Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Roder zei:Mooie auto! Alleen is er bij mijn weten geen Initiale zonder leer...
Durashift zei:Puntje van Adsinx vind ik ook wel hout snijden.. ik bedoel, houderschapsbelasting is slechts 50 euro per kwartaal minder voor deze Renault tov de diesel Mégane. Dat zou je met het verbruik en dieselprijs nog wel moeten inlopen.. ?
(..)PauseBreak zei:Allen bedankt![]()
Dat meende ik ook, maar zowel in de boekjes als op de koopovereenkomst staat echt 'Initiale'. Grappig genoeg staat in de b-stijl dan weer 'Expression' en ook het serienummer komt overeen met een Expression-uitvoering. Ach ja, het zal mij om eerlijk te zijn worst wezen.
PauseBreak zei:Nu eerst maar eens genieten van de Vel Satis. Het is echt een auto die op een veel hoger plan staat dan welke Renault dan ook. Het rijden is echt bijzonder comfortabel te noemen en ik heb nog steeds een glimlach als ik de auto zie staan op de parkeerplaats. Over bekijks heb je met deze auto trouwens niet te klagen. Dat is wel iets dat ik heb onderschat, maar het heeft ook wel wat om zoveel kinderen gebiologeerd te zien kijken vanaf de achterbank en mensen even te zien inhouden en te zien wijzen en naar de auto te kijken als ze geparkeerd staat. Dat is een kwaliteit die de Mégane in ieder geval niet had.
PauseBreak zei:Allen bedankt![]()
Dat meende ik ook, maar zowel in de boekjes als op de koopovereenkomst staat echt 'Initiale'. Grappig genoeg staat in de b-stijl dan weer 'Expression' en ook het serienummer komt overeen met een Expression-uitvoering. Ach ja, het zal mij om eerlijk te zijn worst wezen.
Roder zei:PauseBreak zei:Allen bedankt![]()
Dan is het inderdaad een 'Expression'. De Initiale is net wat luxer en heeft lederen bekleding. Koopovereenkomst lijkt me met de hand in computer ingevoerd, waar best wel eens de info van een foutief boekje kan zijn overgenomen.
RobEU zei:Wauw, die had ik even gemist. Wat een geweldig ding! Echt een super design, die nog steeds heel erg lijkt te kloppen. Ook ik vind deze stoffen bekleding heel goed staan, en het zal vast heel comfortabel zijn.
Dapper besluit overigens. Ik vermoed dat je het topic van isla nooit gevolgd hebt.![]()
PauseBreak zei:Roder zei:PauseBreak zei:Allen bedankt![]()
Dan is het inderdaad een 'Expression'. De Initiale is net wat luxer en heeft lederen bekleding. Koopovereenkomst lijkt me met de hand in computer ingevoerd, waar best wel eens de info van een foutief boekje kan zijn overgenomen.
Dat zou zomaar kunnen inderdaad. Wel grappig dat ze de info dan blijkbaar overnemen van boekjes ipv de serienummers in de b-stijl. Dat verwacht je toch niet.
(..)
Durashift zei:Oh, je hebt hier over je eigen koopovereenkomst?
PauseBreak zei:Op autogebied is het toch wel iets anders. Dit is een Vel Satis phase 2 en met de phase 2 zijn eigenlijk alle problemen wel opgelost. De Avantime had die luxe nooit want die is heel erg snel uit productie gegaan en de productierun is ook niet in de beste tijdsperiode van Renault geweest, helaas. Ik heb trouwens nog wel gekeken naar een Avantime, maar ik kon mijn vrouw helaas toch niet zo gek krijgen
Nico GTR zei:Holtrop even bellen. Als die het niet heeft. Niet de goedkoopste wel een man met zeer veel kennis.
AsconaGT zei:Vind het interieur ook smaakvol, zeker als je de tand der tijds bekijkt.![]()
Stefan-V6 zei:Gave auto! Kenissen van mij hebben een Vel Satis V6 Initiale en die zeiden iets soortgelijks: geweldige auto, maar dat verbruik...
smarter zei:AsconaGT zei:Vind het interieur ook smaakvol, zeker als je de tand der tijds bekijkt.![]()
Ziet er inderdaad zeer verzorgd en vooral gezellig uit. Beter dan leer vind ik persoonlijk in een grote Fransoos.