![]()
E-One zei:Die BLE moet het worden met een velg uit de accessoirelijst want dat telt niet mee voor de fiscus. Ik ben wel heel benieuwd hoe die 14% 120pk ehdi e6 gaat rijden want dan is mijn keuze bepaald.
0-100 in net geen 10sec?
300 Nm koppel lijkt wel aardig dus hoop er het beste van. Jullie?
QuiCk01 zei:Misschien heb ik er overheen gelezen maar wordt die 1.6 e-hdi weer gekoppeld aan een 2Tronic net als in de 508?
R W D zei:Onbegrijpelijk dat er ook in deze nieuwe 308 (net als de 207/208/508) wéér geen schuifdak als optie wordt aangeboden! Wat moet je nou met zo'n groot glazen dak als het niet open kan?? Voor mij is dat de reden om niet voor deze auto te kiezen.
In het verleden (jaren 70/80) had bijna elke Peugeot standaard een schuifdak, nu is deze (voor mij onmisbare) optie niet eens leverbaar![]()
rickm zei:R W D zei:Onbegrijpelijk dat er ook in deze nieuwe 308 (net als de 207/208/508) wéér geen schuifdak als optie wordt aangeboden! Wat moet je nou met zo'n groot glazen dak als het niet open kan?? Voor mij is dat de reden om niet voor deze auto te kiezen.
In het verleden (jaren 70/80) had bijna elke Peugeot standaard een schuifdak, nu is deze (voor mij onmisbare) optie niet eens leverbaar![]()
Nu word ik een beetje nieuwsgierig - waarom is een schuifdak voor jou onmisbaar??
rickm zei:R W D zei:Onbegrijpelijk dat er ook in deze nieuwe 308 (net als de 207/208/508) wéér geen schuifdak als optie wordt aangeboden! Wat moet je nou met zo'n groot glazen dak als het niet open kan?? Voor mij is dat de reden om niet voor deze auto te kiezen.
Nu word ik een beetje nieuwsgierig - waarom is een schuifdak voor jou onmisbaar??
Poekoek zei:Weet iemand of er een 3-deurs 308 komt?
speedtouch zei:Poekoek zei:Weet iemand of er een 3-deurs 308 komt?
Die komt er niet, de 308 I en 307 waren ook niet populair als driedeurs.
R W D zei:speedtouch zei:Poekoek zei:Weet iemand of er een 3-deurs 308 komt?
Die komt er niet, de 308 I en 307 waren ook niet populair als driedeurs.
Wie wil er in deze klasse ook nog een 3-deurs? Ook de Golf zie je al jaren (eigenlijk al vanaf de Golf V) weinig meer als 3-deurs. Het zijn auto's waarin je uitstekend achterin kunt zitten, dan wil je om daar te komen natuurlijk ook normaal kunnen instappen en je niet eerst in bochten hoeven te wringen.
3-deurs kies je alleen in de kleinere klasse waarin je zelden achter-passagiers vervoert, of zoals bijvoorbeeld bij de Opel Astra of de BMW 1-Serie waarbij de 3-deurs er een stuk vlotter (meer als een coupé) uitziet.